שהמגפיים שכבשו את העולם – מגבי דוקטור מרטינס

הן הגיעו לארץ אחרי שכבשו יעדים רבים ברחבי העולם ועכשיו הן מחכות להיכנס לארון שלכם. מדובר כמובן במגפיים הפופולאריות – דוקטור מרטינס שעשו עלייה לישראל הישר מבריטניה הרחוקה. יצאנו לבדוק מה חשוב לדעת עליהן ואיך תוכלו לבחור את זוג המגפיים המושלם עבורכם. סקרנים לדעת עוד? הישארו כאן ותגלו את כל האינפורמציה שתאפשר לכם לבחור את הדגם הנכון.

 

תכירו את המגפיים המדוברות ביותר

מגפי דוקטור מרטינס הן חלק ממותג הנעלה והלבשה. הן פותחו בשנות ה – 50 בבריטניה ונחטפו כמו לחמניות חמות שיצאו הרגע מהתנור. הן שווקו כמגפים עם סוליית אוויר חדשנית שאמורה הייתה לשמש את הקונים למטרות עבודה. מוזיקאים שחיו באותה תקופה זיהו את הייחודיות של המגפיים ואלה הפכו להיות חלק בלתי נפרד מסצנת הפאנק.

זו הסיבה שהמגפיים מככבות בכל מיני הקשרים מוזיקליים. מי שמכירים את שיריו של פיט טאונסנד, וודאי יודעים שהוא מזכיר את המגפיים האהובות בשירו "יוניפורמס". אם לא די בכך, הן גם מככבות על עטיפת האלבום של להקת רוק אירית מוכרת שיצא לאור בשנת 1992.

מגפי ד"ר מרטנס

היזהרו מחיקויים!

דוקטור מרטינס כבשו את העולם בגלל שהן עונות על הקריטריונים הבאים:

  1. הן תמיד אופנתיות
  2. עשויות מחומר עמיד (מחזיקות מעמד לאורך שנים)
  3. נוחות להליכה ממושכת

לצערנו, יש אנשים שבחרו להוציא דגמים מזויפים של דוקטור מרטינס, כדי לעשות מזה כסף. זו ההזדמנות לציין בפניכם כי עליכם לבצע רכישה של מגפי דוקטור מרטינס בחנות אמינה בלבד. כלומר, חנות שתספק לכם נעל איכותית ומקורית שתאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות שהוצגו לעיל.

 

כך תגיעו לחנות אמינה

הדרך הטובה ביותר להגיע לחנות אמינה שתספק לכם מגפיים מקוריות היא באמצעות קריאת מדריכים ברשת (כן, כמו המדריך הנוכחי). אם הגעתם לחנות כזו לאחר שקראתם מדריך, תוכלו לבצע בדיקה נוספת שתאפשר לכם לאמת את אמינות החנות. מדובר בעצם בקריאת חוות דעת שנכתבו ברחבי הרשת אודות החנות. תוכלו להסתייע בלשונית הביקורות של גוגל או לקרוא פוסטים שנכתבו ברשתות החברתיות בנושא.

מגפיים

טיפ חשוב – תבדקו את המידה טרם הרכישה

מצאתם חנות אמינה שמספקת מגפי דוקטור מרטינס מקוריים? מצוין! עכשיו עליכם לקחת בחשבון שהמידות של המגפיים שונות מהמידות של הנעליים שמיוצרות פה בישראל. לכן, ההמלצה היא לבחור את הדגם המתאים לכם תחילה מבחינת המראה ולאחר מכן לבחון איזו מידה מתאימה לכם. דעו שיש ברשת כל מיני טבלאות שממירות את המידות ממספר בריטי לישראלי.

 

השורה התחתונה – תעבירו את זה הלאה

קוראים יקרים, עכשיו אתם מכירים את כל הפרטים המרתקים שנוגעים למגפי דוקטור מרטינס שכבשו את העולם בסערה. בשלב זה עליכם רק להעביר את האינפורמציה הלאה ולהעשיר את החברים שלכם, כדי שגם הם יוכלו לרכוש מגפיים שהן לא רק יפות, אלא גם איכותיות.

מגפי דר מרטנס

תוכן עניינים