דוד שמש 120 ליטר

מחפשים דוד שיש 120 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

דירת שותפים להשכרה, משפחה צעירה, משרד קטן, אם אתם נמנים בקבוצות האוכלוסייה האלו כדאי לכם לשמוע על דוד שמש 120 ליטר. אם אתם משפחה צעירה ועכשיו מתחילים את חייכם בבית חדש משלכם, כדאי לכם להתקין דוד 120 ליטר.

אם עכשיו קיבלתם מימון מחברה גדול על הסטרטאפ החדש שלכם אבל הנסיעות כל יום לתל אביב לוקחות עידנים וכל מה שאתם רוצים זה לחזור הביתה נקיים מהעבודה אולי כדאי לכם להרחיב את המשרד ולקנות דוד שמש 120 ליטר למקלחת החדשה שלכם.

אם הרגע רכשתם דירה גדולה דיה בשביל להכיל בה מספר סטודנטים צעירים אבל הדוד שלכם קטן יותר כדאי לכם להחליף אותו בדוד שמש 120 ליטר.

אז ממה בעצם דוד שמש מורכב, כמה מהר הוא יכול לחמם את המים מהן העלויות ואיפה כדאי לחפש את המחירים הטובים ביותר, כל זאת ועוד במאמר.

 

מרכיבים ומידות של דוד שמש 120 ליטר

דוד שמש בעצם מורכב משני חלקים משמעותיים שצריך לתת עליהם את הדעת טרם מתקינים אותם. החלק האוגר את המים הוא בעצם מיכל אגירת המים מקור החימום שלו הינו בעיקר קולט השמש. רוב דודי השמש כיום הם גם דודי חשמל בנוסף.

מרכיבים ומידות של דוד שמש 120 ליטר

 

1. דוד מים

דוד המים הוא הגוף האוגר את המים ולא יש ארבעה פתחים לצנרת. צינור המים הראשי של הבניין או הבית נכנס אל חלקו התחתון של דוד המים ומספק לו מים קרים בכל עת, על ידו ישנו צינור מים אשר מגיע מתוך חלקו הפנימי העליון של דוד המים הישר אל הברזים שבביתכם.

בצידו של הדוד ישנם צינור עליון וצינור תחתון, מהתחתון זורמים המים אל תוך קולט השמש, מתחממים ואז חוזרים בחזרה אל דוד המים מהצינור העליון. הדוד בעצם עשוי משני גלילי מתכת, החיצוני מפח מגלוון והפנימי מפלדה מצופה בציפוי אמייל למניעת חלודה.

 

2. קולטי שמש

אלו מחולקים לארבעה חלקים עיקריים – משטח זכוכית עליון שנועד לתת לאור להיכנס ולשמור אותו בפנים כאשר הוא מומר לחום. משטח הפח השחור הוא מה שממיר את קרני האור של השמש לחום ומכיוון והוא צמוד לצינורות המים העשויים מתכת כזו או אחרת הוא מחמם אותם במהירות.

החלק האחורי של הקולט הוא בעתם חומר מבודד דמוי ספוג קשיח שעקב דחיסותו מאפשר שמירה של החום מבפנים ומניעה של כניסת קור מבחוץ.

 

3. מידותיו של דוד שמש בנפח 120 ליטר הם כדלקמן:

גובה – 861 מילימטרים

קוטר – 565 מילימטרים

 

מהירות, עלויות ויעילות

דוד שמש ידוע ביעילות ובמהירות חימום המים. תפוקת החום של קולטי שמש יכולה לחמם את המים בדוד 120 ליטר תוך פחות משלוש שעות ובלי שום מאמץ, או בזבוז של אנרגיה חשמלית וכסף. היתרון בדוד שמש בישראל הוא שהשמש כמעט כל יום נמצאת בשמיים וגלויה לכל אפילו בימי חורף קשים.

עלות דוד שמש 120 ליטר נעה בין 1000 ל2500 שקלים. תלוי בחברה, בעלות ההתקנה ולא כולל קולטי שמש.

מהירות, עלויות ויעילות

 

 איפה מוצאים טכנאי שירכיב דוד שמש 120 ליטר

המרשתת מלאה באתרים המציעים שירות של עשרות טכנאים ברחבי הארץ, פרטי המידע שלהם ואזור הפעילות שלהם. יתרה מזאת הם מספקים גם חוות דעת מלקוחות קודמים שחוו את השירות שלהם על הצד הטוב והצד הרע וכך תוכלו לגבש דעה אובייקטיבית על טכנאי מסוים ולדעת אם הוא מתאים לכם או לא.

אך לפני שתבחרו איזה טכנאי הייתם רוצים להזמין בקשו מהם הצעת מחיר מסודרת אחרי שהסברתם להם טוב מהי הסביבה שבה הייתם רוצים להתקין את הדוד מאחר ולכל בית או משרד יש את התנאים ומתוך כך את עלויות ההתקנה שלו.

איפה מוצאים טכנאי שירכיב דוד שמש 120 ליטר

 

לסיכום

זכרו את כל הפרטים האלו כשאתם מתקשרים לטכנאי, העובדה שאתם יודעים אות ומבינים אותם יעזור לכם ולו לנהל שיח ברור ושקוף על מחירים, תנאים ועלויות נוספות במידת הצורך בלי התחושה שמישהו מכם יוצא מרומה. אם טכנאי כלשהו מסרב לתת לכם הצעת מחיר מסודרת ישנם עוד הרבה טכנאים שיסכימו לעבוד אתכם בדרך הישר ולא במעוקם. 

אם לא רכשתם עדיין דוד שמש ואתם 4 נפשות בבית, דוד 120 ליטר הוא הדוד הנכון בשבילכם!

תוכן עניינים

דוד שמש 80 ליטר

מחפשים דוד שיש 80 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 300 ליטר

מחפשים דוד שיש 300 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 200 ליטר

מחפשים דוד שיש 200 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 170 ליטר

מחפשים דוד שיש 170 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 150 ליטר

מחפשים דוד שיש 150 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »