טכנאי דוד בגן נר

מחפשים טכנאי דוד בגן נר? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

Sunrise דודי שמש
נביל נמיראת

Sunrise דודי שמש

נבדק לאחרונה 10.03.2024
4.93
434
חוות דעת
התמחויות: החלפת כל סוגי הדודים , התקנה ומכירה , שירות אחזקה שוטף , מחירים אטרקטיביים , כל סוגי התיקונים , שירות מקצועי , דודי חשמל , קולטי שמש

יצא לכם לחזור מטיול ארוך, מלוכלכים ומזיעים, להכנס למקלחת ואין מים חמים למרות שהדלקתם את הדוד רגע לפני שיצאתם? יצא לכם לעשות כביסה אבל ברגע אחד היא מפסיקה לעבוד ואתם לא מבינים למה? יצא לכם להתעורר באמצע הלילה לקול טפטוף שניגר מהתקרה על האף שלכם? ככל הנראה שיש לכם תקלה בדוד ואתם זקוקים לטכנאי דוד בגן נר.

כל מה שרציתם לדעת על הסיבות והתקלות שבגללן צריך להזמין טכנאי דודים בהקדם האפשרי, הדרכים בהם ניתן ליצור קשר עם טכנאי דודים טוב בגן נר וכמה פחות או יותר יעלה לכם כל הסיפור הזה. כאן תוכלו לקרוא את הכל בתקווה שזה יעזור לכם להחליט מה הצעד הבא ולהבין קצת איך יש טכנאי דוד זול ואיך יש טכנאי יקר, כמובן שהניסיון משחק כאן.

למאמר נוסף בנושא: 4 טיפים לבחירת טכנאי דודים

להלן התקלות שבגללן צריך לקרוא לטכנאי בהקדם

קצר

דוד מקצר הוא סימן רע. הוא יכול לקצר מסיבה שקשורה למגע ישיר בין מים לחשמל או מסיבה שקשורה בחשמל בלבד. ישנם שלושה סוגי קצרים הקשורים במגע ישיר בין מים לחשמל ושני סוגי קצרים הקשורים לנתיכים וחיווטים לא נכונים.

להלן התקלות שבגללן צריך לקרוא לטכנאי בהקדם

 

קצרים שקשורים במגע עם מים:

קצר בעקבות נזילה בפלאנג'

פלאנג' הוא האיזור החשוף היחידי בדוד שלכם והסיבה לכך היא שהוא מכיל ומכסה על כל הרכיבים החשמליים של הדוד שלכם. אם הפלאנג' חשוף למים הוא יקצר לכם את החשמל באופן מיידי – כך תוכלו לזהות אם זאת התקלה.

קצר בעקבות שריפת גוף החימום

גוף החימום נוטה לרוב לצבור אבנית מהמים הקשים שבגן נר וכתוצאה מכך יש עומס יתר על הפעילות שלו. במקרה שאתם חווים קצר חשמלי לאחר כמה דקות של הפעלת המפסק הראשי של הדוד שלכם סימן שיש צורך בניקוי דחוף של אבנית. אם הקצר נוצר באופן מיידי יש סיכוי סביר לחשוב שגוף החימום נשרף.

קצר בעקבות הגשם

בפלאנג' ישנה בריכה המגינה על הנתיכים מפני מזגי האוויר בגן נר ומהודקת על גוף מיכל אגירת המים בברגים חזקים. במידה והבריכה משוחררת יכולה להיווצר לחות על הרכיבים החשמליים וליצור קורוזיה או לחלופי יכול לרדת גשם שבמגע עם אותם רכיבים יוצר קצר מיידי.

קצרים שאינם קשורים במגע עם מים

  • חיווט לא נכון של התרמסטט וגוף החימום – ישנם מקרים בהם קורה שהחיווטים מוחלפים ויתכן וזה מה שגורם לקצר.
  • בעיה בחוטי החשמל של המפסק הראשי – אם ישנה בעיה בחוטי החשמל של המפסק הראשי, יש לקרוא לבעל מקצוע שזוהי ההתמחות והתמקצעות בתור טכנאי דודים וחשמלאי.

 

סתימה

אבנית יכולה להיות כמו מקל בגלגלים, היא כמו העצירות של עולם הדודים. כאשר המים הקשים של גן נר מגיעים אל הדוד או אל קולט השמש שלכם היא באה במגע עם חום וכשזה קורה האבנית שנמצאת במים נדבקת אל מקור החימום הקרוב ויוצרת שכבה עבה ומוצקה. אם בעיית האבנית לא תיפתר במהרה היא עלולה להביא להתפוצצות של אחד המרכיבים החיוניים בדוד ולעלות סכומים הנעים בין 500 ₪ לכל הפחות ו6000 לכל היותר (במצב של צור בהחלפת קולט שמש למשל).

טכנאי דוד בגן נר

 

נזילה

נזילה היא הבעיה הכי גרועה. כשיש לכם נזילה מהדוד עליכם לקוות שזוהי נזילה פשוטה מהפלאנג' או אחד הצינורות שחשופים לעין וניתן להחליפם בקלות אך במידה והנזילה היא מאחד הצינורות החבויים בקיר בדרך מהדוד אל המקלח או נזילה ממיכל אגירת המים סביר להניח שהמחירים ירקיעו שחקים.

אלו הם שלושת הבעיות המרכזיות שמסביבן ניתן להבין שכל השאר סימפטומים הקשורים זה בזה בשלשלאות ברזל. הדרך הטובה ביותר להתמודד איתן היא למנוע אותן מלכתחילה על ידי הזמנת טכנאי דודים מגן נר שיבצע טיפול תחזוקה שגרתי כל שנה. בחרו אחד אמין ומקצועי אותו תוכלו לעבוד באופן שוטף ומסור, אם הוא מכיר את הדוד שלכם, הוא ידע בדיוק כיצד לפעול.

איך לבחור טכנאי לדוד וכמה היא עלות הזמנת טכנאי לבדיקה יכול לנוע בין 150 ל250 שקלים חדשים (לא כולל התיקון הדרוש).

 

לסיכום על טכנאי דודים בגן נר

ישנם עוד כמה סיבות טובות להזמין טכנאי אך בטרם תעשו זאת ודאו שבדקתם את כל האופציות שלכם, שעשיתם סקר שוק ושאתם מוכנים לפתוח את קן הצרעות של הדוד שלכם. אלא אם כן טיפלתם בו יפה עד עכשיו וזה הזמן להגיר ממנו את הדבש.

למאמר נוסף בנושא: כמה מרוויחים טכנאי דודים?

תוכן עניינים