ניקוי ספות ושטיחים בחברה או באופן עצמאי?

ספות ושטיחים הם הרהיטים בהם אנו עושים שימוש באופן תדיר, אולם הם מאוד קשים לניקוי וזאת משום שמדובר ברהיטים מסיבים אשר צוברים אבק וחיידקים. על כן, האם כדאי לנקות באופן עצמאי או באמצעות חברה? להלן הפתרון לסוגיה.

פתרון ניקוי ספות ושטיחים באופן עצמאי – פעולה קשה ומייגעת

אין ספק כי הפריטים החשובים ביותר בכל בית בישראל הם כמובן הספות והשטיחים. מדובר ברהיטים בהם אנו עושים שימוש על בסיס יום יומי, ומשום כך הם נוטים לצבור כתמים, לכלוך ואבק אשר לעיתים קשים מאוד להסרה. רובנו מבצעים את פעולת הניקוי של הפריטים הללו על בסיס שבועי, אולם מדובר בפעולה קשה ביותר וזאת משום שנדרשת הבנה מעמיקה בסוג הבד של הספה כמו גם בעבודה עדינה מאוד בשטיח, בטח כאשר הוא נעשה בעבודת יד קפדנית.

כיצד לנקות שטיחים וספות?

 על כן, במידה והחלטתם לנקות לבד את הספות והשטיחים בביתכם המומחים של חברת בר ניקוי, החברה המובילה בישראל לפתרונות ניקוי מתקדמים ממליצים לבדוק היטב את סוג הבד של הספה והשטיח ולהתאים ע"פ הוראות היצרן את תכשירי הניקוי. בנוסף, מומלץ שלא לבצע ניקוי אגרסיבי מדי וזאת כדי לא לפגום בשטיח ובספות וכן מומלץ לאוורר את השטיח באוויר הפתוח וזאת כדי להסיר ממנו את האבק אשר מצטבר עליו. אבל, כלל פעולות הניקוי הללו אינן אפקטיביות לאורך זמן ועל כן כדי להאריך את חייהם של הפריטים יקרי הערך האלו כמו גם שמירה על הביטחון של הנפשות בבית, מומלץ לקחת חברה מקצועית כמו חברת בר ניקוי כדי להעניק טיפול ניקוי וחיטוי יסודיים אשר יבטיחו כי לא תצטרכו לבצע רכישה מחודשת של ספות או שטיחים וכי הם ייראו כאילו הם נקנו היום מהחנות.

ביצוע עבודת ניקוי לשטיחים וספות באמצעות חברת בר ניקוי

כאמור, פעולה של ניקוי ספות ושטיחים היא פעולה סיזיפית מאוד ומתסכלת וזאת משום שלא תמיד ניתן להסיר כתמים אשר הצטברו על גבי המשטח והבד ועל כן מומלץ להיוועץ עם חברה מקצועית כמו בר ניקוי וזאת על מנת לבצע אבחנה מדויקת של סוג הבדים, דרכי הטיפול וביצוע – כל זאת נעשה בבית הלקוח וע"י צוות מקצועי אשר עובר ללא הרף הכשרות כדי לנקות בצורה היסודית והמקצועית ביותר. באמצעות חברת בר ניקוי תוכלו להיות בטוחים כי השטיחים והספות אשר נמצאים בבית שלכם יעברו טיפול מקיף ומקצועי הכולל ניקוי והסרת כתמים, כמו גם חיטוי וייבוש אשר ייגרמו ל כך שהספה והשטיח יבריקו וייראו כמו חדשים. אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים לגבי האפשרויות העומדות לפניכם כמו גם אבחנה מדויקת של סוג הבד והפעולות שיש לבצע, פנו עוד היום לחברת בר ניקוי והצטרפו למאות הלקוחות המרוצים של החברה.

למידע נוסף: www.bar-nikuy.co.il

תוכן עניינים