7 שירותי ניקיון שניתנים על ידי חברת פרו פוליש

מחפשים שירותי ניקיון ופוליש עבור הבית או הדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון! חברת פרו פוליש, המתעסקת במגוון שירותי ניקיון ופוליש למשטחים

ורצפות כבר למעלה מ- 30 שנה, נמצאת כאן בדיוק בשביל לספק עבורכם את השירות הטוב ביותר והתוצאות המבריקות ביותר! במאמר הבא, תוכלו לראות

מה הם שירותי הניקיון הניתנים על ידי פרו פוליש.

כשזה מגיע לשירותי ליטוש, פוליש וניקיון, חברת פרו פוליש, המחזיקה בלא פחות מכ- 30 שנות ניסיון בתחום, מסתמנת כאחת החברות המובילות והמקצועיות ביותר בארץ. העובדים המנוסים של חברת פרו פוליש ישמחו להעניק לכם מגוון רחב של שירותי ליטוש, פוליש וניקיון במחירים נוחים תוך מתן שירות מקצועי ומהיר לכל חלקי הארץ.

 

פוליש לרצפות

למרות שרצפות לעיתים אינן נחשבות כאלמנט עיצובי במבנה כלשהו, לנראות הרצפה ולרמת הניקיון שלה השפעה אדירה על המראה הכללי של החדר ועל השריית אווירה נעימה ונינוחה. ניקוי ופוליש לרצפות יעניק לרצפה שלכם מראה חדש ומבריק, וכן יעזור להסיר כתמים ושריטות והקניית מראה ישר ואחיד לרצפה כולה.

 

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל לרצפות הוא אחד מסוגי הפוליש הנפוצים והפופולריים ביותר כיום. למעשה, בעזרת ביצוע פוליש קריסטל לרצפה שלכם, תוכלו להקנות גם לרצפה ישנה מראה מבריק וחדש שיגרום לבית שלכם להראות כמו בית מלון! בנוסף, ביצוע פוליש קריסטל לרצפה הופך את הרצפה בבית שלכם להרבה יותר קלה לניקוי, מגן עליה מפני מים וכן הופך אותה לעמידה בפני שריטות.

 

ליטוש אבן

ליטוש אריחי אבן רלוונטי במיוחד עבור מי שבבעלותו רצפת אבן ישנה, או מי שעבר לדירה או בית חדשים ומעוניין לבצע מתיחת פנים לרצפת האבן הישנה. ליטוש אריחים ורצפות מאבן מעניק מראה מבריק וחדש לכלל אריחי האבן, כאשר בסוף התהליך מתבצע גם פוליש יסודי שישמור על המראה הנקי והחדש של האבן ויגן עליה מפני שריטות וחבלות.

 

ליטוש שיש

בדומה לליטוש אבן, אנו בחברת פרו פוליש מבצעים גם ליטושים למשטחים ואריחי שיש מכל סוג, תוך שמירה על הרמה המקצועית הגבוהה ביותר! בגלל ריבוי סוגי השיש השונים ורמות הקושי שלהן, ליטוש שיש נחשב למלאכה מסובכת יותר, אך תוכלו לסמוך עלינו בפרו פוליש שנספק עבורכם את תוצאות לא פחות ממדהימות. גם כאן, הליטוש כולל ניקיון, הברקה ומריחת שכבת הגנה על השיש המחודש.

 

ליטוש מדרגות

מדרגות, בין אם הן בבתים פרטיים, במבני מגורים משותפים או במשרדים, נוטות להתבלות עם הזמן עקב השימוש הרב בהן – במיוחד כשמדובר על מבנים ללא מעלית. אנו בפרו פוליש מבצעים ניקיון, ליטוש ופוליש למדרגות שגם יעניק להן מראה חדש ומבריק, וגם יגן עליהן מפני שריטות ופגיעות.

 

חידוש רובה אקרילית

רובה, הוא למעשה החומר הממלא את המרווחים בין האריחים ברצפות. עם הזמן, הרובה בין האריחים נשחקת ומתבלה, מה שגורם ליותר לכלוך להצטבר בין האריחים והמרצפות.

 

חידוש רובה אפוקסית

בדומה לרובה אקרילית, ניתן לבצע גם חידוש לרובה אפוקסית, המשמשת אף היא למלא רווחים בין אריחים ומרצפות.

 

מסדרון

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »