ניקוי קולטי שמש באשדוד

מחפשים ניקוי קולטי שמש באשדוד? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

חום הדרום
אלאסם סאלם

חום הדרום

נבדק לאחרונה 11.03.2024
4.88
337
חוות דעת
התמחויות: התקנת דודי שמש , קולטי שמש , תיקון דודי שמש , מכירת דודי שמש הגברת לחץ מים , תחזוקה שוטפת , מקצועיות

אכן כן, השמש זורחת באשדוד וכל מי שיש לו את אחד מדודי השמש שמעטרים את גג ביתו צריך מידי פעם לנקות את קולטי השמש שלו. מהן הסיבות שבגינן תצטרכו לנקות את קולטי השמש שלכם באשדוד או בכל מקום אחר וכמה זה יעלה לכם, כל המידע כאן במאמר המוצג לפניכם.

ניקוי קולטי שמש באשדוד

 

ממה מורכב קולט שמש

קולט שמש מורכב מכמה מרכיבים שכל כולם חשובים למערכת מאחר ובלי יחסי התלות בין כולם לא יאגרו מים חמים בקולט מיכל אגירת המים של דוד השמש שלכם, יש מספר סוגים של קולטים – קולט שמש נחושת והשני הוא קולט שמש ברזל. אז מהם בעצם המרכיבים הללו?

 

1. חומר מבודד

בתחתית הקולט ישנו חומר מבודד העשוי מפוליאוריתן ומונע מהחום הנאגר בתוך הקולט לצאת החוצה ובכך משמר את האנרגיה שמחממת את המים שעוברים אל תוך דוד השמש שלכם.

 

2. מסגרת

זוהי מסגרת ברזל המאגדת את כל המרכיבים ביחד ומאפשרת את הפעילות של כל הקונסטרוקציה.

 

3. צינורות מפותלים

החלק המרכזי בקולט השמש וגם החלק העיקרי שמחמם את המים הם הצינורות המפותלים. הסיבה שהצינורות הללו מפותלים ולא עוברים ישר מצד אחד אל הצד השני היא שיותר מים יוכלו לעבור ולהתחמם בדרך אל מיכל אגירת המים.

 

4. משטח אלומיניום

משטח האלומיניום נצבע בדרך כלל בצבעי שחור או בצבע כחול ונועד כדי לצבור את האור מהשמש ולהמיר אותו לאנרגיית חום שתחמם את המים בצינורות המפותלים. המשטח מונח בצמוד לצינורות המפותלים ממש מתחת לזגוגית.

 

5. זגוגית

הזגוגית היא החלק שדרכו עוברות קרני השמש (מן הסתם) והיא נועדה גם בשביל לסגור את החלק העליון של קולט השמש. השקיפות היא לא הסיבה היחידה שמשתמשים בזכוכית על מנת לאטום את החלק העליון אלא גם מפני שזכוכית אינה מוליכה חום ולכן כל החום שמצטבר בעקבות פעולת המרת החום של משטח האלומיניום נשמר בתוך קולט השמש ולא יוצא.

 

 

ממה מורכב קולט שמש

מתי צריך לנקות קולט שמש

קולט שמש צובר בתוכו ועליו הרבה אבנית ולכלוך באשדוד. כאשר לכלוך מצטבר על זגוגית הקולט היא מונעת מקרני השמש לחדור מבעד לזגוגית ולחמם את המים. וכאשר אבנית מצטברת בצינורות המפותלים היא עלולה לגרום לנזקים שידרשו מכם להחליף צינורות, להחליף זגוגית או אפילו להחליף את הקולט עצמו.

אם המים לא מתחממים ואתם מוצאים את עצמכם מדליקים את מפסק הדוד החשמלי שלכם משמע שיש בעיה של נזילה בדוד שמש, זגוגית לא נקייה וסתימת אבנית בקולט שלכם. הדרך הטובה ביותר למנוע את המצב הזה היא על ידי ניקוי של קולט השמש , היכנסו וחפשו כבר עכשיו אחר טכנאי דודים זול שיספק לכם שירות מהיר ואמין. 

 

איך מנקים קולט שמש באשדוד

דבר ראשון היוועצו עם טכנאי דודים מורשה אותו תוכלו למצוא באינטרנט בחיפוש קצר של טכנאי דודים והוא יוכל להסביר לכם את התהליך וכמובן את העלויות.

עלות ניקוי קולטי שמש נעה בין טווח המחירים 300 עד 400 שקלים חדשים. עלות החלפת צנרת המובילה את המים מהקולט למיכל האגירה נעה בין 250 ל350 שקלים חדשים. ביקור טכנאי יכול לעלות בין 200 ל250 שקלים חדשים. כמובן שבין אשדוד לעיר אחרת, המחירים משתנים.

איך מנקים קולט שמש באשדוד

 

מהו תהליך ניקוי קולט השמש

תהליך ניקוי קולטי שמש כרוך בכמה דברים והוא אורך ככמה שלבים.

 

השלב הראשון

הטכנאים באשדוד מתחילים בניקוי קולט שמש עם ריקון מיכל אגירת המים בדוד השמש שלכם וזאת על מנת שבעת ניקוי הקולט לא ימשיכו לזרום מים שיציפו את כל הגג. יש לזכור שאף אחד מהשלבים הללו אין לבצע באופן עצמאי אלא רק בעזרתו של טכנאי דודים מוסמך. 

 

השלב השני

 הטכנאי מאשדוד, בעת ניקוי קולטי השמש, יעביר חומר חומצתי אשר ממיס את האבנית שהצטברה בצינורות המפותלים המוליכים את המים החמים אל הדוד. כאשר האבנית מצטברת היא בעצם יוצרת שכבה מוצקה ועבה על מקור החימום ורק חומר חומצתי מסוג לעשות את פעולת הניתוק של האבנית ממנו.

 

 השלב השלישי והאחרון

הוא כמובן ניקוי הזגוגית שכאשר היא צוברת אבק היא מאבדת מהאפקטיביות של אגירת החום.

 

ניקוי קולט שמש באשדוד הוא דבר אלמנטרי, חפשו באינטרנט אחר טכנאי דודים מוסמכים באשדוד ותמצאו שלל טכנאים רחב אשר נעים באשדוד ויש עליהם ביקורות ושבחים רבים. 

 

מהו תהליך ניקוי קולט השמש3

תוכן עניינים