תיקון נזילה בדוד בפוריה עילית

מחפשים תיקון נזילה בדוד בפוריה עילית? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

Sunrise דודי שמש
נביל נמיראת

Sunrise דודי שמש

נבדק לאחרונה 10.03.2024
4.93
434
חוות דעת
התמחויות: החלפת כל סוגי הדודים , התקנה ומכירה , שירות אחזקה שוטף , מחירים אטרקטיביים , כל סוגי התיקונים , שירות מקצועי , דודי חשמל , קולטי שמש

אי פעם נכנסתם למקלחת בערב בפוריה עילית אבל גיליתם שדוד השמש לא חימם את המים אז יצאתם מהמקלחת והדלקתם את המפסק וחיכיתם שיעברו עשרים דקות לפחות כדי שיהיו לכם מים חמים בדוד למקלחת אחת, אבל אחרי עשרים דקות הם מספיקים רק לחמש דקות מקלחת עלובות?

סביר להניח שיש לכם נזילה, ובחורפים הקרים בפוריה עילית זה בהחלט לא משהו שכדאי לשחק איתו. אז מה יכול לגרום לנזילה, איך ניתן לתקן, כמה עולה להחליף ואיך בוחרים את הטכנאי הטוב ביותר בשבילכם והקרוב ביותר לביתכם בפוריה עילית, כל זאת ועוד במאמר זה.

תיקון נזילה בדוד בפוריה עילית

 

מה גורם לנזילה

הגורמים העיקריים לנזילה יכולים לנבוע משימוש יומיומי לקוי בדוד, אבנית בדוד, בלאי סביר או קצרים שמובילים לתקלות חמורות במרכיבים הפועלים בעת חימום המים. להלן פירוט כל התקלות שעלולות לגרום לנזילה:

 

1. אבנית

האבנית ברוב המקרים מחרבת כליל את התפקוד הראוי של הדוד והגורמת מספר אחת לנזילות בדוד ולאחר מכן יכול להיות לכם דוד מקצר.

ידוע לכולנו שיש הרבה אבנית במי פוריה עילית. כאשר האבנית מצטברת על הצינורות המובילים את המים פנימה או החוצה מהדוד יכולה לגרום להתפוצצות מעודף לחץ מים וכמובן בכך שהיא מצטברת על גוף החימום של הדוד היא גורמת לו לעבוד פי כמה יותר ושורפת אותו. השריפה של גוף החימום יכולה ליצור נזילה מסביבו.

עלות ניקוי אבנית בדוד נעה בין 250 ל350 ₪

פתרונות לפני החלפה

 

2. בלאי סביר

כל דוד חייב בהחלפה כל 8 עד 15 שנים, תלוי באיכות הדוד. דוד שאינו מוחלף בטווח השנים האלו ככל הנראה יאבד את ציפוי האמייל הפנימי שלו וכתוצאה מכך יש הצטברות חלודה בדוד.

החלודה מחלישה באופן משמעותי את המתכת האוגרת את המים החמים במיכל האגירה ואם היא לא מוחלפת באופן מיידי ככל הנראה שתתעוררו לגג מוצף במים שכן ייווצרו במיכל המים חורים גדולים. אם אתם לא רוצים להתקע עם מים קרים במקלחת כדאי מאוד שתתקשרו לטכנאי מוסמך בפוריה עילית, כדי שלא תחכו ההרבה זמן.

עלות החלפת דוד שמש (תלוי בנפח הדוד ובגמישות ההתקנה) נעה בין 1800 ל4500 ₪.

תיקון נזילה בדוד בפוריה עילית

 

3. קצרים

כאשר אבנית מצטברת יתר על המידה על גוף החימום שבתוך מיכל אגירת המים היא גורמת לו לעבוד שעות נוספות ובעוצמה הרבה יותר חזקה מהרגיל מה שמפעיל לחץ על נתיך החשמל המחובר אליו.

לרוב הבעיה הזאת תגרום לקצר ובהתחלה יהיה לכם נדמה שזו בעיה פתירה ואם תורידו את כל שאר מכשירי החשמל בבית הדוד יעבוד יותר טוב אבל עם הזמן תמשיכו את השימוש באופן הקלוקל הזה עד שגוף החימום ישרף לגמרי. גוף חימום שנשרף עלול לגרום לנזילה בפלאנג' שמובילה לעוד יותר קצרים, וכאן כבר מתחיל השלב המסוכן.

 

פתרונות לפני החלפה

ישנם כמה פתרונות שאפשר לחשוב עליהם בטרם תחליפו את הדוד כולו או אפילו את הרכיבים הנלווים אליו. בכל מקרה של תקלה כזו או אחרת פנו מיד לטכנאי דודים מורשה בפוריה עילית שיש לו את הניסיון הדרוש לקבוע האם באמת יש מקום לתיקון או שמא החלפה היא הדבר היחיד שיכול להציל את המים החמים במקלחת שלכם. עם זאת, יש כמה מקרים שבהם אין מה לעשות חוץ מלהגיד שלום ולא להתראות לכל מה שאבד עליו הכלח.

פתרונות לפני החלפה

 

תחזוקה שוטפת

תחזוקה שוטפת היא מה שנקרא הקדמת תרופה למכה. אם יעשו כל הניקיונות הסדירים מאבנית, הן מיכל הדוד, בקולטי השמש או בגוף החימום אין שום סיבה שתיווצר בעיה או נזילה באחד מחלקי הדוד השונים.

במקרים שבהם יש בעיה עם אחד מהרכיבים החשמליים של הדוד שלכם קרוב לוודאי שתצטרכו לקרוא לטכנאי בפוריה עילית שיאמוד את הנזק. לפעמים יהיה משתלם יותר להחליפו מאשר לתקנו, למשל במקרים כמו גוף חימום או תרמוסטט שמחירם נכלל בתוך הפלאנג' ועלותו נעה בין 450 ל650 ש"ח.

תחזוקה שוטפת2

לסיכום

אם ברצונכם לתקן נזילה בדוד שלכם, או להזמין טכנאי לבקרה שוטפת כל שנה או חצי שנה יהיה עליכם לעשות סקר שוק קטן ולמצוא את טכנאי הדודים הטוב ביותר בפוריה עילית שאיתו תוכלו להתייעץ גם בנוגע להובלת הדוד החדש שתקנו לכשתצטרכו.

ישנם טכנאי דודים רבים בפוריה עילית המספקים כל סוג של שירות החל מהתקנת קולטי שמש ברזל וגם קולטי שמש נחושת וכלה בהתקנת נקודות גז עבור דוד הגז שלכם. אל תהססו בכל הנוגע לתיקון הנזילה בדוד שלכם, המצב יכול לגבות מכם עלויות רבות של חשמל ומים. צרו קשר כמה שיותר מהר עם טכנאי דודים בפוריה עילית.

תוכן עניינים