מה היא גדר סולארית?

גדר סולארית נושאת את הזרם סביב הגדר. היא מספקת אותות פולסים במתח גבוה של חשמל דרך החוטים במהירות של פעימה בשנייה, ומספק לרכוש שלכם את ההגנה האופטימאלית מביקורים לא רצויים לשטח שלכם.

 

גדר סולארית בשירות הביטחון שלכם

גידור באמצעות גדר סולארית, הפועל על אנרגיה סולארית היא החלופה של היום לסוג הקונבנציונלי של הגנה היקפית. אלו גדרות פעילות אשר מענישות את הפולש הלא רצוי ברגע זה הם נוגעים בגדר או מנסים לחבל בגדר. הסוגים הקונבנציונליים של גדרות הם בלבד גדרות פסיביות ואינן יכולות להתנגד לפולש אם ינסו לחדור בכוח לשטח המוגן.

הגידור הסולארי נותן הלם חשמלי חד, קצר, כואב, אך מווסת, בטוח ויוצר פחד פסיכולוגי. כנגד כל שיבוש האזעקה המשולבת במערכת מקבלת מופעל ומתריע בפני אסירי המרחב המוגן, מה שמקל עליהם להתמודד עם פולשים לא רצויים.

קולטים

אנרגיה סולארית

הגידור הסולארי הוא גדר של חדשנות טכנולוגית, ועובד על אנרגיה סולארית עם מתקן גיבוי להפעלה ללא הפרעה במהלך הלילות כמו גם בימים מעוננים. ניתן לגזור את כל המערכת לתוך שני מקטעים, האחד הוא יחידת הבקרה המרכזית והשנייה היא הגדר. אשר מונעים על ידי מערכות סולאריות מסחריות מתקדמות.

 

איך עובד גידור סולארי?

כאשר גדר סולארית מתוכננת ומותקנת כראוי, היא הדרך הזולה ביותר, הבטוחה ביותר השיטה המאובטחת ביותר לאבטחת נכסים וחיים בהשוואה לקירות, סוגים אחרים של גדרות, שומרים וכלבי שמירה. הגדר לא ישנה. הגדר לא יכולה להיות עייפה. הגדר אינה דורשת מזון או מים. לגדרות אנרגיה סולארית מתוכננות היטב יש יותר ערך הרתעה מאשר שומר עם רובה ציד מנוסר או פיטבול נוהם.

אם יש לכם מאבטחים, אתם יכולים לשלם על הגדר ולהצדיק את הגדר על ידי הפחתה של לפחות חצי מכוח השמירה שלכם ועדיין לשמור על רמת אבטחה גבוהה בהרבה. השומרים הנותרים יכולים להגיב במהירות לפני שפורץ אפילו נכנס לנכס. אתם הולכים לגלות מהר שגדר חשמלית היא השקעת האבטחה הטובה ביותר שעשיתם אי פעם.

 

היתרונות של גידור סולארי

  • המערכת תהיה מערכת אבטחה היקפית שאינה קטלנית באמצעות אנרגיה סולארית.
  • המערכת תפעל כמחסום פסיכולוגי ופיזי.
  • המערכת תתריע על כל סוג של פריצה באמצעות מערכת אזעקה שמע שיכולה להיות בפנים הסביבה של יותר מ-500 מטר, תוך שנייה.
  • מערכת גידור האנרגיה הסולארית תייצר מתח גבוה בתפוקת אנרגיה של 2.5 ג'ול, שישמש כגורם מרתיע פעיל, מחסום פיזי וזיהוי אמין מערכת.
  • אזעקה חיצונית תופעל תוך שנייה. כאמצעי זהירות פירושו פנימי אזעקה מסופקת כתחליף במקרה של כשל באזעקה חיצונית.

 

לסיכום

התקנת גדר סולארית שפועלת על אנרגית השמה ורותמת אותה להגנה על היקר לכם מכל. היא שיטת האבטחה החדשנית והמתקדמת, שעוזרת לישראלים רבים לישון טוב יותר בלילה.

גג

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »