דודי שמש בתל אביב

מחפשים דודי שמש בתל אביב? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

המגשימים דודי שמש וחשמל
רמי שמואל

המגשימים דודי שמש וחשמל

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.9
809
חוות דעת
התמחויות: החלפת גוף חימום , התקנת מערכות סולאריות ודודי שמש , התקנת דודי חשמל , החלפת פלאנ`ג של כל החברות , החלפת קולטים , יחס אישי ועמידה בלוחות זמניים , אחריות מלאה על כל עבודה , מחירים אטרקטיביים לכל כיס
הצדיק במרכז
יריב רוקני

הצדיק במרכז

נבדק לאחרונה 18.03.2024
4.76
2119
חוות דעת
התמחויות: תיקון, מכירה והתקנה של כל סוגי דודי השמש והחשמל , מומחיות במערכות סולאריות משותפות , סוכן מורשה של כרומגן , ביצוע כל עבודות האינסטלציה בבית ובחצר , מקצועיות, אמינות ומחיר הוגן! , מעניקים שירותי 24 שעות ביממה
י. כהן מערכות שמש
יוסי כהן

י. כהן מערכות שמש

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.87
737
חוות דעת
התמחויות: החלפת כל סוגי הדוודים , תיקון כל סוגי הדוודים , יעוץ מקצועי בבית הלקוח , שירות 24 שעות , שירות אמין ומקצועי , שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים , עמידה בלוחות זמנים , שימוש בחומרי הגלם האכותיים בשוק , מכירה וייעוץ עד בית הלקוח
מיכאל מרי - דודי שמש 24/7
מיכאל מרי

מיכאל מרי - דודי שמש 24/7

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.82
632
חוות דעת
התמחויות: מתמחה במערכות סולריות , מתמחה בהקמות תשתיות בבניינים חדשים, לכל עבודות דודי השמש , מתמחה בשירות התיקונים וההתקנות בדודי השמש , מתמחה בכל עבודות גגות הרעפים , התקנת דודי שמש ומערכות סולאריות , עובד לפי דרישות מכון התקנים הישראלי , מתקין מורשה מטעם משרד הכלכלה ומתקין מורשה של כרומגן , צוות מקצועי ומיומן, הנותן הסבר על אופן העבודה ועומד בלוחות הזמנים , עובד מול הקהל הפרטי והמוסדי , מתמחה בעבודות האינסטלציה והשיפוצים

אין כמו לחזור הביתה אחרי יום ארוך בעבודה או בלימודים, עם הילדים או עם החברים ולהכנס למקלחת חמה ונעימה שלאחריה תשבו להתייבש קצת בשמש הטובה של תל אביב. לדודי שמש יש יתרון מצוין בארץ ישראל בכלל ובתל אביב בפרט מאחר והן שטופות שמש, ממש מסונוורות מיופיה האנרגטי והסולארי. אז מה הופך את דוד השמש למוצר הפופולרי ביותר במוצרי חימום המים הביתיים?

 

איך מחולקים דודי השמש בתל אביב

קודם כל בואו רגע נצלול פנימה אל תוך ההבנה הנפלאה של דודי השמש, איך עובד דוד שמש ונחלק את זה לשני גורמים – מיכל האגירה וקולט השמש:

איך מחולקים דודי השמש בתל אביב

 

מיכל האגירה

בחירת גודל דוד שמש הוא בעצם המיכל האגירה נושא בתוכו לא רק את המים אלא גם את כל המרכיבים המשמעותיים בחימום מים חשמלי. דוד חשמלי נכון להיום הוא חלק אינטגרלי ובלתי נפרד במערכת דוד השמש. במידה והמים החמים אזלו הדוד החשמלי יכול לספק לכם מים חמים למקלחת אחת תוך פחות משעה (בלוי כמובן בזמן המקלחת שלכם).

 

בתוך מיכל האגירה ישנו:

גוף חימום

רכיב חשמלי העשוי משני חוטי להט ברזליים שבעת קבלת אות חשמלי מתחיל לפעול ולרתוח עד לקבלת מים חמים.

 

תרמוסטט

וסת טמפרטורה המתקשר באופן ישיר עם גוף החימום וברגע שהוא מזהה, בעזרת מדחום, שהטמפרטורה עברה את המכסה המקסימלית שהוצבה עבור המים הוא שולח אות חשמלי לגוף החימום כדי שיספיק לעבוד ולחמם את מים.

 

מאיץ חום

מאיץ החום הוא מעין מיכל פלסטיק קטן הממוקם מסביב לגוף החימום ובכך שהוא מאפשר כניסת מים בלחץ אל תוך הרווח בינו לבין גוף החימום הוא גורם לחימום מואץ של המים ולמקלחת חמה ויחידה תוך כעשרים דקות בלבד ואפילו פחות.

מאיץ חום

 

מיכל האגירה

הוא עצמו עשוי משני גלילים מתכתיים המבודדים על ידי חומר שנקרא פוליאוריתן (בעבר היה זה צמר סלעים בתפקיד המבודד). הגליל הפנימי מצופה בציפוי אמייל כדי שחס וחלילה לא תצטבר חלודה או קורוזיה שתגרום למיכל האגירה להתפוצץ ולהתחיל לנזול מים. במקרה כזה יהיה עליכם להחליף את הדוד באופן מיידי שכן לתקן את הדוד הזה יעלה לכם אותו הדבר כמו לקנות דוד חדש.

 

קולט השמש

קולט השמש גם הוא מורכב מכמה חלקים שביחד יוצרים את הטכנולוגיה החסכונית ביותר באנרגיה, משאבים וכסף. קולט השמש הוא פיתוח טכנולוגי של דוקטור צבי תבור אשר הוחל ביישומו על חימום מים בדודי שמש החל משנות השישים של המאה הקודמת. ולהלן החלקים המרכיבים את אחת ההמצאות החשובות בישראל ובתל אביב:

 

זכוכית

הזכוכית היא חומר שקוף שאינו מוליך חום כמעט בכלל ולכן הוא מושלם לתפקיד קבלת קרני השמש, פיצולן ופרישתן בתוך הקולט בנוסף ליכולת לשמור את החום המצטבר בתוכו.

 

"המשטח בסלקטיבי של תבור"

אותו משטח מדובר מפיתוחו של ד"ר הרי צבי תבור אשר גורם להמרת קרני השמש אל גלי חום. המשטח נצבע בצבע שחור חזק כי כידוע שהצבע השחור סופח אליו את החום ומעבירו הלאה בצורה הטובה ביותר. בלעדיו ככל הנראה שתהליך החימום היה אורך פי כמה יותר זמן.

 

צנרת

מערכת צינורות מפותלים מעבירה מים מהחלק התחתון של הדוד (לשם המים מגיעים מהברז הראשי) אל החלק העליון של הדוד. הצינורות עשויים מברזל שבעזרת המשטח הסלקטיבי מחממים את המים במהירות מרבית. לצנרת הזאת יש נטייה לצבור אבנית כמו כל גוף חימום שחשוף ישירות למים "קשים" ויכול לגרום לנזילה בעתיד ותצטרכו לבצע פעם ב איתור נזילות מים בדוד שמש.

 

מבודד

מבודד עשוי פוליאוריתן בכדי לא לאפשר לחום לברוח או לחלופין לקור הכלבים של תל אביב להיכנס פנימה.

 

יתרונות וחסרונות של דודי שמש בתל אביב

התמזל מזלנו ואנחנו חיים במדינה שטופת שמש וגם אם תל אביב חווה גשמים עזים במהלך החורף קרוב לודאי שכל דוד שמש יצליח למלא לפחות מיכל אחד של מים ולצבור חום שעושיה להספיק לכל המתקלחים בבית. אבל ליתר ביטחון אם אתם חושבים שהקור של תל אביב עשוי להביס את דוד השמש שלכם, תמיד יש את המפסק הראשי של הדוד החשמלי.

 

לסיכום על דודי שמש בתל אביב

היכנסו עכשיו לאינטרנט ובדקו איזה טכנאי דודי שמש מורשה עובד באזור תל אביב והתקשרו להיוועץ איתו עוד היום ויבצע התקנת דוד שמש בביתכם. עדיף מוקדם מאשר מאוחר, לפני שהשמש יוצאת למסע בין עננים גדושים של גשם וימים של בריחה עמוק אל תוך השמיכות שבמיטה. להתקלח במים קרים בחורף זו לא החוויה הכי נעימה.

למאמר נוסף: המדריך המלא להתקנת דוד שמש

תוכן עניינים