מתי נצטרך לעשות שאיבת ביוב?

אחד הדברים השנואים עלינו ביותר הוא לגלות שהביוב שלנו סתום ועולה לתוך האסלות, הכיורים והמקלחות שלנו. מעבר לתחושת הגועל שזה מעורר בנו, זה גם מסוכן תברואתית. רז ביובית נמצאים כאן כדי לטפל בכל מקרה של סתימת ביוב המחייבת שאיבת הביוב 24/6 במקרי חירום לכל איזור גוש דן, השרון והשפלה באדיבות ומקצועיות. 

 

רז ביובית

חברת רז ביובית הוקמה על מנת לספק שירותי ביובית מקצועיים לכל איזורי גוש דן, השפלה והשרון באדיבות ובמהירות, 24/6 במקרי חירום לכל מקרה שבו יש צורך דחוף של שאיבת ביוב. הביובית הינה משאית הנושאת משאבה עוצמתית וכלי קיבול למי הביוב הנשאבים, מותאמת לכניסה לחניונים לכל מקרה של הצפות, סתימות קשות ופגיעות בקוי ביוב. כמו כן מבצעת החברה שירותי תחזוקה שוטפים על מנת למנוע סתימות ומרוקנת מאגרי שומן ומים מבריכות ואגני ניקוז.

שאיבת ביוב

הביוב נסתם, מה עושים?

ריח רע מצינורות הכיור, האמבטיה או האסלה, מים שלא יורדים, שלוליות ביוב שנקוות על הרצפה, כל אלו דורשות טיפול מקצועי. במידה ואתם מתלבטים אם לפנות לאינסטלטור או ביובית, תוכלו להתייעץ עם רז ביובית מאחר והם מעניקים הן שירותי אינסטלציה והן שירותי ביובית.

חשוב לציין שאינסטלטורים בדרך כלל יפתחו את הסתימה עם אמצעים טכנולוגים שונים או חומרים כימים חזקים, אך הבעיה תיפתר רק באופן זמני עד הסתימה הבאה. עם ביובית אנו נסלק מתוך צינורות הביוב את השורשים, השומן או הלכלוך שגורם לסתימה אחת ולתמיד ונעניק לכם נקיון והיגיינה אמיתית במטבח ובאמבט.

 

למה אני צריך ביובית? אני יכול לעשות את זה לבד

בכל ביקור במחלקת חומרי הניקוי הקרובה לביתכם תוכלו למצוא חומרים כימיים חריפים פותחי סתימות וחומרי ניקוי כדי להתגבר על הריח הקשה ועל הצטברות מי הביוב בכיור ובאמבט, אולם אתם רק מניחים פלסטר על בעיה כרונית שניתן לפתור בקריאה לשירותי ביובית.

המגע עם החומרים הכימים מסוכן וגם המגע עם מי הביוב אינו בריא. עדיף לקרוא למומחים אשר יפתרו את הבעיה אחת ולתמיד ויחזירו את השקט לצינורות הביוב שלכם.

שאיבת ביוב

מתי נצטרך שאיבת ביוב?

שאיבת ביוב נדרשת במקרים הבאים:

  • חדירת שורשים לתוך צינורות הביוב
  • סתימה כתוצאה מהצטברות שומן על דפנות הצינור
  • לכלוך, שאריות של חומרי בניה כמו בטון, מגבונים, מוצרים היגיינים ועוד אשר נתקעו בצינור.

סתימות אלו מחייבות שאיבה עוצמתית אשר תפנה את גורמי הסתימה אחת ולתמיד ותעניק לכם שקט ושלווה. מומלץ לחזור על הטיפול אחת לתקופה על מנת לוודא שהשורשים לא שבו להתפתח והצינור אינו נסתם שוב מלכלוך.

 

לסיכום

רז ביובית מעניקים שירותי אינסטלציה וביובית לכל רחבי גוש דן, השפלה והשרון, באמינות, מהירות ומקצועיות עם ביובית המותאמת גם לחניונים לכל מקרה של הצפה, סתימות קשות, פגיעה בצינורות ביוב ועוד.

שאיבת ביוב

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »