דוד שמש 170 ליטר

מחפשים דוד שיש 170 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

דוד שמש הוא אחת מנפלאות ההמצאה האנושית שקיימות ובתור ישראלים אנחנו יכולים לגמרי להתגאות בכך שלקחנו חלק פעיל בלהביא את טכנולוגיית האנרגיה הסולארית למקום שבו היא נמצאת כיום.

מאז ומעולם האנושות מנסה למצוא דרכים חדשות להתפתח ולנוע ולהשתדרג באיכות החיים שלה ובמאה השנים האחרונות הגיעה לכדי המצב שאין יותר צורך להשתמש במפעלי ענק מזהמים או לפחות ניתן לצמצם את הפעילות שלהם בקנה מידה בינלאומי.

אז ממה בעצם ההתלהבות, איך עובד דוד שמש 170 ליטרים, למה דווקא אותו כדאי לבחור ואיפה אפשר למצוא אותו. אם אלו מחשבות שאתם שואלים את עצמכם עכשיו כי אתם רוצים להתקין דוד בקרוב, כאן תוכלו לקרוא את כל המידע הדרוש.

 

ממה מורכב דוד שמש

דוד שמש מורכב משני חלקים – גוף מים וקולט שמש, בשביל להבין איך דוד שמש עובד צריך להבין גם את כל החלקים שלו:

ממה מורכב דוד שמש

 

1. גוף מים

מורכב משני גליל מתכת אחד פנימי ואחד חיצוני שיוצרים חבית ובתוך החבית שני גופי מים – גוף אחד לקרים וגוף אחד לחמים. לברז שני פתחי יציאה ושני פתחי כניסה:  פתח כניסה של מים מהצינור הראשי וכניסה של מים חמים מהקולט. יציאה של מים קרים אל הקולט ויציאה של מים חמים אל הבית שלכם.

 

2. קולט שמש

קולט שמש מורכב מחמישה חלקים:

  • זכוכית שקופה – תפקידה למנוע יציאה של חום מחוץ לקולט וכניסה של קרני אור פנימה. לשם כך היא שקופה.
  • משטח אלומיניום שחור – משטח אלומיניום ידוע ביכולתו להוליך חום והצבע השחור ידוע ביכולתו לספוח קרני אור ולהמירם לחום. כתוצאה מכך בחללים בתוך הקולט מתחממים.
  • צינורות ברזל או נחושת – הצינורות הללו או כפי שהם נקראים בפי מקצוענים "קנים" מובילים את המים הקרים בתוך הקולט רווי החום וחוזרים פנימה אל תוך הדוד רותחים ומוכנים לשימוש.
  • משטח בידוד – פוליאוריתן מוקצף בצורת משטח מורכב אל החלק האחורי של הקולט ואוטם את כל החום מלצאת החוצה ובנוסף מהקור החיצוני להכנס פנימה.
  • מסגרת – אין כמו מסגרת איכותית לקולט איכותי, מסגרת יכולה להרים או להפיל קולט שמש ואם היא אינה אטומה במידה המספקת היא עלולה לגרום לכל החום לברוח החוצה ולהתנדף.

 

למה לבחור דוד שמש 170 ליטר

דוד שמש 170 ליטר מתאים למשפחה בת 6 נפשות. בן אדם ממוצע משתמש בכ30 עד45 ליטר מים חמים ביום ולכן זהו החישוב המתאים לכם. דוד שמש 170 ליטר מחמם את המים תוך כ3 וחצי שעות ואם ביום סגרירי וחורפי הוא לא מספיק לחמם תמיד יש את האופציה החשמלית ותוך פחות מעשרים דקות יש לכם מים חמים לפחות למקלחת אחת. 

למה לבחור דוד שמש 170 ליטר

 

איפה אפשר למצוא דוד שמש 170 ליטר

ישנן מספר חברות שמייצרות דוד שמש 170 ליטר – כרומגן, אידיאל, אמקור ועוד. הן גם מספקות שירותי הפצה והתקנה אך הן לרוב לא מספקות שירות אישי אלא מסחרי וכמות הטכנאים שלה לעיתים אינה מספיקה להתרש על כל רחבי הארץ. לשם כך יש חברות הפצה וטכנאי דודים עצמאיים שיכולים לספק לכם דודים, התקנות ותיקונים בשירות אישי, מקצועי וישיר בלי צורך בבירוקרטיה מיותרת הולמת חברות גדולות.

 

איפה אפשר למצוא את החברות המפיצות או הטכנאים העצמאיים

באינטרנט חד משמעית. ישנם מספר אתרים שמאגד את כל החברות והטכנאי העצמאיים הקיימים בשוק, ממספרת אותם לפי ביקורות של לקוחות קודמים, מספקת שקיפות בנוגע למקצועיות ולאמינות של כל אחד ואחד מהם ואף מספקת שירותי התקשרות מידית במידת הצורך. אתם מוזמנים כמובן לחפש באתרי החברות הגדולות ולבדוק, סקר שוק אף פעם לא מזיק לאף אחד.

איפה אפשר למצוא את החברות המפיצות או הטכנאים העצמאיים

 

לסיכום

אחרי שקראתם קצת על דוד שמש 170 ליטר והבנתם אם הוא מתאים לכם אתם יותר ממוזמנים להתקשר לטכנאי הדודים המוסמך ולהסביר לו את כל התנאים והאמצעים שיש ברשותכם להתקנה של דוד השמש שלכם על הגג. במדיה ויש לכם קושי להבין איך ניתן להתקין את הדוד אתם יכולים להזמין אותו לבדיקה בעלות של 150 עד 250 שקלים חדשים, תלוי מה התעריף שלו.

וזכרו לבקש תעודת אחריות, הצעת מחיר וכל דבר אשר יביא ביטחון על לבכם.

תוכן עניינים

דוד שמש 80 ליטר

מחפשים דוד שיש 80 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 300 ליטר

מחפשים דוד שיש 300 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 200 ליטר

מחפשים דוד שיש 200 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 150 ליטר

מחפשים דוד שיש 150 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 120 ליטר

מחפשים דוד שיש 120 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »