מה היא מיטת פרובנס?

מחפשים מיטה מושלמת לחדר השינה או לחדר הילדים והמתבגרים? מיטת פרובנס תאפשר לכם לרקום חלומות, להעשיר את הדמיון, לנוח בשלווה ולישון שינה מתוקה, להתעורר בבוקר מלאים באנרגיות להרגיש שאתם גרים בכפר פסטורלי. בעטרת אונליין תוכלו ליהנות מקולקציית מיטות פרובנס המתאימות לכל גיל ולכל כיס.

 

פרובנס כמקור השראה לרהיטים מלאי קסם ודמיון

חבל פרובנס בדרום צרפת מאופיין בכפרים עתיקי יומין המתוארכים מימי הביניים ועד לימינו אנו, יערות עבותים ושדות פרחים יפייפיים. הקסם והיופי שכמו נלקח מאגדות הילדים וסיפורי הפיות העניק השראה רבה גם לעיצוב רהיטים בסגנון כפרי המתבטא בפשטות אך מתיקות עם צבעים רכים של לבן, שמנת וצבעי פסטל עדינים, שימוש בעץ טבעי ובבדי כותנה טבעית נעימים למגע.

קולקציית מיטות פרובנס גם הן שואבות השראה מאוירת הפסטורליות עם מיטות נוער ( מיטה וחצי ) ומיטות זוגיות המשרות שלווה ורוגע בחדר השינה.

מיטה פרובנס

קולקציית מיטות פרובנס של עטרת

בחנות האונליין של עטרת תוכלו למצוא מבחר של מיטות בסגנון פרובנס המתאימות הן לבני נוער עם מזרן בגודל 120/200 או מיטה זוגית בגדלי מזרן 150/200 או 180/200. המיטות עשויות עץ מלא בשילוב עם MDF ומסגרת מתכת חזקה ועמידה במיוחד.

ישנו גם דגם פרובנס הניתן להתאמה למיטה יהודית מבלי לפגום ביופי ובחן שלו. המיטות מוצעות למכירה בצבע שמנת המעניק תחושת שלווה ורוגע ומשתלב מצויין עם שאר הריהוט בחדר.

 

ריהוט נלווה למיטת הפרובנס

כדי שחדר השינה שלכם יהיה מושלם, תוכלו לרכוש ריהוט נוסף לחדר השינה באותו הצבע, הסגנון והמראה בדיוק כמו המיטה. בעטרת אונליין תמצאו שידות לילה, שידות איפור, פתרונות אחסון שונים וארונות בגדים בסגנון פרובנס לחדר שינה מדהים שיהווה המרחב הפרטי שלכם לחלום, ליצור, ללמוד ולנוח היטב לקראת יום חדש.

 

חדרי שינה לואי

בנוסף לקולקציית פרובנס המתאפיינת בפשטות ורכות, כדאי לבדוק גם את קולקציית לואי השואבת השראה מארמונות צרפת המפוארים. חדרי השינה לואי נראים כאילו נלקחו מן האגדות ומיועדים לבני אצולה, נסיכים ונסיכות. הם עשויים מעץ טבעי משובח בשילוב בדי ריפוד איכותיים ויעניקו לכם תחושה שאתם בני מלכים.

מיטה פרובנס

חדרי שינה נוספים

באתר של עטרת אונליין תוכלו למצוא סגנונות רבים נוספים, אלגנטיים וקלאסיים או מודרנים וחדשניים. תוכלו למצוא מיטות עגולות, מיטות עם מסאג' מפנק, מיטות במה ומיטות מעוצבות כמו שאין לאף אחד אחר. תוכלו לבחור את חדר השינה המושלם בטעם ובסגנון שלכם כדי ליצור לעצמכם מרחב של פרטיות, לישון היטב ולהתעורר מלאים באנרגיה לקראת בוקר חדש.

 

חדרי השינה המושלמים של עטרת אונליין

בחנות האונליין של עטרת תוכלו למצוא שפע של סגנונות עיצוב לחדרי שינה מושלמים. תוכלו לבחור בין סגנון קלאסי, יוקרתי ואלגנטי לבין חדשני ומקורי שאין לאף אחד אחר ובמחירים הכי משתלמים שיש.

מיטה פרובנס

תוכן עניינים