דוד שמש 200 ליטר

מחפשים דוד שיש 200 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

נמאס לך לחכות שעה אחרי כל מקלחת בגלל שנפח הדוד שלך קטן מידי ולהשכיב את הילדים לישון אחרי השעה הרצויה.

היית רוצה שיהיו לך מים חמים גם בלי שתצטרך כל הזמן להפעיל את האפשרות החשמלית של דוד השמש שלך ולבזבז כסף וחשמל שמזהם את הסביבה.

תוהה מה אפשר לעשות ואיך אפשר להרחיב את היצע המים היום שלך ותוהה איך אפשר לעשות את זה בדרך הזולה ביותר?

במאמר זה נביא לך את כל התשובות לכל השאלות שמעסיקות אותך יומם וליל. דודי שמש 200 ליטרים הם לא מראה חריג בנוף, במדינה שבה ממוצע של חמש נפשות במשפחה אין כל הגיון לראות דודים בנפח קטן מזה, אז אם אין לכם עדיין דוד שמש 200 ליטר הגיע הזמן לעשות קצת בדק בית.

 

למה דוד שמש 200 ליטר

דוד שמש 200 ליטר מתאים ל5 עד 6 נפשות בבית. גם אם כולם מתקלחים בשעות שונות לאורך כל היום בדוד שנפחו פחות מ200 ליטרים הסבירות שהמים יספיקו לכולם רק על אנרגיה סולארית היא לא גבוהה אלא אם כן אתם מנהלים משמעת מקלחות דקדקנית (תראו לנו בית אחד שמתנהל ככה ונהיה מוכנים להוריד בפניו את הכובע).

הגודל אולי לא קובע בהרבה מקרים אבל כשמודבר בדוד שמש, הגודל הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר, ואין לזלזל בכך.

למה דוד שמש 200 ליטר

 

מה עוד צריך בשביל דוד 200 ליטר

קולט שמש, סנן אבנית, ברז ומשאבת ערבול ואתם מסודרים. ועכשיו להסבר:

מה עוד צריך בשביל דוד 200 ליטר

 

קולט שמש

עבור סדר גודל כזה של דוד שמש אתם מוכרחים להתקין לפחות שני קולטים בינוניים אם לא שניים גדולים וזאת מהסיבה שבקולטים קטנים יותר מזה למים יהיה קשה יותר להתחמם והם יאלצו לעבור כמה סירקולציות בשביל זה.

קולט שמש הוא המרכיב העיקרי שמחמם את המים והוא עושה זאת בעזרת משטח פח שממיר את אור השמש לגלי חום ואוגר אותם בתוך מסגרת. המים שזורמים בצינורות שבתוכו מתחממים ומגיעים אל המקלחת שלכם.

עלות קולטי שמש בינוניים או גדולים נעה בין 900 ל3200 שקלים חדשים.

 

מסנן אבנית

מסנן עובד כך שכאשר המים הקשים עוברים דרכו הרשת הדקה שלו בעזרת לחץ המים מרסקת את המלחים והמינרלים בתוך המים לקריסטלים קטנים ומיקרוסקופיים שעין בלתי מזוינת אינה יכולה לראות.

מסנן אבנית לדוד השמש שלכם יכול למנוע נזקים אדירים בעתיד ולהבטיח את אריכות הימים שלו. אמנם אין תחליף לתחזוקה שנתית שוטפת עד לתום תוחלת החיים הסבירה של דוד השמש שלכם אבל מסנן אבנית יכול להפחית את הצורך והעלויות הכרוכות בכך.

עלות מסנן אבנית לדוד נעה 350 ל500 שקלים תלוי בנפח דוד השמש.

 

משאבת ערבול

משאבת ערבול היא בעצם אחותו התאומה של התרמוסטט, אבל פחות טכנולוגית ויותר הנדסית. משאבת ערבול בעצם עובדת על ויסות הטמפרטורה שבדוד שמש על ידי כך שהיא מערבבת את המים החמים עם המים הקרים בעת הכניסה אל הברז המוביל אל המקלחת שלכם כך שאתם יכולים לבחור בהינף יד ימינה או שמאלה אם אתם רוצים מים רותחים או קרים יותר.

משאבת הערבול היא פטנט שחסך למאות אנשים מקלחת רווית כוויות לא נעימות בגוף מהימים שבהם לאל טמפרטורה של מים היה ברז ייעודי.

 

עלות דוד שמש 200 ליטרים

ישנן כמה חברות כיום בשוק – אמקור, כרומגן, טל. סחר, נמרוד, ירדן, כתר ועוד ולכל אחד מהם מחיר שונה על דודי השמש שלו. אם אתם עובדים עם טכנאי עצמאי ככל הנראה שהמחיר מעט יעלה אבל תקבלו יחס אישי וטיפול מסור אולי אפילו יותר מהחברות הגדולות שהיקף הלקוחות שלהן גדול בהרבה משל עצמאיים.

המחירים נעים בין 1500 ל3500 שקלים חדשים, פחות או יותר.

עלות דוד שמש 200 ליטרים

 

לסיכום

אם נשארתם עד כאן סביר להניח שאתם מחפשים דוד שמש 200 ליטרים. הקשרו עוד היום לטכנאי דודים מוסמך באתר המאגד מגוון רחב של טכנאי מבל קצוות ומרכז הארץ שיכולים לסייע להם בהבנה עמוקה יותר של הדברים ואף לספק לכם הצעות מחיר, עלויות קונקרטיות והרבה שקט נפשי עם מים חמים במקלחת.

זכרו, יחס אישי מהטכנאי שלכם הוא משהו שכדאי מאוד לרכוש, אולי אפילו שווה יותר מעלות של דוד שמש 200 ליטר.

 

תוכן עניינים

דוד שמש 80 ליטר

מחפשים דוד שיש 80 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 300 ליטר

מחפשים דוד שיש 300 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 170 ליטר

מחפשים דוד שיש 170 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 150 ליטר

מחפשים דוד שיש 150 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 120 ליטר

מחפשים דוד שיש 120 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »