5 דרכים לקידום מהיר של פרופיל אינסטגרם

אם בימינו כולנו מעוניינים בתוצאות מהירות, במיוחד כשמדברים על תהליכי קידום באינטרנט ובאינסטגרם, אז ריכזנו עבורכם מספר טיפים לקידום מהיר של פרופיל אינסטגרם. בואו נדבר על דרכים להגביר תנועה אצלכם בפרופיל.

אינסטגרם הפכה עם השנים לאחת מהפלטפורמות החברתיות המובילות, שם אנשים משקיעים לא מעט משאבים ואנרגיה במטרה לקדם את עסקיהם. רגע לפני קידום פרופיל האינסטגרם עם סושיאל בוסט (חברת קידום), בואו נדבר על מס' טיפים יעילים:

 

לא סתם אומרים שתוכן הוא המלך: מידע תמיד יהיה חשוב

כל פרופיל אינסטגרם מכיל גם מה שנקרא " תיאור הביוגרפיה של הפרופיל". שימו לב, התיאור בביוגרפיה שלכם לעולם לא יכול להיות ריק מתוכן ומידע. מאחר שאנשים צריכים לדעת להיכן הם הגיעו ומה יש לפרופיל שלכם להציע, אנחנו ממליצים לנסות לגרום לפרופיל שלכם לבלוט בין שאר הפרופילים באמצעות מידע מרענן וחדש, שאותו אפשר לעדכן כל תקופה מסוימת, אבל רצוי שיישאר אחיד וקבוע, לא משתנה.

 

מה הקטע עם ה-STORIES באינסטגרם? יש קטע!

STORIES הם מעין סיפורם האישי של בעלי פרופילים באינסטגרם, שדרכו אפשר להעביר מסרים שיווקיים בצורה מאוד צבעונית וייחודית. מאחר שניתן ליצור סטוריז מסוגים אין סופיים, הפרופיל שלכם לעולם לא ייראה גנרי אם תשתמשו נכון באלו. בכל מקרה, חשוב לזכור כי STORIES נמחקים אוטומטית לאחר 24 שעות, ככה שלמעשה, מדובר בכלי מצוין עבור מכירות מהירות, מבצעים זמניים וכו'.

 

אותנטיות היא שם המשחק: צרו סרטונים מעניינים

חברות רבות וארגונים מקפידים על יצירת סרטונים אותנטיים, שאמנם ערוכים, אבל הם משדרים בד"כ תחושה מאוד אותנטית הכוללת תאורה טבעית. נכון, אפשר לצלם תמיד באולפני צילום את המסרים השיווקיים שלכם, אבל אין ספק שאנשים אוהבים לראות את ה-OUTDOORS בסרטונים האלו. הקפידו על איכות, אותנטיות ועריכה טובה, תאורה טבעית וכל מה שצריך בכדי לייצר סרטון איכותי.

 

עם תגיות HASHTAGS תוכלו להתחבר עם קהל יעד רחב יותר

בעזרת תגיות האשטאגס, אתם תוכלו להרחיב את קהל הלקוחות שלכם, ללא ספק. נסו לעודד כמה שיותר לקוחות קיימים לתייג אתכם בפוסטים שלהם באינסטגרם, וככה תוכלו להתחיל להרחיב את קהלי היעד של העסק. טיפ קטן – מומלץ להציע מבצעים אטרקטיביים ללקוחות אשר מוכנים לפרסם פוסט ולתייג אתכם בו!

 

קידום ממומן באינסטגרם: כדאי או לא?

אם אתם שוקלים קידום ממומן באינסטגרם, אנחנו כאן כדי להגיד לכם שזה תמיד יכול להיות רעיון מעולה, אבל בחיים, כמו בחיים, צריך לדעת בדיוק כיצד עושים את הדברים באופנים הכי מדויקים. מאחר שהנושא של קידום באינסטגרם עשוי להיות מורכב במידה מסוימת, ההמלצה הכי גורפת היא להסתייע בחברת קידום אתרים שתיקח את העסק שלכם ותמנף אותו דרך האינסטגרם. בשורה התחתונה, אם המתחרים שלכם לא מוותרים על קידום ממומן באינסטגרם, למה שאתם תוותרו?

אינסטגרם

תוכן עניינים