מאיץ חום לדוד

מחפשים מאיץ חום לדוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

אם נמאס לכם לחכות כל כך הרבה זמן למים חמים במקלחת או שאתם בפירוש לא מוכנים לשטוף כלים במים קרים כקרח סביר להניח שתמצאו עניין במאיץ חום לדוד, או בשמו השני חמם מהיר.
מאיץ חום לדוד כשמו כן הוא מאיץ את פעולת החימום למים והוא יעיל בכמה מקרים ומקרים אחרים קצת פחות. מהו בעצם מאיץ חום לדוד, כיצד הוא פועל ומתי מומלץ להתקינו אם בכלל, כל זאת ועוד תוכלו לקרוא כאן (קחו את הזמן).

 

מהו מאיץ חום לדוד וכיצד הוא פועל

אז כמו שאמרנו תפקידו של מאיץ חום לדוד הוא להאיץ את פעולת החימום של המים בדוד שלכם.

מאיץ חום הוא מעין כובע, או שרוול אם תרצו, עשוי פלסטיק שמכסה את גוף החימום ובעזרת לחץ המים במיכל האגירה הוא מצליח לכלוא בתוכו כמות מים ממוצעת של חמישה ליטרים בכל פעם ומכיוון שהם הם סמוכים כל כך לגוף החימום הם מתחממים מהר יותר ובלחץ. כמות המים החמים תספיק לכם למקלחת אחת תוך פחות מעשרים דקות.

עלות מחיר התקנת מאיץ חום נעה בין 450 ל600 שקלים חדשים.

עלות החלפת פלאנג' עם מאיץ (או בלי, זה אותו המחיר) נעה בין 500 ל750 שקלים חדשים.

מהו מאיץ חום לדוד וכיצד הוא פועל

 

מתי כדאי להתקין מאיץ חום לדוד

 

1. דוד שמש עומד – כדאי

דוד שמש עומד הוא בעל מנגנון סיווג בין מים חמים למים קרים ונושא בחובו גם את כל הרכיבים והמאפיינים של דוד חשמלי רגיל.

בימי חורף קרים כשהשמש לא מפציעה יותר מידי והקולטים מתקשים להמיר את הקרניים שלה לחום חשוב שיהיה לכם מאיץ חום בדוד כי כך תוכלו לחכות פחות מעשרים דקות בשביל המקלחת החמה שלכם.

 

2. דוד חשמלי עומד – לא כדאי

גוף החימום הוא הפועל המרכזי בכל הקונסטרוקציה של דוד חשמלי, הוא מקור חימום המים היחידי בדוד וכתוצאה מזה הוא הסובל העיקרי מהצטברות אבנית.

הצטברות האבנית על גוף החימום יוצרת כמעט את כל התקלות הקיימות בדוד בין אם הוא מתוחזק היטב או לא, אז אמנם מאיץ חום יאיץ את חימום המים אבל הוא גם יאיץ את פעולת הצטברות האבנית על גוף החימום וסביבתו.

 

3. דוד (חשמל או שמש) שוכב – לא כדאי

דוד שוכב בכללותו הוא בעל מנגנון פחות מתוחכם מדוד עומד, אין לו מסווג בין מים חמים למים קרים והוא אינו מבדיל ביניהם, הוא מחמם את המים עד אשר הם כולם חמים. להתקין מאיץ חום בדוד שוכב יגרום לו לפעול שעות נוספות וכתוצאה מזה יביא לבלאי מואץ גם של גוף החימום וגם של המאיץ ולכל הרכיבים הסובבים אותם. 

 

4. דוד בנפח גבוה – כדאי

יש כמה גדלים של דודים, החל מנפח של 30 ליטרים ועד נפח של 300 ליטרים, הכל תלוי בכמות המשתמשים, ובכמות הזמן שלוקח לכל אחד להתקלח בממוצע. כאשר אתם מתקלחים יותר מהזמן הממוצע של מקלחת (בין עשר לעשרים דקות) אתם בעצם גורמים לדוד לעבוד יותר זמן מהרגיל, אם תתקינו מאיץ חום לדוד תוכלו להרוויח מקלחת אחת גם אם מי שהתקלח לפניכם גמר את כל המים.

בדודים בנפח של מעל ל120 ליטרים כדאי מאוד להתקין מאיץ חום לדוד מאחר וסביר להניח שכמות המתקלחים גבוה יותר.

מתי כדאי להתקין מאיץ חום לדוד

 

מתי צריך להחליף מאיץ חום

תוחלת החיים של מאיץ חום ממוצעת היא פחות או יותר שלוש שנים. עם השנים החום מגוף החימום והמים גורם לפלסטיק, על אף חוזקו, לשחיקה. את המאיץ תוכלו להחליף לבדו אך מאחר והוא חלק מהקונסטרוקציה של פלאנג' מלא עדיף כבר להחליף לפלאנג' חדש על כל המרכיבים שבו.

מתי צריך להחליף מאיץ חום

לסיכום

אחרי שהבנתם את היתרונות והכדאיות של מאיץ חום לדוד זה הזמן לקרוא לטכנאי הדודים המוסמך שלכם (אם אין לכם אחד תמצאו אותו!).

אם אתם עדיין מהססים או לא בטוחים אם מאיץ הדוד מתאים לכם אתם כמובן יכולים להתייעץ עם הטכנאי בטרם תזמינו אותו אל ביתכם. עם המידע הזה תוכלו לדבר איתו בגובה העיניים ולא להיבלע בכל המילים הלא מובנות של עולם הדודים. 

וזכרו, תחזוקה שוטפת היא מעל הכל.

תוכן עניינים

פלאנג' לדוד

מחפשים פלאנג' לדוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »

שעון לדוד שמש

מחפשים דודי חשמל? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »

גוף חימום לדוד

מחפשים גוף חימום לדוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו

קרא עוד »