מה ההבדל במחיר בין קלנועית זוגית ויחיד?

בעולם הקלנועיות אחת השאלות הכי חשובות היא כמה מקום יש לנו בקלנועית. בעוד שיש קלנועיות עם מקום לנוסע אחד בלבד, קלנועית זוגית באה כדי לשנות את המשוואה הזו. אם אתם צריכים להסיע באופן קבוע עוד אדם על הקלנועית שלכם, האופציה של קלנועית זוגית בהחלט צריכה להיות על השולחן. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת עליה. 

 

קלנועית זוגית

קלנועית זוגית היא קלנועית בעלת שני מקומות ישיבה מקדימה. בעוד שקולנועית יחיד מאפשרת רק לנהג לנסוע בהם, קלנועית זוגית רלוונטית אם אתם רוצים לנסוע יחד עם הבן הזוג שלכם בקלנועית, או לכל הפחות שתהיה לכם את היכולת לקחת נוסע נוסף. הנוסע יכול להיות העובד הזר שלכם, חבר שאתם מסיעים באזור תפעולי או כל אדם אחר.

800 קלנועית זוגית

מה ההבדל במחיר

אחת השאלות שהכי מטרידות רוכשי קלנועיות היא ביחס להבדל במחיר שקיים בין קלנועית זוגית לכזו שמיועדת עבור נוסע יחיד. המחיר של קלנועית זוגית נע בין 20 אלף ₪ ל30 אלף ₪. זה אולי נשמע לכם כמו סכום גבוה, אולם זכרו שמדובר על מחיר שמאפשר לכם לנסוע עם עוד אדם, ולפעמים הוא מה שמונע מכם את הצורך לקנות קלנועית נוספת.

המחיר הזה הוא מחיר שיכול להיות מודבק גם על גבי קלנועית לא זוגית, אולם ההבדל המרכזי הוא שקולנועית רגילה ניתנת להשגה גם במחיר שנמוך מזה, וטווח המחירים של חלק מהקולנועיות הוא בסביבות 10,000 ₪.

 

קניית קלנועית יד 2

כאמור, המחיר של קלנועית זוגית יקר יותר מאשר קלנועית ליחיד, אולם אם זה שמפריד ביניכם לבין קלנועית חדשה, יש לנו בשורה טובה עבורכם. שוק היד השנייה בקלנועיות מפותח למדי, ולא תצטרכו להתאמץ כדי למצוא לעצמכם קלנועית יד שנייה, במצב טוב ובמחיר שלא יקרע לכם את הכיס. כן חשוב לבדוק את המצב הטכני של הקלנועית, אבל מעבר לכך, אין סיבה שתשלמו סתם יותר כסף.

קלנועית זוגית

יתרונות נוספים

מלבד המקום הנוסף שיש בקלנועית הזו, לקלנועית זוגית יש עוד שני יתרונות חשובים. הראשון נוגע כמובן לעוצמה שלה. קלנועית זוגית היא עוצמתית יותר, נפח המנוע שלה גדול ובאופן כללי חווית הנסיעה בה תהיה נעימה יותר. יתר על כן, קלנועית זוגית מכילה בדרך כלל יותר מקום לאחסון, מה שהופך אותה להיות כלי יעיל גם בהובלה. הכוח שלה יאפשר לה להוביל גם משאות כבדים.

 

לסיכום

שני סוגי הקלנועיות הנפוצים ביותר הם קלנועית זוגית קולנועית יחיד. בעוד שהקלנועית יחיד מכילה מושב רק עבור הנהג, בקלנועית זוגית אנחנו יכולים לצרף עוד נוסע לנסיעה. מבחינת מחיר הקלנועית הזו באמת תהיה יקרה יותר מאשר קלנועית רגילה, אולם האיכות שלה בדרך כלל גבוהה יותר. העוצמה של הקלנועית יחד עם חלל המטען שיש לה, הופכים אותה להיות כלי יעיל במיוחד.

קלנועית זוגית

תוכן עניינים