מזרנים לריהוט גן

בימים עברו- ריהוט בגינות או גנים ציבוריים, היה מציג קונספט פשוט ובנאלי, שהיה מבוסס בעיקר על רהיטי עץ, ולא הרבה מעבר לכך. בשנים האחרונות, נראה שהיצרנים של ריהוט גן ושל מוצרים משלימים לריהוט שכזה- שמים יותר דגש על נוחות ועל עיצוב, ועובדה זו מביאה אלינו ריהוט גן שונה לחלוטין ממה שהיינו רגילים אליו. ריהוט הגן כיום מצויד בריפודים מסוגים שונים, עיצובים צבעוניים ומושכים, ועשוי מחומרים עמידים, דוחי מים, חזקים וקלים.

 

ריהוט גן בעידן החדש


בעלי הגינות שביננו, בוודאי משתמשים בריהוט גן מסוג כזה או אחר. כשאנו מדברים על ריהוט גן, המגוון הוא מרשים לא פחות מאשר בתחום הריהוט הביתי. אנשים רבים שברשותם גינה, בוחרים בפריטים הפשוטים, למשל כיסאות ושולחנות פלסטיק- שהם זולים, עמידים, וכמעט ולא דורשים טיפול ותחזוקה. ואילו האנשים המחפשים קצת מעבר לכך- יוכלו למצוא כל אשר חשקה נפשם, היות והשוק מציע למתעניינים כיסאות, שולחנות וערסלים בעיצובים מרהיבים אינספור, צבעים אטרקטיביים, וחומרים פרקטיים כמו במבוק, אלומיניום, בדים עמידים במים, ועוד.

 

איך לבחור?

כמו תמיד- השאלה העיקרית כשמדובר במגוון כה רב היא: איך נבחר בצורה הטובה ביותר? חלק מהאנשים קונים ריהוט "קומפלט", וחלקם מוצאים בחנויות או מיד שניה- פריטים שמאוד מוצאים חן בעיניהם, אבל לא מושלמים עבורם. ייתכן והריפוד לא בדיוק מתאים במרקם או בצבע, ולעתים- מדובר בפריט לא חדש שסובל מבלאי כלשהו. החדשות הטובות הן, שבמקומות רבים נוכל לקבל שירות של תפירת מזרנים לפי מידה, וכך לרפד את ריהוט הגן שלנו בצורה המיטבית עבורנו.
פעמים רבות, הריפוד של ריהוט הגן- הוא זה המשפיע על הצבע העיקרי, ועל הנראות הכללית של הריהוט, בעוד הצבע של גוף הרהיט הוא פחות בולט ויותר סטנדרטי.

 

מזרנים לריהוט גן

היום, יצרני ריהוט הגן משקיעים תשומת לב גבוהה לנושאי הנוחות והעיצוב. היצרנים מודעים לעובדה, שלעתים ריהוט הגן משמש לישיבה ממושכת, אירוח, קריאה או שיזוף, ולכן המצע עליו אנו יושבים או שוכבים- הוא בעל חשיבות גבוהה, והוא חייב להיות מותאם לצרכינו. אנו מוצאים היום מגוון מזרנים לרהיטי גן, ואלו מעוצבים בצורות שונות כך שיתאימו לרהיט, בין אם מדובר בערסל, מיטת שיזוף, כורסת יחיד, או ספה גדולה. מזרנים כאלו גם מגיעים בצבעים שונים, על מנת להעניק לקונה מגוון אפשרויות נרחב ככל האפשר.

מזרנים לריהוט גן הם בעלי חשיבות גבוהה, היות והם מהווים את המצע עליו אנחנו מבלים שעות ארוכות. בין אם מדובר בשיזוף, ארוחה משותפת, קריאת ספר או האזנה למוזיקה- נרצה שהריפוד שתחתינו יעניק לנו נוחות ותמיכה מרבית. בימים אלו, עם כניסת ריהוט הגן לאופנה, השוק מציע מגוון גדול של מזרנים לריהוט גן, וגם אופציות של תפירת מזרנים מותאמת אישית, המיועדת לאלו מביננו המעוניינים בריפוד מסוים וספציפי, שאותו הם לא מצאו בחנויות.

נדנדה

תוכן עניינים