הכירו את "זמן מגע" – עיסוי מקצועי עד הבית

חברת "זמן מגע" עזרו לנו להגיע לרמת שיא בפינוק כאשר לא רק שהיא מציעה מגוון טיפולי מסאז'ים מותאמים אישית, אלא לוקחת את כל הקונספט של עיסוי צעד אחד קדימה ומביאה את המעסה אל פתח דלתכם – לא תיקחו?

את העובדה שאנחנו דור מפונק יותר אי אפשר להסתיר. אנחנו רוצים הכל, מהר ובעיקר – במינימום מאמץ. אם יש אפשרות שכל הדברים ההכרחיים לנו, ויש לציין שגם לא ההכרחיים במיוחד, יגיעו עד לדלת ביתנו ואנו אפילו לא נצטרך לזוז יותר מדי – הרי זה מבורך. צוות "זמן מגע" הבין את הרצון המתגבש הזה של השנים האחרונות לעומק ובכך ביצע שינוי אדיר בשוק של מסאז' שמגיע עד אליך; לא מדובר רק בעובדה שאתה לא מגיע ל"מכבי" או "כללית" על מנת לקבל טיפול, אתה גם לא צריך להגיע לבית המעסה עצמו או לחדר הטיפולים שלו – אלא הוא מגיע אליך.

איך כל זה עובד?

מעבר לכך ש"זמן מגע" מפרטים נרחבות על כך בכתובתם: https://www.zman-maga.com, אנו שלפנו בשבילכם את הדברים החשובים ביותר שאתם צריכים לדעת. האתר מציע מגוון רחב של עיסויים וטיפולים שונים, מטיפול באבנים חמות, עד עיסויים תאילנדים, שוודים, שיאצו, או עיסוי רקמות עמוק, בנוסף לטיפולים הסטנדרטיים יותר. לאחר שבחרת את הטיפול המועדף עליך, ובנוסף, כמובן, שיתפת את הדקויות השונות שיש לשים אליהם לב וחשוב לעבוד עליהם בגוף שלך באופן ספציפי, אתם בוחרים את הזמן המתאים לכם, את המקום המתאים לכם והמעסה נשלח אליכם עד הבית.

מאסז' מותאם אישית

על המקום והמעסים

מדובר על צוות מעסים מקצועי וחם אשר נבחרו בקפידה, בעלי דיפלומה, ממוסדות מוכרים כמו וינגייט. בנוסף לכך, המעסים בעלי ניסוי עשיר וארוך טווח שעבדו במקומות אקסקלוסיביים כמו מלונות יוקרה או בקליניקות פרטיות, שעברו תחתם ידיהם אלפי מטופלים כך שהם יודעים ויש להם את ההכשרה והיכולת להתאים את הטיפול לצרכים המדויקים של כל מטופל ומטופלת.
"זמן מגע" אינו ממעיט בחשיבות התקשורת בין המעסה למטופל וחותר לכך שתהיה אווירה נעימה ונינוחה בין המטופל למעסה כך שהתקשורת תניב את הטיפול האופטימלי והטוב ביותר לכל מטופל. המטפלים יגיעו בשעה המדויקת למקום שנקבע, יודיעו לכם מראש על בואם ויתאמו אתכם במידה ויש כל שינוי (כבר אמרנו שהתקשורת חשובה להם?) ומעל הכל – יספקו את העיסוי המושלם מתוך נתינה מלאה.

מחירון

לעיסוי יחיד של 60 דקות, עד הבית, עלות הטיפול עומדת על 250 ₪, לעיסוי של 75 דקות העלות עומדת על 290 ₪, לעיסוי של 90 דקות העלות עומדת על 340 ₪ ולעיסוי זוגי של 60 דקות עלות הטיפול עומדת על 500 ₪. בשישי, שבת ובחגים, ישנה עלות נוספת של 25 ₪ לטיפול, כנ"ל ולטיפולים החל מהשעה 22:30.

תוכן עניינים