מתחתנים וצריכים להתגייר – כל השלבים

בשעה טובה אתם מתחתנים ורוצים להקים בית כשר בישראל? במאמר הבא נציג לכם את השלבים לגיור, עד לרגע החופה – כדת משה וישראל.

 

עתידים להתחתן אולם אינכם מוכרים כיהודים? זה מה שעליכם לעשות

במדינת ישראל מתחתנים מדי שנה אלפי זוגות, כאשר כל רצונם הוא לערוך חתונה כשרה ויהודית כדת משה וישראל, בחיק המשפחה והחברים. עם זאת, זוגות רבים נאלצים להתמודד עם מפח נפש של ממש כתוצאה מאי הוכחת יהדותם, ולכן מדובר בקושי נפשי משמעותי. יחד עם זאת, ניתן לעבור הליך גיור  בהליך פרטני אשר מתבצע באמצעות קורס ממלכתי, ברגישות ועם הבנת הסיטואציה המורכבת במלואה, כל זאת בכדי להבטיח כי תוכלו להגיע למעמד החופה כאשר שני בני הזוג יהודים. חשוב לזכור כי ללא הוכחת יהדות, לא ניתן לפתוח תיק נישואין ברבנות, ולכן יש להקדים ולבצע את ההליך זמן רב ככל האפשר לפני סגירת תאריך החתונה. במידה ושני בני הזוג אינם יהודים, ניתן לעבור את התהליך ביחד או בנוכחות של בן/בת הזוג היהודי אשר יכול ללוות את התהליך, ואף לתרום באופן משמעותי להצלחתו.

זוג לפני חתונה

מהם השלבים לתהליך גיור?

גבר או אישה אשר עתידים להתחתן וצריכים לעבור גיור לפני חתונה עומדים בפני מספר שלבים: בשלב הראשון צריך להירשם לקורס ממלכתי הנעשה באמצעות עמי אולפני גיור, מוסד נחשב ומוביל בתחומו אשר העביר מאז שהוקם אלפי גיריים תהליך גיור, בהצלחה מרובה. לאחר הרשמה לקורס אשר יכולה להתבצע ביחד עם כיתה או אחד על אחד, ייפתח בעבורכם כעבור שלושה חודשיים תיק רשמי, ומפגש עם שלושה דיינים עמם תיפגשו בתום ההליך לצורך קבלת תעודה. כפי שציינו לעיל, הליך גיור נערך לרוב כשמונה חודשיים ועד שנה, בהתאם לקצב האישי שלכם ולקביעת בית הדין אשר עשוי להפנות אתכם להמשך לימוד, בתנאי כי לא עמדתם בתנאים. במהלך תהליך הגיור עליכם יהיה להוכיח את רצינותכם ולכן עליכם יהיה לקבל את ההלכות היהודית הכוללות שמירת שבת וכן למידה מעמיקה. חשוב לזכור כי תהליך גיור אשר מתבצע כהלכה ובאופן איכותי משפיע באופן ניכר על ההצלחה בסיומו, ולכן סגל ההוראה האיכותי של עמי אולפני גיור יאפשר לכם ולבני/בנות הזוג המיועדים להתחבר טוב יותר להליך – עד לקיומה של החופה כדת משה וישראל.

 

מתחתנים ומעוניינים לעבור תהליך גיור? נציגי עמי אולפני גיור כאן לשרותכם

באמצעות עמי אולפני גיור ובייחוד בשל הסגל המקצועי המכובד המורכב מדיינים בעלי שם וניסיון בגיור, תוכלו גם אתם לסיים את הליך הגיור על הצד הטוב ביותר ועם שימת דגש על מסלול אישי המותאם בדיוק אליכם. לטובת הצטרפות לתוכנית הייחודית של עמי אולפני גיור בעבור מתחתנים, היכנסו לאתר של עמי אולפני גיור או באמצעות יצירת קשר במספר 072-2440033.

תוכן עניינים