התקנת דוד שמש ברמת השרון

מחפשים התקנת דוד שמש ברמת השרון? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המגשימים דודי שמש וחשמל
רמי שמואל

המגשימים דודי שמש וחשמל

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.9
809
חוות דעת
התמחויות: החלפת גוף חימום , התקנת מערכות סולאריות ודודי שמש , התקנת דודי חשמל , החלפת פלאנ`ג של כל החברות , החלפת קולטים , יחס אישי ועמידה בלוחות זמניים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים אטרקטיביים לכל כיס
הצדיק במרכז
יריב רוקני

הצדיק במרכז

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.76
2119
חוות דעת
התמחויות: תיקון, מכירה והתקנה של כל סוגי דודי השמש והחשמל , מומחיות במערכות סולאריות משותפות , סוכן מורשה של כרומגן , ביצוע כל עבודות האינסטלציה בבית ובחצר , מקצועיות, אמינות ומחיר הוגן! , מעניקים שירותי 24 שעות ביממה
מי עוז מערכות סולאריות
לוי רפאל

מי עוז מערכות סולאריות

נבדק לאחרונה 22.02.2024
4.88
164
חוות דעת
התמחויות: התקנות על גגות רעפים , מערכות סולאריות , שיווק, הפצה והתקנה לדודי שמש , החלפת כל סוגי הדוודים , תיקון והתקנה על גגות רעפים ישנים , החלפות משאבות, תיקון מערכות סולאריות , שירות מיוחד לקבלנים

רמת השרון וסביבותיה היא איזור מאוד משמעותי במדינת ישראל ולכן כדאי ומומלץ שהגגות בה יהיו מעוטרים בדודי שמש. דודי שמש הם המוצר שחוסך הכי הרבה חשמל בשנה ומופעל בעזרת אנרגיה סולארית חינמית ובלתי נגמרת. בישראל בכלל וברמת השרון בפרט יש ימים שטופי שמש גם בעונת החורף והסתיו, הגשמים אינם חזקים מידי והעננים לא נמצאים בשמים בכל שעות היממה, ולכן פוטנציאל החיסכון הטמון בפיתוח דודי השמש והתקנתם הוא עצום. אז איך בעצם מתקינים דוד שמש ומה הגורמים המעורבים בכל שעשויים להגביה הוצאות והאם זה כדאי לעשות זאת ברמת השרון? התקנת דוד שמש – הנה מה שאתם לא יודעים, כל זאת ועוד נביא לכם במאמר זה.

 

איך מתקינים דוד שמש ברמת השרון

בכל מקרה, בין אם מדובר בגג רעפים או בגג שטוח וחשוף של בניין, דוד המים, אשר אוגר בתוכו מים קרים שטרם התחממו ואת המים החמים שכבר עברו את תהליך החימום הסולארי, תמיד יתמך על ידי מסגרת ברזל מחוזקת ומהודקת היטב אל הגג במצב עומד כדי לאפשר את הסרקולציה הנכונה של המים מהצנרת הראשית אל הדוד, מהדוד אל הקולט ובחזרה, ומהדוד הישר אל המקלחת שלכם. מיכל האגירה הוא גם דוד חשמלי "בילט אין" והתקנת דוד שמש על מסגרת הברזל כלולה במחיר הרכישה שלו (למעט עלויות נוספות בהתקנה על גג רעפים) כמובן שלפני ההחלפה צריך לבצע ריקון דוד שמש הנוכחי.

עלות דוד שמש בנפח של 80 ליטר נעה בין 1600 ל1800 ₪
עלות דוד שמש בנפח של 120 ליטר נעה בין 1900 ל1700 ₪
עלות דוד שמש בנפח של 150 ליטר נעה בין 2100 ל1900 ₪
עלות דוד שמש בנפח של 200 ליטר נעה בין 2400 ל2100 ₪

למידע נוסף: המדריך המלא להתקנת דוד שמש

איך מתקינים דוד שמש ברמת השרון

 

קולט שמש ברמת השרון

בין היתר יש להרכיב קולט שמש מתאים לנפח דוד השמש שלכם (הקולט מגיע בגדלים של קטן, בינוני וגדול). הקולט הוא בעצם מקור האנרגיה שבעזרתה מחממים את המים ובלעדיו עדיף שתקנו כבר דוד חשמלי בלבד ותתקינו אותו בתוך הבית.

עלות קולט שמש קטן נעה בין 1400 ל1600 שקלים חדשים
עלות קולט שמש בינוני נעה בין 1800 ל200 שקלים חדשים
עלות קולט שמש גדול נעה בין 2000 ל2200 שקלים חדשים

 

זווית קולט השמש ברמת השרון

הזווית של קולט שמש היא חשובה מאין כמוה. זווית לא נכונה של קולט השמש יכולה לגרום לכך שרוב שעות היום לא ינוצלו כראוי. על הטכנאי למצוא את הזווית הנכונה על הגג שלכם על מנת שקולטי השמש יוכלו לאגור את קרניה ולהמירם לחום בכל שעות היממה. אם לא יותקן קולט שמש בצורה הנכונה לא רק שבוזבז הכסף שלכם אלא גם החשמל שתצרכו כאשר תפעילו את המפסק הראשי של הדוד החשמלי.

 

אביזרים נלווים לדודי שמש ברמת השרון

כל דוד חייב באביזרים נלווים שתפקידם למנוע תקלות עתידיות או פגיעות חמורות. אביזרים אלו הם מסנן אבנית, ברז ערבול, גוף חימום ותרמוסטט.

 

מסנן אבנית

מסנן האבנית הוא תוסף שמותקן על הצינור המחבר בין דוד המים לברז שלכם ומונע כניסתה של אבנית אל תוך מיכל אגירת המים, כבר בעת הפעלתו של גוף חימום לא תהיה הצטברות גדולה מידי שתפעיל עליו עומס יתר.

התקנת דוד שמש ברמת השרון

 

ברז ערבול

ברז ערבול הוא בעצם מעין תרמוסטט מכני אשר מתפקד בצורה כזאת שכאשר את מפעילים את זר המים החמים על החום המירבי מוזרמים יחד איתם גם מים חמים אשר מורידים את הטמפרטורה של המים ומונעים כוויות. ברז ערבול הוא מצרך חיוני ויעיל, לא כדאי לוותר עליו

 

גוף חימום

בכל דוד שמש כיום מגיע "בילט אין" גם גוף חימום. גוף החימום נמצא בתוך מיכל המים ובעזרת אות חשמלי מהמפסק הראשי הוא מתחיל לפעול. כיום אין דוד שלא מגיע עם האפשרות להפעלה חשמלי כך שהמבחינה הזאת רק צריך להדאוג שהכל תקין איתו.

 

תרמוסטט

תרמוסטט הוא הרכיב החשמלי אשר מודד את חום המים בתוך הדוד ומפסיק את פעילות גוף החימום ברגע שהמים מגיעים לטמפרטורה מסויימת שבין 50 ל60 מעלות צלזיוס.

התקנת דוד שמש ברמת השרון

 

לסיכום

אנו מקווים שקיבלתם את כל המידע הדרוש בשביל להזמין טכנאי דודים ברמת השרון. תשמחו לגלות שטכנאי הדודים ברמת השרון שעברו הסמכה וקורס טכנאי דודים הם אנשים אמינים ומקצועיים ואיתם תוכלו להתייעץ בדיוק איזה נפח דוד, חשמלי, שמש או גז אתם צריכים לבית שלכם ברמת השרון וגם תמיד אפשר להבין בהתקנת דוד שמש בעזרת קריאה אינטרנטית (התקנת דוד שמש – הנה מה שאתם לא יודעים).

תוכן עניינים