אל תצאו מבולבלים: ריכזנו עבורכם מתנות מנצחות לאישה

חגים, ימי הולדת, ימי נישואין ושאר מועדים לשמחה, הם הזדמנות נהדרת לחגוג ולצאת מהשגרה.

להתפנק, לנפוש, לאהוב והכי חשוב – לקבל מתנות. בכל הקשור למתנות, המין הנשי אוהב מאוד לקבל אותן וגם להעניק חזרה.

אבל מה קורה כשגברים מחפשים מתנות לאישה? כאן הופך הדבר להיות בכלל לא פשוט.

גברים רבים שוברים את הראש ומחפשים מתנה זמן רב ובמקומות רבים.

הפעם הסירו דאגה מלבכם ואל תצאו מבולבלים: ריכזנו עבורכם מתנות מנצחות לאישה.

 

איפור וטיפוח

כמעט כל אישה אוהבת לטפח את עצמה, להתאפר, להתלבש יפה, ובקיצור – להיות אישה. מתנות מעולם התוכן של האיפור והטיפוח לרב ירצו אותה וישביעו את רצונה. בנוסף, דברים אלו גורמים לנשים להרגיש יותר יפות ונחשקות מצד הגבר. יתרון נוסף שיש לאיפור כמתנה, זו האופציה להחליף במידה ולא מוצא חן. בין אם זה צבע, מותג, סגנון או כל דבר אחר שהיא לא אהבה, ניתן ללכת להחליף במשהו אחר. איפה קונים? בחנויות הפארמה והאיפור למיניהן.

 

משלוח פרחים

הכרתם פעם אישה שקיבלה משלוח פרחים והתאכזבה או לא אהבה? כנראה שלא, ויש לכך סיבה טובה. זר פרחים זה אמנם לא ממש מתנה פרקטית, אבל אין יותר רומנטית ממנה. לפרחים יש את אפקט ה״וואו״ וההפתעה ואת היכולת לחמם את הלב. מה שיפה זה שזה לא באמת משנה איזה מין סוג פרחים תקנו, העיקר שהזר יהיה מרשים. כך בכל פעם שהיא תסתכל על הזר היא תיזכר בהשקעה ובאהבה כלפיה. איפה קונים? בחנויות הפרחים השונות. ניתן גם להוסיף שוקולד או יין להשלמת החבילה הרומנטית.

 

גאדג׳טים לנשים

מתנות לאישה עלולות לפעמים ליפול לאיזו בנאליות עתיקה שכזו, וכאן נכנסים לתמונה הגאדג׳טים. גאדג׳ט הוא מוצר בעל יכולת טכנולוגית שמוסיפה לו ממד שימושי ולעיתים גם משעשע. נשים מאוד אוהבות גאדג׳טים, במיוחד אם זה קשור לתחום העניין שלהן. למשל, לאישה שאוהבת מסאז׳ים ופינוקים כדאי לקנות מכשיר עיסוי לכפות רגליים, מכשיר עיסוי ידני או אקדח עיסוי פיזיותרפיה לטיפול מקצועי. אישה שתחביבה הגדול ביותר הוא ספורט והתעמלות תשמח לקבל לוח שכיבות שמיכה עם רצועות גומי או סט גומיות התנגדות. איפה קונים? באתרי הגאדג׳טים ברחבי הרשת, ההיצע הוא אינסופי.

 

סלסלת פיקניק

עוד מתנה מנצחת בעיקר בגלל שהיא רומנטית ושובת לב – סל פיקניק מיוחד ומושקע. מה שנחמד בעניין זה שעם הסל מגיע גם האירוע – פיקניק רומנטי של שניכם. הזמינו סל עם כל טוב הארץ: גבינות, ירקות, פירות, לחם, יין ועוד. בחרו לוקיישן מוצלח בפארק קרוב לביתכם, פרסו שמיכה או מחצלת ותיהנו מתכולת הסל. היתרון הגדול של מתנה זו היא שהיא כל כולה זמן איכות מהלב ולא מדובר במשהו חומרי שיש רצון להחליף. החיסרון: יש נשים שבנוסף לרומנטיקה אוהבות גם מתנות חומריות. איפה תקנו? בתי עסק רבים בארץ מציעים חבילת משלוח לפיקניק תוצרת בית.

 

ערכת איפור

תוכן עניינים