שעון לדוד שמש

מחפשים דודי חשמל? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

כל אחד היה רוצה לחסוך כמה שאפשר ועדיין לקבל את כל ההטבות האפשריות שניתנות בעת בזבוז נהנתני.

אז אמנם אנחנו עדיין משתמשים בשעון שמש כדי לדעת מתי יש לנו מים חמים בדוד אך מה קורה שהשמש לא נמצאת בשמים ואנחנו עדיין רוצים להתקלח? שעון לדוד שמש הוא ההמצאה הגדול ביותר מאז הגלגל (כי הרי בלי הגלגל איך היו יודעים לאיזה כיוון לסובב את שעון?)

ישנם כמה סוגים של שעון לדוד שמש – שעון עצר, שעון שבת או מפסק חכם. לכל אחד מהם יש את תכונותיו, עלויותיו ורמת חדשנות משלו. במאמר זה נבין יותר טוב מהם השעונים הטובים ביותר לדוד השמש, כיצד להשתמש בהם וכמה הם עולים.

 

שעון עצר

שעון העצר עובד בדיוק כמו טיימר. הוא בעצם מורכב ממפסק ראשי שמעליו שעון שניתן לסובב לכיוון ימין ועליו מוטבעות הדקות. על מנת להשתמש בשעון הזה יש ללחוץ על המפסק הראשי ולהעבירו למצב הפעל ואז לסובב את השעון לפי כמות הזמן שהיינו רוצים שהדוד יפעל.

מים חמים למקלחת אחת (בהתחשב בכך שיש לכם מאיץ חום) יכולים להיווצר תוך כעשרים דקות. אין צורך לשים ליותר זמן אלא אם כן אתם מתקלחים יותר מרבע שעה או שיש מישהו שמעוניין להתקלח אחריכם.

עלותו של שעון עצר נעה בין 120 ל220 שקלים חדשים.

שעון לדוד שמש

 

שעון שבת

שעון שבת הוא בהשוואה לסמארטפונים כמו הטלפון הבלטה של נוקיה, הוא עמיד, חזק ועושה את העבודה בלי יישומים מורכבים מידי. אז איך בכל זאת קשה כל כך לפצח איך הוא עובד. היכנסו איתנו אל המדריך איך לכוון שעון לדוד ותגלו כיצד עושים את זה.

  • מפסק ראשי – גם לשעון השבת יש מפסק ראשי שאותו ניתן להשאיר דולק באופן רציף מאחר ויש עוד מרכיבים נוספים שכאשר הם לא פועלים גם הדוד לא פועל.
  • מפסק משני – המפסק המשני יכול להחליף מצבים מפעיל (ON) לטיימר (TIMER) וכבוי (OFF). כאשר מפסק המשני על פעיל הדוד עובד באופן רציף, כאשר המפסק על טיימר הדוד עובד רק בשעות שהורו לו, וכשהמפסק על כבוי אז הדוד כבוי.
  • כפתורי יחידות זמן – אלו הכפתורים האדומים המקיפים את השעון בעיגול. כל כפתור מסמן יחידת זמן על סך 15 דקות – זמן המספיק למקלחת אחת ובעזרתם תוכלו לסדר לכם את לוח הזמנים המועדף עליכם למקלחת, ביום, בלילה וביניהם.
  • שעון – השעון עובד כמו כל שעון רגיל אך בכדי לכוון אותו למצב שבו הוא מאופס יש לסובב אותו ימינה בלבד. השעון מורה לנו באיזה שעה פחות או יותר הדוד מתחיל לעבוד.

    עלות שכון שבת לדוד נעה בין 80 ל130 שקלים חדשים. שעון לדוד שמש

 

מפסק חכם

מספק חכם הוא המהפכני ביותר מבחינה טכנולוגית והחדשני ביותר בשוק. המפסק החכם מסוגל לנתח לכם על פי שמות משתמש ביישומון המיועד במיוחד בשבילו כמה זמן צרך כל אחד במקלחת, כמה ניתן לחסוך ומי מבזבז הכי הרבה וחשמל בעת השימוש בדוד במקלחת וכמובן, יש לו מסך טאץ'.

המפסק החכם מסוגל לגם להיות מופעל בשלט רחוק, מאחר והוא נשלט על ידי אפליקצייה מיועדת בלחיצת כפתור כחצי שעה לפני ההגעה הביתה ניתן להפעיל אותו ולהגיע הביתה ישירות אל תוך המים החמים והנעימים שבמקלחת. המפסק החכם ניתן לרכישה והתקנה בקלות על ידי כל חשמלאי – השתדלו שלא לנסות להחליף את המפסק בעצמכם, עם כמה שזו פעולה פשוטה כדי שלא לשחק עם חשמל. 


עלות המפסק החכם כולל התקנה ואפליקציה חינמית נע בין 179 שקלי םל279 שקלים (בלוי במודל ובגודל).

שעון לדוד שמש

 

לסיכום

אין חדש תחת השמש למעט כמה טכנולוגיות חדשות וחכמות שיכולות  לשמור על הסביבה עם המשך השימוש הפשוט של חימום המים דרך אנרגיה סולארית וגם לחסוך לכם בכסף כי ככל שתחסכו בהפעלות חשמליות של הדוד שלכם ככה תחסכו כל שקל וארבעים אגורות ל1000 קילוואט. עשו לעצמכם יום כיף עם כמות הזמן שתחסכו בלחכות למים שיתחממו בדוד וקנו מפסק חכם או לפחות שעון שבת חמוד. לא סתם אומרים שזמן שווה כסף שווה מקלחת חמה בסוף היום.

תוכן עניינים

פלאנג' לדוד

מחפשים פלאנג' לדוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »

מאיץ חום לדוד

מחפשים מאיץ חום לדוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו

קרא עוד »

גוף חימום לדוד

מחפשים גוף חימום לדוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו

קרא עוד »