מה היא מערכת מים תת כיורית?

לא מעט אנו שומעים על החשיבות של סינון מים ב ישראל. אכן, המים בישראל מכילים מזהמים שונים, יחד עם זאת, מערכת הבריאות משתדלת להציב תקנים בסיסיים לשמירה על איכות המים המסופקים בברזים. למרות כל זאת, אנשים רבים בוחרים להיעזר במערכות לסינון מים. השוק מלא במערכות כאלו. תוכלו למצוא מערכות מיני בר, מסננים לטיהור מים וגם מערכות תת כיוריות. מערכת תת כיורית מאפשרת הנאה ממים צלולים קרים או רותחים, ישירות מהברז. ריכזנו עבורכם את המידע בנושא, כדאי שתכירו אותו.

 

מה תפקיד מערכת מים תת כיורית?

מדובר במערכת המותקנת מתחת לכיור, בארון המטבח הקיים. המערכת מכילה 2 מיכלים שונים, מיכל למים רותחים ומיכל למים קרים. המים מסוננים ונשמרים בטמפרטורה הרצויה וכך, באמצעות פתיחה של הברז הצר המותקן מעליה, מסופקים מים מסוננים וצלולים, רותחים או קרים ישירות מהברז. מערכת מים תת כיורית הופכת את החיים לנוחים יותר!

 

מי צריך מערכת מים תת כיורית?

מערכת מים כזו מתאימה לכל אחד המעוניין ליהנות ממים צלולים ומסוננים בבית או במשרד שלו תוך שמירה על עיצוב חלל החדר והנאה ממים בטמפרטורה הרצויה ישירות מהברז. עם מערכת כזו אין צורך בחימום קומקום או בסחיבת שישיות מים… המים מסופקים בטמפרטורה המתאימה ישירות מהברז!

בבתים, משרדים, מוסדות חינוך ואפילו מוסדות ציבור, נעשה שימוש נרחב במערכות מים תת כיוריות. ישנן מערכות מים תת כיוריות מסוגים שונים. כך שניתן יהיה לבחור במערכת מים המספקת אך ורק מים קרים או להפך, אך ורק מים חמים, כרצונכם. סוג המערכת שתיבחרו ישתנה בהתאם למטרת השימוש שתרצו.

 

למה מערכת כזו היא כדאית?

התקנת מערכת לטיהור מים היא כדאית לבריאות, ולא משנה באיזו מערכת מדובר. כאשר מדובר במערכת תת כיורית, הרווח הוא כפול. אתם גם נהנים ממערכת המסננת את המים, וגם ממערכת המספקת ישירות לברז שלכם מים רותחים המתאימים להכנת תה או קפה או לחילופין, מים קרים צלולים ומרעננים.

בגלל שהמערכת מותקנת מתחת לכיור, היא לא תופסת מקום על השיש כמו מערכות טיהור מים אחרות המספקות מים בטמפרטורה כזו. אתם לא חייבים לרכוש מיני בר כדי ליהנות ממים רותחים וקרים, מערכת תת כיורית כזו, גם תספק את מבוקשכם וגם תחסוך לכם מקום.

אל תשכחו שהמים המסופקים ממערכת כזו הם מים איכותיים ומסוננים. כך אתם מרוויחים מים נקיים וצלולים בנוחות מקסימלית. המערכת מפחיתה את רמת האבנית של מים, מסננת חול, חלודה ולכלוכים אחרים הנמצאים במים. אחת לתקופה יש צורך בהחלפת הפילטרים המסננים וזו התחזוקה הנדרשת היחידה הנדרשת במערכת כזו. וגם היא נעשית בקלות. אם תמיד חלמתם על רכישת מערכת לסינון מים, הגעתם אל הדבר! מערכת תת כיורית עונה על כל הפרמטרים הקיימים. לא סתם רבים בוחרים דווקא אותה.

כיור מעוצב

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »