שלבים לאיתור נזילות מים בבית

לגלות שיש נזילת מים בבית היא הפתעה לא כל כך נעימה. עם זאת, חשוב לדעת שעם טיפול מהיר ומקצועי, ניתן לאתר את הנזילה יחסית בקלות ולטפל באירוע במהרה.

על מנת להקל עליכם ולסייע בתהליך הכנו עבורכם את המדריך הבא – שלבים לאיתור נזילות מים בבית

 

שלב 1 – בדיקת השעון

השלב הראשון והחשוב ביותר עבור איתור נזילות מים הוא להבין האם אכן ישנה נזילה. במידה ומדובר בנזילה גלויה, ניתן לדלג על השלב הזה, ולפנות לאינסטלטור מקצועי אשר יסייע לכם לפתור את הבעיה במהרה. עם זאת, במידה ומדובר בנזילה סמויה חשוב מאוד להסתכל על השעון המים שלב.

בשלב זה, נסגור את כל הברזים וכן המכשירים השונים אשר עושים שימוש במים, ונבדוק אם השעון אכן ממשיך להסתובב. במידה וכן זהו סימן שאכן ישנה נזילה.

בנוסף, במידה ואתם חושדים שישנה נזילה קטנה אשר לא נראת לעין לאחר מספר דקות בלבד, ניתן לחכות לסגור את הברזים והמכשירים לקראת הערב, לבדוק מה מורה השעון, ולאחר מכן בשעות הבוקר לבדוק אם אכן היה שינוי.

כלי עבודה

שלב 2 – התייעצו עם אנשי מקצוע

אם לאחר בדיקת השעון הבנתם שאכן ישנה נזילה, אך למרות המאמצים השונים שלכם, לא הצלחתם לאתר אותה או לפתור אותה בקלות לבדכם, מומלץ להתייעץ עם איש מקצוע.

לעיתים, באמצעות שיחה טלפונית וללא עלות, תוכלו לקבל פתרון פשוט שאיש המקצוע מכיר ויכול להציע לכם. לעיתים, ניקוי של אזור מסוים בבית, או בדיקה שלא הכרתם יכולים להביא סוף לנזילה בקלות.

 

שלב 3 – קבעו מועד לאיתור הנזילה

אם איש המקצוע לא הצליח לסייע לכם טלפונית, מומלץ לקבוע איתו מועד לאיתור וטיפול בנזילה.

בעזרת איש מקצוע אשר מתמחה לאיתור ותיקון נזילות מים, תוכלו לקבל פתרון כמעט מיידי אשר יחזיר את הבית לשגרת החיים.

פעמים רבות, אנשים ללא ניסיון מנסים לבדם לחסוך את עלות איש המקצוע ומוצאים את עצמם מבלים לילות וימים בחיפוש אחר פתרון ביתי. על אף שזהו אתגר נחמד למי שחפץ בו, פתרון מועיל יותר שיחסוך לכם זמן, פגמים וכסף הוא הזמנת איש מקצוע.

 

שלב 4 – מנעו פגיעה של רהיטים ופריטים בבית

לעיתים, עד שאיש המקצוע מגיע לבית ומטפל בבעיה, הנזילה ממשיכה לפגוע לנו באיכות החיים בבית. על כן, השתדלו לפנות את מקום הנזילה כך שלא יהרוס ויפגע ברהיטים ופריטים הקיימים בבית.

 

טיפים חשובים לאיתור נזילות מים בבית

  1. גם בעת מעבר דירה מומלץ לבצע בדיקה לאיתור נזילה, על מנת למנוע בעיות מים וצנרת שיתגלו לאחר המעבר.
  2. בררו מול איש המקצוע מה עלות הבדיקה וכן התיקון. בדקו מה הטיפולים האפשריים ומה העלות המשוערת, על מנת למנוע מחיר מופקע בהמשך.
  3. רק איש מקצוע מוסמך יידע לאתר נזילה סמויה כמו שצריך.

 

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »