סימנים מוקדמים של טרשת עורקים

ככל שאנו מתבגרים כך אנו נעשים יותר ויותר חולים ויותר ויותר מאוימים משלל מחלות.

כמובן שאורח החיים שלנו משפיע על הבריאות שלנו וכלל שנעשה יותר ספורט ונאכל יותר בריא כך נהיה בריאים יותר. יש הרבה מאוד מחלות מפחידות אך נראה כי אחת המחלות הכי מפחידות היא ללא ספק טרשת עורקים.

מה שכל כך מפחיד בטרשת עורקים זה העובדה כי היא מגיעה ללא התרעה. לרוב אין תסמינים להיווצרות קריש דם בעורק והדבר קורה בהפתעה מוחלטת.

לא כדאי לזלזל במחלה זו מכיוון שהיא יכולה להוביל למוות ולכן חובה לטפל בה בהקדם האפשרי.

אם אתם תופסים את המחלה בזמן אפשר לטפל בה ולהתגבר עליה עם טיפול רפואי איכותי וזהו משהו שלא נתון במחלוקת ומשהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים להיות בריאים וחזקים גם בגיל מבוגר.

 

חשים ברע? לכו לרופא

עליכם לדעת כי בבריאות לא משחקים. ברגע שאתם מרגישים התחלה של מחלה ולא משנה באיזה גיל אתם אתם צריכים לפנות אל רופא המשפחה שלכם אשר ייעץ לכם מה לעשות. עליכם לדעת שבמקרים רבים אבחון מוקדם מציל חיים ומי שמתמהמה סופו שיקבל את המחלה בצורה הרבה יותר קשה. רופא יכול גם לתת לכם כדורים שישפיעו על הבריאות שלכם ואשר יבטיחו כי אתם תהיו בריאים גם בגיל מבוגר. לכן פניה אל רופא היא כה חשובה ויש לה השפעה עצומה על הבריאות שלכם, על עתידכם, על אורח החיים שלכם ועל רמת החיים ואיכות החיים שלכם. אל תתעצלו ופנו אל רופא בהקדם האפשרי בין אם בגלל טרשת עורקים ובין אם בגלל בעיה אחרת.

 

האם אפשר להיעזר ברפואה משלימה?

אחת השאלות המעניינות ביותר שיש היא האם בעקבות טרשת עורקים ניתן לפנות אל רפואה משלימה ולא רק אל רפואה מערבית? אם כן אתם חייבים להבין שאל לכם לוותר על הרפואה המערבית, אם זה כהשלמה אפשר בהחלט לפנות אל רפואה משלימה ולהיעזר בה בכדי להתגבר על מחלות ובין היתר על טרשת עורקים. כמובן שיש משמעות אדירה לשאלה איזה רפואה משלימה אתם עושים ויש הבדלים בין השיטות השונות. לא כל רפואה משלימה שווה את המאמץ אך יש בכל זאת הרבה מאוד אופציות מעניינות אשר יעזרו לכם לטפל בבעיה שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

האם אפשר לסמוך על טיפים באינטרנט מתחום הרפואה המשלימה?

בין אם אתם מעוניינים במידע על טרשת עורקים ובין במידע על מחלות אחרות עולה השאלה כמה אפשר לסמוך על מה שכתוב באינטרנט בנוגע למחלות? אם כן הדבר תלוי בשאלה באיזה אתר אתם מסתכלים. ככל שהאתר יותר רציני כך אפשר לסמוך על דבריו בצורה יותר טובה בין אם זה בנושא רפואה משלימה ובין אם זה בנושא רפואה מערבית.

 

עורק ראשי

תוכן עניינים