5 דברים שחשוב לבדוק לפני שבוחרים מתלה כביסה

עוברים דירה? מחדשים את הדירה הנוכחית? המשפחה מתרחבת? מתלה כביסה הוא אחד מהמוצרים הבסיסיים שקיימים אצלנו בבית, גם אם לא תמיד אנחנו מייחסים לו את החשיבות הראויה. מכיוון שמדובר במתקן שנמצא בשימוש יומיומי, חשוב שיתאים באופן מושלם לצרכים שלכם. כיצד תבחרו את מתלה הכביסה שלכם? מיד תגלו

 

  • מה הגודל של המתלה?

הגודל ובפרט הקיבולת של המתלה חשובים מאוד. מתלה הייבוש צריך להיות גדול מספיק על מנת להכיל את הכביסה של כל המשפחה. משפחה המונה מספר גבוה של נפשות צריכה לשים לב לכך במיוחד. כשיש המון ילדים, יש גם המון כביסה. לכן רצוי לקנות מתלה כביסה גדול ועמיד, עם חבלים מספיק ארוכים. במידה ואתם מתאימים את המתלה בהתאם לגודל הקיר, ודאו כי יש מספיק מרווח בין החבלים ולא נוצר עומס על המוטות.

מה הגודל של המתלה

  • מה החומר של המתלה?

החומר והעמידות של המתלה חשובים לא פחות מהגודל שלו. במידה ויש לכם חצר בה אתם מייבשים את הכביסה שלכם עם מתלה כביסה מתקפל, ודאו כי הוא עשוי מחומרים שיכולים לשרוד את תנאי מזג האוויר בכל עונות השנה. על מנת לא להחליף מתלה כביסה מידי שנה, רצוי לרכוש מתלה העשוי מאיכות טובה, שיחזיק מעמד באוויר הפתוח, תחת תנאי השמש או הרוחות העזות. חומרים יציבים בסגנון נירוסטה או אלומיניום יכולים להיות טובים, מאחר והם חזקים וגם עמידים בפני חלודה.

 

  • האם המתלה קל לשימוש?

מתלה לייבוש כביסה צריך להיות קל לשימוש. עבור אנשים מבוגרים יותר, התעסקות במתלה כביסה מסובך יכול להקשות על מטלות היום יום. רצוי לבחור במתלה כביסה שיהיה נוח לפתיחה, לסגירה, לשינוי החבלים אם יש צורך, ובאופן כללי לתפעול שוטף של תליית הכביסה.

 

  • מה מחיר המתלה?

כמו כל פריט שאנחנו מחפשים עבור הבית שלנו, תקציב הוא חלק מהשקלולים שעושים בעת רכישת פריט חדש הביתה. הגדירו עבורכם מסגרת תקציב עבור מתלה הכביסה המתאים לכם. כשמדובר על מתלה כביסה קל לנו לבחור במוצר זול יותר, אך נסו לבחור דווקא במתלה שהוא באיכות קצת יותר גבוהה.  מתלה איכותי כזה, לרוב יעלה קצת יותר מהמתלים הרגילים והזולים בשוק, אך בסופו של דבר זה ישתלם לכם, כי מן הסתם אינכם מעוניינים להחליף מתלה מדי מספר חודשים או מדי שנה, אלא להישאר עם מתלה אחד שישרת אתכם כמה שנים.

 

  • בדקו את המותג של המתלה

כיום בעידן הטכנולוגי קל מאוד לבדוק את איכויות המותגים שאנחנו רוכשים, ובין היתר גם לקרוא ביקורות של לקוחות אחרים שכתבו את דעתם על המוצר. לאחר קריאת הביקורות תוכלו להתוודע יותר למותג עצמו ולאיכויות של המוצרים. כמו כן, צפייה בסרטונים שונים על מתלי כביסה יכולים לעזור לכם להתרשם מהמתקן.

מתלה כביסה

תוכן עניינים