מהפכת הדודים החכמים

מחפשים דודי שמש? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

בשנים האחרונות הולכת וצוברת תאוצת מהפכת הבית החכם: שינוי מהותי במכשירי הבית השונים (מקרר, מזגן ועוד) אשר מאפשר שליטה מרחוק, איסוף נתונים לצורכי בקרה ועוד טריקים מועילים שמשדרגים את איכות חיי המשתמש. מהפכה זאת לא פסחה גם על תחום הדודים, והיום ניתן למצוא בשוק מגוון דודי שמש חכמים שמשנים את כללי המשחק בכל הקשור לצריכת מים חמים. בכתבה הבאה נפרט מעט על יתרונות הדוד החכם.

 

מים ח(כ)מים

השדרוג המשמעותי ביותר בדוד החכם הוא ללא ספק אפשרות החיבור שלו לאינטרנט. בדודים אלו מותקן מפסק חכם – צג מגע מתוחכם ונגיש אשר ניתן להניח או לתלות בכל פינה ברחבי הבית. בעזרת הצג אפשר לכוונן מדדים שונים למידות המבוקשות – טמפרטורה רצויה, מספר שעות הפעלה, כמות מים לחימום ועוד.

על אף שהצג אכן נח וידידותי למשתמש אין כל צורך להשתמש בו: אחד ההיבטים היותר מתוחכמים של מערכת הדוד החכם היא האפשרות להתחבר אל המפסק החכם באמצעות אפליקציה בטלפון הנייד. כך ניתן לשלוט בכל מאפייני הדוד מבלי להיות נוכחים בבית – אפליקציית הדוד החכם שמה סוף לוויכוחים ולתזכורות על הפעלת הדוד – כל הפעולות נעשות בלחיצת אצבע על המכשיר הסלולרי.

מים ח(כ)מים

 

נתונים לפנים

עוד מאפיין חשוב של הדוד החכם ואפליקציית השליטה בו הינה האופציה לאיסוף נתונים אודות הרגלי דיירי הבית. באמצעות התוכנה ניתן לאסוף מידע מקיף על אופי השימוש בדוד ובכך לגבש תמונה מלאה יותר על כמות צריכת המים והחשמל.

האמרה השחוקה כי ידע הוא כוח מוכיחה את עצמה גם כאן – בעזרת המעקב על הרגלי הצריכה ניתן לווסת את כמות השימוש הרצויה בדוד ולחסוך בכסף, מים וחשמל.

 

כל דוד יכול להיות חכם

בניגוד למכשירים אחרים במרחב הביתי, הפיכתו של דוד לדוד חכם אינה מסובכת כלל וכלל. למעשה כל דוד יכול לעבור שדרוג לדוד חכם. כל שדרוש הוא התקנת המפסק החכם – פעולה פשוטה שמרבית טכנאי הדודים יודעים לבצע.

כל דוד יכול להיות חכם

 

החכמה משתלמת

מלבד הנוחות האדירה שמתלווה למעבר לשימוש בדוד חכם, קיים גם היתרון הכלכלי. מחירי דודים אלו אמנם לא זולים ומקביליהם "הטיפשים" יימכרו כנראה במחיר נמוך יותר, אך בטווח הארוך הם חוסכים באופן ניכר את העלויות השונות. דודים אשר "נולדו" חכמים (לא עברו הסבה אלא יוצרו מראש כחכמים) מנצלים באופן מקסימלי את אנרגיית השמש לחימום המים.

כמו כן הם נחשבים לאיכותיים ביותר ובעלי בלאי נמוך – נהנים מתוחלת חיים ארוכה ומביקורי טכנאי מעטים. תוסיפו על כך את השימוש המבוקר שהם מאפשרים בצריכת המים החמים ותקבלו תוצאה נהדרת שחוסכת לכם מאות ואף אלפי שקלים בטווח הארוך.

הקול הוא הכל

 

הקול הוא הכל

חלק מהדודים חכמים מכילים בתוכם אופציה חביבה ביותר: אפשרות להפעלה באמצעות פקודה קולית (כמו סירי של אפל או אלכסה של אמזון). כך לא תצטרכו אפילו לנקוף אצבע כדי לשלוט בדוד, אלא רק להגיד לו את המילים המתאימות.

תוכן עניינים

המדריך המלא להתקנת דוד שמש

מחפשים מתקין דודי שמש מקצועי? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה

קרא עוד »

עלויות דודי שמש וחשמל

מחפשים דודי שמש? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »
מכשיר חשמלי
דודים

מה עדיף – דוד חשמלי או דוד גז?

מחפשים דודי חשמל? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות

קרא עוד »