דוד שמש 150 ליטר

מחפשים דוד שיש 150 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

למי יכול להתאים דוד שמש 150 ליטר, כמה זמן לוקח לדוד 150 ליטר להתחמם, אילו עזרים נוספים יש לדוד 150 ליטר והאם כדאי להתקין אותו על הגג או בתוך הבית? אם אתם רוצים לדעת את התשובות לכל השאלות האלו כדאי לכם לקרוא את המאמר הבא.

דוד שמש הוא מוצר שאפשר למצוא בכל בית בישראל כמעט, הוא מוצר חכם, מפותח ובעל הטכנולוגיה החדישה ביותר של אנרגיה מתחדשת.

נפלאות האנרגיה הסולארית עשו את שלהם בעולם ומחליפות היום כמעט את כל אמצעי הפקת האנרגיה בעולם, עכשיו רק חסר לייצר חשמל מאנרגיה סולארית בכל בית ואולי נוכל לעצור קצת את הנזקים האקלימיים שעושים מפעלים כאלה ואחרים שלא צריך לציין את שמם כדי להבין.

 

למי מתאים דוד שמש 150 ליטר

דוד שמש 150 ליטר מתאים למשפחות ולבתים שמספר הדיירים בהם לא עולה על 5 נפשות. אדם ממוצע מתקלח כעשר עד עשרים דקות ומשתמש בכ40 ליטר מים במקלחת אחת, לכן אם אתם רוצים שהמים יספיקו לכל דיירי הבית כדאי להשקיע בדוד 150 ליטר.

חוץ מזה שישנן חברות שמציעות מחירים מוזלים לאנשים שיקנו מערכות דוד שמש 150 ליטר שלמות כך שגם מבחינת עלויות ישנה עדיפות לדוד בנפח שכזה.

למי מתאים דוד שמש 150 ליטר

 

כמה זמן לוקח לדוד שמש 150 ליטר להתחמם

לדוד בסדר גדול כזה לוקח משהו כמו 4 עד 4 וחצי שעות, בהתחשב בכך ששעות היום בישראל אף פעם לא יורדות מסכום הזמן הזה ככל הנראה שכשתחזרו הביתה כל המים בדוד שלכם יהיו חמים ומוכנים לשימוש.

דוד שמש 150 ליטר גם מיכל רכיבים של דוד חשמלי (כמו כל דודי השמש החדשים) ובמקרה חסרים לכם קצת מים לכביסה או למדיח או סתם בשביל לשטוף כלים במים נעימים יותר אתם תמיד יכולים להפעיל את המפסק הראשי לעשר דקות ויהיו לכם מים שיספיקו לעוד עשרים דקות לערך.

כמה זמן לוקח לדוד שמש 150 ליטר להתחמם

 

מה עוד יש בדוד שמש 150 ליטר

כמו שאמרנו בפסקה הקודמת, לדוד שמש 150 ליטר יש את היכול לחמם את המים גם על ידי רכיבים חשמליים, אז מה בעצם הופך את זה לאפשרי?

 

1. פלאנג'

פלאנג' הוא בסך הכל תושבת מתכתית עליה יושבים כל הרכיבים החשמליים. הסיבה שיכול להיות שתשמעו את השם הזה הרבה כשתדברו עם טכנאים על תקלות מסויימות היא שכשאר יש צורך להחליף את אחד הרכיבים המותקנים עליו בדרך כלל מחליפים כבר את כל הקונסטרוקציה כדי לחסוך כאב ראש וכמובן – עלויות!

 

2. גוף חימום

אין צורך להסביר יותר מידי, אבל אולי בכל זאת. גוף החימום מיוצר מסליל סגסוגת מתכתית שבתוכו, מחור אל הנתיכים חוט להט שמתחמם ברגע שהמפסק החשמלי מתחיל לעבוד. חוט הלהט מחמם את הסגסוגת וכתוצאה מכך גם את המים בתוך הדוד שלכם, ממש כמו בקומקום חשמלי ביתי.

 

3. תרמוסטט

התרמוסטט עובד בסנכרון עם גוף החימום. תפקידו הוא לווסת את הטמפרטורה של מים כדי שיהיו ראויים למגע אדם והוא עושה זאת על ידי זיהו אלקטרוני של מד החום המוחדר עמוק אל תוך המיכל וכאשר הוא מזהה שהמים הגיעו לטמפרטורה המירבית הוא שולח אות לגוף החימום להפסיק לעבוד. לכן, גם אם אתם חושבים שבגלל ששהמפסק הראשי ממשיך לעבוד זה לא אומר שהדוד שלכם באמת משתמש בחשמל.

 

4. מאיץ חום

בהרבה דודים, למעט דודים שוכבים, יש מאיץ חום שתפקידו (כמה מפתיע) להאיץ את חימום המים. הוא עשוי משרוול פלסטיק שמולבש על גוף החימום ומסוגל להכיל בתוכו מים שמספיקים למקלחת אחת בערך. מאיץ חום יעיל כאשר יש שני גופי מים בתוך הדוד ולכן הוא יעבוד שעות נוספות בדוד שוכב בו יש רק גוף מים אחד.

 

עלות מערכת דוד שמש 150 ליטרים נעה בין 3870 ל-4500 שקלים חדשים.

מה עוד יש בדוד שמש 150 ליטר

 

לסיכום

עכשיו כשקיבלנו את כל התשובות לשאלות שהתחלנו איתן בטרם קראנו את המאמר אפשר להתחיל לחפש טכנאי דודים שיתאים לנו, אנחנו יכולים לדבר עם חברות דודים גדולות כגון כרומגן או אמקור ואנחנו יכולים לפנות לטכנאי דודים עצמאיים ולקבל יחס אישי יותר. זכרו, לכל דוד יש אחריות ולכל אחריות יש מי שיתקן כך שבסופו של דבר אין לכם יותר מה לדאגו, מים חמים בדוד היא זכותכם. 

תוכן עניינים

דוד שמש 80 ליטר

מחפשים דוד שיש 80 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 300 ליטר

מחפשים דוד שיש 300 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 200 ליטר

מחפשים דוד שיש 200 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 170 ליטר

מחפשים דוד שיש 170 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 120 ליטר

מחפשים דוד שיש 120 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »