סוגי ברזים שחייבים להכיר

מעוניינים להחליף ברזי מקלחת? בימינו ישנם ברזים מעוצבים למקלחת מסוגים רבים ומגוונים, כולל ברזים לאמבטיה שיגרמו לכם להרגיש כאילו אתם בתוך צימר כפרי. בואו נדבר על סוגי ברזים, התקנת ברזים ומה שביניהם.

עומדים לשפץ את הבית או את המקלחת? כחלק בלתי נפרד מהתהליך של שיפוץ דירות ובתים, בדרך כלל ההמלצה תהיה לכלול גם את חלל הרחצה. חדר הרחצה שלכם צריך להיות נעים, כזה שאפשר לשהות בו במשך עשרות דקות, לאחר יום ארוך. כל הדרכים לשפר את חוויית הרחצה שלכם, ברזים מומלצים לשנת 2020:

 

ברזים לכיור מונח

באפשרותכם לבחור ברזים מעוצבים לאמבטיה, למשל כמו הדגם הנקרא ברז לאמבטיה דגם ליאן גבוה. עלות הברז היא 825 ₪, כאשר באפשרותכם גם לבחור ברזים מאותה קטגוריה ובמחירים מוזלים יותר. למשל, בעלות של 249 ₪ תוכלו לרכוש ברז אמבטיה לגם לורי נמוך. שימו לב, מדובר בברז שממוקם ומותקן נמוך יותר מהברז הקודם שציינו. הידית בצבע שחור, בעוד שניתן גם לרכוש את אותו הדגם עם ידית לבנה בעלות של 289 ₪.

 

ברזים לכיור משטח איניטגרלי 

ישנם ברזים מעוצבים שהם פשוט יפהפיים, ואנחנו ממש ממליצים לכם על רכישת ברזים כמו ברז אמבטיה מדגם לורי גבוה. הוא עולה 390 ₪. אם תרצו להשקיע קצת יותר בעלות הברז, ישנו דגם מסוים שנחשב אחד הדגמים המבוקשים בימינו. שימו לב, אנחנו מדברים על דגם הנקרא ברז אמבטיה דגם שי לי מושחר. הברז הזה יספק לכם את חוויית חדר הרחצה שאתם מחפשים אחריה. מדובר בסוג ברז מעוצב למדי, המגיע בעיצובים מעוגלים ומאוד נעימים לעין. אסתטיות זה כאן.

 

ברזים לאמבטיה עם תחושת מלון בוטיק 

אתם מוזמנים להכיר את אחד הכוכבים היותר מומלצים, ברז אמבטיה דגם יולי נמוך. מדובר בברז שנקרא כאילו הוא מתעקל סביב עצמו בזוויות עיצוב מאוד מעניינות וייחודיות. אם חיפשתם עיצוב מאוד ייחודי, זה הדגם שלכם ותוכלו לרכוש אותו בסכום של כ-963 ₪ בממוצע.

 

עוד מסדרת ברזי יולי 

עוד מתוך סדרת ברזי אמבטיה מדגם יולי, אתם מוזמנים להכיר את ברז אמבטיה יולי דגם גבוה. בעלות של 1,000 ₪ תוכלו לרכוש את אותו הדגם שהמלצנו לכם עליו כאן בפסקה למעלה, אבל הברז יהיה מותקן גבוה יותר. בחירה מעולה.

 

ברז אמבטיה בעלות אטרקטיבית ביותר

ברז אמבטיה דגם רועי הוא מומלץ ביותר, במיוחד אם אתם רוצים להוזיל עלויות אבל עדיין לא מוכנים להתפשר על העיצוב. בעלות של 589 ₪ תוכלו לרכוש את סוג הברז הזה, שעיצובו הקלאסי ינעים לכם את השהות במקלחת.

צריכים ייעוץ נוסף בנושא של רכישת ברזי חדר רחצה? קבלו אותו אונליין עוד היום, בהצלחה!
ברז מעוצב

תוכן עניינים