ייעול ניקיון הבית עם שואב אבק רובוטי

שואבי אבק רובוטים עשו פריצה לחיינו, וכמעט אין בית שלא משתמש בשואב הרובוטי לפתרון של הניקיון. מצד שני, חלקנו מרגישים שאנחנו לא משתמשים בשואב באופן חכם, הוא מנקה, ולאחר מכן אנחנו מנקים שוב. המאמר הבא יציע דרכים שונות לייעל את שיתוף הפעולה בינינו לבין שואב האבק הרובוטי, כך שנגיע למקסימום ניקיון במינימום מאמץ.

 

תפקידו של שואב האבק הרובוטי

שואב אבק רובוטי יכול לבצע פעולות ניקיון יומיומיות לבד. הפעלת השואב מספר פעמים בשבוע בזמן שאנחנו עושים משהו אחר – מבשלים, רואים טלוויזיה, משחקים עם הילדים או פשוט עסוקים בעבודה – מבטיחה שהפעולה היומיומית של טאטוא יורדת מרשימת המטלות שלנו. בנוסף, שואב אבק רובוטי יכול לכלול פונקציות של שטיפה קלה של הרצפה. ככל הנראה, הפעלת שואב אבק רובוטי לא תחליף לחלוטין את הצורך לנקות בעצמנו, אבל היא תוכל לחסוך פעולות רבות של תחזוקה יומיומית.

שואב אבק רובוטי

לאפשר לשואב האבק לעבוד

שואב אבק רובוטי הוא מכשיר שיודע לנוע בבית ולנקות לבד. לכאורה, אנחנו אפילו לא צריכים לסדר בשבילו את השטח כדי שינקה ולא ייתקע בגלל חפצים שעומדים בדרכו, אבל באופן הזה אנחנו מצמצמים מהותית את שטח הפנים ששואב האבק יכול להגיע אליהם.

פינות הן אתגר גדול לשואבי האבק הרובוטיים, וככל שיש יותר חפצים על הרצפה, מצעצועים של הילדים ואפילו שולחן הקפה, לשואב האבק הרובוטי יהיו יותר פינות להתמודד איתן. אחת הדרכים לייעל את העבודה של שואב האבק היא לעשות סדר קל בחלל אותו אנחנו רוצים שינקה. בדומה לכך שאנחנו מעבירים שטיפה על הכלים לפני שהם נכנסים למדיח, עלינו להכין את החדר בשביל שואב האבק הרובוטי.

 

ריקון השואב אחרי כל פעולה

כדאי לרוקן את השואב לאחר כל פעם שמפעילים אותו, גם אם זו לא חובה. אם תסגלו לעצמכם את ההרגל הזה, תמנעו מצב בו השואב מפוצץ והמנגנון הפנימי שלו נפגע. הריקון מאפשר פעולה חלקה יותר ושומר גם על שאר חלקי השואב מבלאי.

 

להיות בבית כשהוא עובד

שואב האבק הרובוטי יודע לכבות את עצמו כאשר הוא נתקל במכשול ולא יכול להתקדם, אבל אז הוא למעשה לא עובד. אם אנחנו בבית כאשר הוא עובד, נוכל להסיר מכשול, לסדר לפני ואחרי ולהרוויח פעולה שמשמעותית תקטין את הצורך שאנחנו נטאטא ונשאב. לדוגמה, נוכל לתכנת את פעולת השאיבה שתקרה כאשר אנחנו בבית בזמן בישול או אפילו בזמן שאנחנו רואים טלוויזיה.

 

סיכום

בשנים האחרונות, שלל המשימות שלנו הופכות לכמעט בלתי אפשרויות מבחינת ניהול זמן. שואב אבק רובוטי יכול לעשות חלק מעבודת הניקיון בזמן שאנחנו עושים פעולה אחרת ובכך לחסוך זמן רב בשביל לייעל את ניקיון הבית עם שואב אבק רובוטי, יש להסיר מכשולים מדרכו, לרוקן ולנקות אותו לאחר כל פעולה, ולהיות בבית כשהוא פועל. בדרכים אלא ננצל את הטכנולוגיה הזאת למטרה שלשמה נוצרה – חיסכון בזמן.

שואב אבק רובוטי

תוכן עניינים