דוד לא מחמם

מחפשים טכנאי דודים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

דוד לא מחמם זו צרה צרורה, הרי כל מהותו של דוד היא לחמם את המים כדי שתוכלו לעשות כביסה לבגדים שלכם, מקלחת ראויה בסוף יום או להדיח את הכלים המלוכלכים שבכיור – דוד לא מחמם אינו מותרות אלא מרכיב אינטגרלי בחיינו שכן אילולא היה קיים היינו נאלצים לחיות חיים מיושנים ולחמם את המים על האש.

בין אם יש לכם דוד שמש או דוד חשמלי ישנן כמה סיבות שבגללן הדוד שלכם עשוי לא לחמם את המים. הבאנו בפניכם את כל התקלות שעלולות לגרום לדוד שלכם לא לחמם את המים כראוי ולצד כל תקלה ישנו הפתרון ועלותו. טווח המחירים משתנה בין טכנאי לטכנאי.

 

דוד שמש

כשזה נוגע לקיץ הישראלי, קרוב לוודאי שאף אחד מאיתנו לא מפעיל את הדוד החשמלי וכולנו משתמשים בטכנולוגיה הסולארית שאוגרת את החום מקרני השמש. אי לכך ובהתאם לזאת, התקלה ככל הנראה תמצא במקור החימום העיקרי של המים – קולטי השמש.

דוד שמש

 

1. אבנית בקולטי השמש

כמו כל מקור חימום שדרכו עוברים מים, גם הצינורות בקולטי השמש עלולים להסתם עקב התצטברות אבנית. כאשר המים עוברים דרך קולטי השמש הם מותירים את האבנית בצנרת וזאת מתעבה בפנים וגורמת לסתימה ובעקבות כך המים החמים מגיעים לאט יותר אל מיכל המים, יום שמשי שלם יכול להתבזבז מסיבה זו.

הפתרון הוא ניקוי צינורות קולטי השמש מאבנית. עלות ניקוי צינורות קולטי השמש נעה בין 300 ל500 שקלים חדשים

 

2. קולטי שמש מלוכלכים

קולטי שמש לרוב נמצאים על הגג, וגם עם לא הם תמיד צוברים אבק, חלודה ומכסים עד כדי כך שאינם מפיקים את החום הנדרש. בתוך קולט השמש ישנו משטח בצבע שחור אשר אמור להמיר את האור המגיע מהשמש לחום שמועבר אל הצינורות בהם זורמים המים, ומשטח זה נמצא בתוך מסגרת שחלקה העליון הפונה אל השמים עשוי מזכוכית שאמורה לשמר את החום בתוך קולט השמש. אם הזגוגית העליונה אינה שקופה ודרכה אין אפשרות לכניסת אור משמעות הדבר שקולט השמש אינו מחמם את המים שנכנסים אל מיכל האגירה.

הפתרון הוא ניקוי חיצוני של קולטי השמש
ניקוי זה יכול להתבצע על ידכם באופן עצמאי ואינו נדרש בטכנאי ולכן יכול להסתיים ללא עלות. אך במידה והמים אינם מתחממים אפילו לאחר ניקוי חיצוני של קולטי השמש קרוב לוודאי שתיאלצו להזמין טכנאי דודים מומחה. עלות בדיקה והזמנת טכנאי נעה בין 150 ל250 שקלים חדשים.

 

3. נזילה מקולטני השמש

גם בקולטי השמש יכולה להיגרם נזילה, זאת כתוצאה מחלודה או התפוצצות צינור או אפילו הזנחה בטיפול באבנית הסותמת את המים מלעבור אל מיכל המים. אם ישנה התפוצצות צינור או תקלה בדרכי העברת המים ככל הנראה שהדליפה תשפיע על כמות המים החמים הנכנסת אל מיכל האגירה וכתוצאה מכך, בהתאם, יהיו פחות מים חמים במקלחת שלכם.

הפתרון הוא החלפת קולטי השמש.
החלפת קולטי שמש תלויה בחברה ומשתנה בהתאם למיקום הדוד על הגג שלכם.
עלות ההחלפה נעה בין 1500 ל2600 שקלים חדשים.

דוד לא מחמם

 

דוד חשמלי

דוד חשמלי נצרך בעיקר בחורף מאחר והשמש פעילה פחות ומזג האוויר הקריר מונע מקולטי השמש לשמור על המים חמים בצינורות וכתוצאה מכך בדוד. מאחר ומקור החימום בדוד חשמלי הוא הרכיבים הקיימים בתוך מיכל האגירה  הבעיות מגיעות משם בהתאם.

 

1. תרמוסטט

תרמוסטט הוא וסת הטמפרטורה של המים, ברגע שהמים מגיעים לחום של בין 45 ל50 מעלות הוא נותן הוראה לגוף החימום להפסיק לעבוד. אם התרמוסטט שרוף הוא עלול לגרום לקצר כך שבכל פעם שתדליקו את הדוד הוא לא יספיק לחמם את המים ואז יפסיק לעבוד.

הפתרון הוא החלפת התרמוסטט. עלות החלפת תרמוסטט נעה בין 250 ל350 שקלים חדשים

 

2. גוף חימום

גוף חימום שפועל הרבה צובר הרבה מאוד אבנית, האבנית נדבקת אל מקור החום ומקשה על הפעילות של גוף החימום. כשגוף החימום מתאמץ הוא לרוב יפסיק לעבוד באיזשהו שלב עד אשר ישבוק חיים וישרף. גוף חימום שלא עובד הוא גוף חימום שלא מחמם.

הפתרון הוא החלפת גוף חימום
עלות החלפת גוף חימום נעה בין 350 ל750 שקלים חדשים.

 

דוד שלא מחמם הוא כמו חיבוק שלא מנחם, שמרו על הדוד שלכם מטופל וכך תמנעו מהוצאות מיותרות, קראו לטכנאי עוד היום.

דוד לא מחמם

תוכן עניינים

הצטברות חלודה בדוד

הצטברות חלודה בדוד היא לא דבר של מה בכך ואין לנהוג במצב מסוג זה בקלות ראש. הצטברות חלודה בדוד עלולה לגרום לנזקים חמורים שאם לא

קרא עוד »

קולט שמש סתום

האויב מספר אחת של דוד השמש הוא האבנית, בטח ובטח במדינת ישראל. אבנית היא אם כל הגורמים לבעיות תחזוקה בדוד שמש ולא רק במיכל המים

קרא עוד »

זרם חלש בדוד

אי פעם חזרתם הביתה מריצה ארוכה לפני יום עבודה ארוך במשרד ואינספור פגישות עם המנכ"לים והבוסים והקולגות שלכם, נכנסתם הביתה, התפשטתם, נכנסתם למקלחת ומהטוש יצא

קרא עוד »

אבנית בדוד

מחפשים טכנאי דודים? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »

דוד מקצר

אתם חוזרים מיום עבודה ארוך וכל מה שבא לכם לעשות זה לפשוט מעליכם את היום הזה, את התיק, את הבגדים, את החום והזיעה ופשוט להכנס

קרא עוד »

נזילה בדוד שמש

דוד הוא מוצר חשמלי האוגר בתוכו מים חמים לצרכים ביתיים יומיומיים כגון מקלחת, שטיפת כלים וכו'. שימוש זה הופך אותו לאחד מהמוצרים האלמנטריים והשמישים ביותר

קרא עוד »