קבלני שיפוץ מומלצים –  איך בוחרים אותם

קיים מבחר רחב של קבלני שיפוצים המציעים שירותים מקצועיים ואמינים, כל הזמן קמים עוד ועוד עסקים מסוג זה.

לצערנו לא כולם מספיק אמינים ולפעמים יכולים ליצור יותר נזק מאשר תועלת בביתנו – אם מכיוון שהעבודה שלהם לא יסודית או חומרים זולים. אז איך תדעו לבחור קבלני שיפוץ טובים?

 

מה הוא תפקידו של קבלן שיפוצים בכלל?

כשמבצעים בבית עבודות שיפוץ גדולות המשלבות בין כמה עבודות בתחומים שונים כמו – אינסטלציה, חשמל, צבע או ריצוף דרוש אדם אחד שיוכל לנהל בפועל את כל העבודות האלה, כדאי לבחור באחד קבלני שיפוץ מומלצים במקום להזמין כל פעם בעל מקצוע אחר ואז במקרה הצורך להזמין שוב לתיקונים

וכו'. תוכלו לשכור קבלן שיפוצים אחד המעסיק אצלו אנשי מקצוע ופועלים מכל התחומים הוא אחראי על איכות בעבודה ועל התוצאה הסופית. קבלן שיפוצים כמובן יהיה אחראי על התזמון הנכון בין עבודות השיפוצים והחיבור הסופי בין העבודות בתחומים השונים.

 

המלצות מחברים

בדרך כלל המלצות על קבלני שיפוצים כמו עוד עבודה מול אנשי מקצוע אחרים יתקבלו מחברים שכבר התנסו ועבדו עם מישהו. בחירה דרך המלצה מחבר היא מאוד נפוצה מכיוון שנוכל לקבל את כל המידע עד הפרטים הקטנים כמו למשל האם אותו הקבלן זמין לשאלות וטלפונים, מה היסודיות שלו? האם הוא

עומד במה שקבעו מראש. בסוף בעלי בית פרטי לא מבצעים שיפוצים בתדירות גבוהה וזה יכול להיות משהו שיקרה פעם בחיים לכן אין דרך ממש להתמקצע בלבחור קבלנים וכדאי לקבל המלצות ממי שכבר עשה.

 

ממה צריך להיזהר בהמלצות כאלה?

בדיוק מהסיבה שזוהי דרך פופולארית לבחור קבלן שיפוץ יכול להיות שיש קבלנים נהדרים שעוד לא שמעו עליהם בסביבת המגורים שלכם ותוכלו לפספס מישהו שמתאים לכן יותר ושאולי יהיה לו פניות גדולה יותר עבורכם.

שימו לב שאם אתם לוקחים המלצה מחבר חשוב לוודא שאותו החבר ביצע עבודות דומות לעבודות שאתם רוצים לעשות בבית שלכם, מכיוון שקבלן שעשה עבודה מעולה במטבח של החבר שלכם לאו דווקא יעשה עבודה טובה במקלחת או בחדרי השינה.

 

אתרי אינטרנט

ישנם אתרים שונים המאפשרים פלטפורמה לחוכמת ההמונים באמצעות שיתוף וביקורת על אנשי מקצוע שונים. אתרים אלו אוספים מידע וציונים מלקוחות שונים כך תוכלו לקבל מגוון דעות על כל קבלן שמופיע באותו האתר, מעבר לחוות דעת תוכלו להתרשם מתמונות מציאותיות של העבודה שהלקוחות מעלים

ולקבל תמונה גדולה יותר.

 

לסיכום

שוק הקבלנים בארץ הוא גדול מאוד ויכול להיות מבלבל, חשוב שתקחו מישהו שמבין את הלך הרוח שלכם ואת חלומות השיפוץ. קבלן שיפוץ צריך להיות מסודר ובעל מגוון פתרונות לכל בעיה שתעלה או כל תחום שכלול בתכנון שלכם, הוא זה שתהיו בקשר איתו למשך כל זמן השיפוץ.

 

מבנה בשיפוץ

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »