כמה עולה לייצר מוצר באמצעות הדפסת תלת מימד?

דפוס מתלבטים האם לייצר מוצר באמצעות הדפסת תלת מימד אולם חוששים מנושא המחיר? ובכן, באמצעות החברה המובילה בישראל תוכלו לייצר מוצר במחיר משתלם לכל כיס. כל הפרטים – במאמר הבא.

ייצור מוצר באמצעות הדפסת תלת מימד

טכניקה של הדפסת תלת מימד מהווה הזדמנות מצוינת בעבור יזמים אשר רוצים לייצר את המוצר הראשוני בטכניקה ייחודית, כמו גם לחסוך בעלויות. למעשה, אם בעבר היזם נאלץ לטוס לחו"ל לצורך ייצור המוצר הראשוני ובכך להוציא לעיתים גם עשרות אלפי שקלים, כיום באמצעות הטכנולוגיה של הדפסה בתלת מימד ניתן להדפיס מוצרים ברמת גימור גבוהה ביותר, במחיר התחלתי של כמה מאות שקלים. למעשה, מדובר בשיטת ייצור מהירה יותר ומשום כך תהליך הבקרה על המוצר מתבצע באופן מהיר יותר, ועל כן מדובר בעסקה משתלמת אשר עשויה לתרום באופן משמעותי לא רק מבחינת העלות הכספית, אלא גם מבחינת האיכות הסופית של המוצר, וזאת בשל העובדה כי באמצעות הטכניקה הזו ניתן להגיע לתוצאות מצוינות במחיר עלות אטאקטיבי, כפי שנפרט.

נוף ממוחשב

כמה זה עולה?

נושא המחיר של הדפסת תלת מימד מהווה נדבך משמעותי, ולכן מסבירים המומחים של חברת – gilad rm החברה המובילה כיום בישראל לתחום כי למעשה בתחום הדפסת תלת מימד המחיר אשר נקבע איננו סופי,אלא יש מחיר מינימום אשר עלותו היא 600 ₪. מדובר במחיר מינימום, אולם הוא משתנה בהתאם להיקף הפרויקט,שימוש בחומרי גלם, תהליך הגימור אשר נעשה לאחר סיום ההדפסה וכן תיקונים נוספים, ומשום כך חשוב לזכור כי העלות היא איננה סופית אלא רק לאחר קבלת ייעוץ והכוונה מצוות המומחים אשר מורכב לרוב ממהנדסים, מנהלי בקרה וכן גורמים נוספים אשר אמונים על תהליך ההדפסה והמסירה הסופית של המוצר לאחר שבוצעו כל הבדיקות הרלוונטיות. לכן מסבירים בחברה כי במידה ויזמים וחברות מעוניינים לבצע סוג כזה של הדפסה, חשוב ליצור קשר עם חברה מקצועית בתחומה אשר תעניק הצעת מחיר המשקפת את מחיר השוק – בהתבסס על הפרמטרים אותם ציינו לעיל.

הצעת מחיר משתלמת לצורך הדפסת תלת מימד

אם אתם מעוניינים לבצע הדפסה של מוצר בטכנולוגיה של תלת מימד, אנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום לאתר הרשמי של חברת gilad rm. החברה, אשר נחשבת כיום לחברה המצליחה והגדולה ביותר לתחום מאפשרת לקבל מעטפת מקצועית של הדפסת תלת מימד אשר מבוססת על מיומנות, מקצועיות וכן שימוש בשש מדפסות תלת מימד חדישות אשר באמצעותן ניתן לקבל מוצר מוגמר בעלות כספית נמוכה בהרבה מכפי שהיה נדרש במידה וביצעתם את הייצור באמצעות מפעל. לקבלת פרטים נוספים אודות הדפסת תלת מימד וכן הצעת מחיר אשר תשרת את הצרכים העסקיים והשיווקים שלכם, צרו קשר באמצעות המספר 072-3921960 או באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://www.giladrm.co.il.

תוכן עניינים