דוד שמש 80 ליטר

מחפשים דוד שיש 80 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

ישנן מספר חברות יצרן שמספקות דודי שמש 80 ליטר מהאיכותיים ביותר כשלכל אחת יש את המחירים שלה ואת השיקולים שלה.

צריך לזכרו שדודי שמש הם מערכת שלמה ומסועפת שמכילה שני גופים עיקריים שזקוקים להתקנה ולכן החברות הללו מכירות בעובדה שזו עבודה קשה ומקלות על הטכנאי בביצועה ועליכם במחיר.

אז בטרם תחליטו עם איזו חברה אתם מעוניינים ללכת קראו את כל מה שאתם יכולים על דוד שמש 80 ליטר, ממה הוא עשוי, למי הוא מספיק, כמה עולה ההתקנה והדוד עצמו ואולי תגיעו למסקנה שטכנאי דודים עצמאיים עם יחס אישי ושירות מתמשך יהיו עדיפים על הטמעות בין כרטיסי השירות של חברות גדולות.

 

ממה עשוי דוד שמש 80 ליטר

דוד שמש 80 ליטר, בנוסף למקור החימום שלו, הוא קודם כל דוד חשמלי 80 ליטר. כיום כל דוד שמש מגיע עם תושבת מובנית הנקראת "פלאנג'" ועליה מורכבים גוף חימום חשמלי, תרמוסטט ומאיץ חום שבלחיצת כפתור המפסק הראשי של הדוד מחמם את המים שיספיקו בשביל מקלחת אחת תוך פחות מחצי שעה בערך.

  דוד שמש יכול להגיע גם בתור דוד מחליף חום או דוד שוכב שלכל אחד מהם יש את המפרט שלו והיתרונות והחסרונות שלו. מחירו של דוד שמש 80 ליטר מבית כרומגן עולה 1750 שקלים חדשים אך תיאלצו לרכוש אותו בנפרד מהמערכת מאחר ואין להם עסקה כוללת קולט שמש, ברז ערבול מובנה והתקנה במחיר אחד.

מחיר של דוד שמש 80 ליטר מבית טל. סחר יעלה פחות או יותר 2200 שקלים חדשים עם התקנה, תלוי כמובן אם הגג שלכם נגיש ובקושי ההתקנה.

ממה עשוי דוד שמש 80 ליטר

 

קולט שמש לתפוקת חום מירבית

קולט השמש הוא הרכיב שעושה את רוב העבודה בדוד שלכם ובאפס מאמץ, הוא שוכב על הגג שלכם בזווית שיזוף קלאסית, סופג אליו את קרני השמש ומחליף אותם בגלי חום שמחממים את המים במקלחת ובכביסה ובמדיח.

חום שמפיק קולט שמש נמדד ביחידות קילו-קלוריות והן משתנות בהתאם לחומר ממנו עשויים הצינורות, כמות הפיתולים שלהם, וכמובן צבע משטח הפח.

קולטי שמש סולאריים הם טכנולוגיה שמשתפרת ומשתדרגת כל הזמן ולכן תפוקת החום הולכת ומתחממת עם הזמן וביעילות גבוה יותר – חפשו את הקולטים הטובים ביותר בשוק ומובטחים לכם מים חמים גם בימי חורף קרים.

קולט שמש לתפוקת חום מירבית

למי מתאים דוד שמש 80 ליטר

האדם הממוצע מתקלח במשך 20 דקות ותחת 40 ליטרים של מים. אז אם אתם זוג אנשים שאינם מפריזים באורך המקלחת ובחום הגבוה של המים שבהם אתם מתרחצים סביר להניח שדוד 80 ליטר מספיק לכם. יתרה מזאת סביר להניח שלא תצטרכו להדליק את דוד החשמל שלכם יותר ולחסוך אנרגיה, כסף, זמן וחשמל.

אם בביתכם יש יותר משניים עד שלושה אנשים סביר להניח שתצטרכו נפח דוד גדול יותר, לעומת זאת אם אתה אדם אחד בבית אין שום סיבה שתוציא כסף על דוד גדול יותר מ80 ליטר אך דוד קטן יותר מזה עלול להגמר לך לפני הזמן הדרוש.

למי מתאים דוד שמש 80 ליטר

סקר שוק

לפני שתבחרו עם מי כדאי להתקין את דוד השמש 80 ליטר שלכם עשו סקר שוק קצר, בדקו איזה חברה תתאים לכם, האם ישנם טכנאים עצמאיים שמחיר ההתקנה וקניית הדוד אצלם יהיה זול יותר, ובמידה ומצאתם טכנאי דודים שאתם מרגישים שאתם יכולים לסמוך עליו ושהוא מספק לכם יחס אישי אתם מוזמנים כמובן לשמר אותו כטכנאי הדודים שלכם להמשך העסקים.

סקר שוק הוא דבר חשוב מאחר ותמיד ניתן למצוא זול יותר אבל לא תמיד ניתן למצוא איכותי יותר, בשביל זה צריך להתקשר ולברר.

עכשיו כשאתם יודעים הכל על דוד שמש 80 ליטר ומצאתם לנכון לרכוש אותו, הגיע הזמן להתקשר.

זכרו לדבר עם הטכנאי ולהסביר לו בדיוק את התנאים בשקט בו אמור להיות מותקן הדוד, איזה סוג דוד, עם מחליף חום, עם ברז ערבול, או חשמלי בחיבור לקולט שמש הסטנדרטי ולאחר שהוא יודע בדיוק מה הוא צריך לעשות ואיך על מנת להתקין את הדוד שלכם בצורה הטובה ביותר בקשו ממנו הצעת מחיר.

אחרי שלושה כאלו תבחרו את זה שהכי טוב מבחינת מקצועיות, מחיר ואמינות.

תוכן עניינים

דוד שמש 300 ליטר

מחפשים דוד שיש 300 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 200 ליטר

מחפשים דוד שיש 200 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 170 ליטר

מחפשים דוד שיש 170 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 150 ליטר

מחפשים דוד שיש 150 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

דוד שמש 120 ליטר

מחפשים דוד שיש 120 ליטר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »