מהפכה במשק הישראלי: טיפ! חשבו תמיד על המשבר הבא

כולנו זוכרים את התוכנית "מהפך" ששודרה אי שם בתחילת שנות ב-2000. התכנית לקחה מישהו או מישהי שרצו לשנות את המראה החיצוני שלהם, ובמהלך הפרקים הראו לנו את הדמות שהם היו לעומת הדמות שהם עכשיו, אחרי המהפך. התכנית היתה מעין שיעור עבורנו שכל דבר יכול להשתנות, אולם רובנו חשבנו שהשינוי הוא רק מהרע אל הטוב. לאחרונה, עם משבר הקורונה, הבנו ששינויים יכולים גם לקרות מהטוב אל הרע, ובכל הקשור בעולם העסקים – התחולל כאן מהפך של ממש. איך הוא בא לידי ביטוי? ברוכים הבאים למאמר: מהפכה במשק הישראלי: טיפ! חשבו תמיד על המשבר הבא.

 

ניהול משברים – חלק בלתי נפרד מפתיחה של עסק

עסקים רבים נכנסו אל משבר הקורונה מבלי שום תכנית מסודרת לזמן משבר. זה נכון שהמשבר הפתיע את כולנו ואף אחד לא חשק שהוא יביא למהפכה במשק הישראלי, אבל הוא לימד את כולנו שיעור חשוב מאוד שצריך מעכשיו והלאה להכניס לתכניות החובה בכל פתיחת עסק, גדול או קטן ככל שיהיה. ניהול משברים הוא חשוב גם ככה, אבל רבים מתייחסים אליו כמעין תכנית מגירה שאף אחד לא זוכר מי הניח אותה ואיפה. וכאן בדיוק הטעות.

לצערנו החיים הם לא עניין צפוי. כמו שיום אחד יכול להיות מעולה, היום שאחריו עלול להיות נוראי ולהביא איתו בשורות שצריך להתמודד איתן. אנחנו מרגישים את זה גם בחיים הפרטיים שלנו, אך בהחלט גם בחיים העסקיים.

 

מהפכה במשק הישראלי: טיפ! חשבו תמיד על המשבר הבא

משבר הקורונה הוביל מיליוני ישראלים בחזרה אל הבתים. בין שמירה על הילדים ובישולים בלתי פוסקים, גם עבודה מהבית הפכה להיות השגרה החדשה עבור מאות אלפים מהם. אין ספק שמדובר כאן במשבר, ובזמן שחלק מבעלי העסקים שברו את הראש לגבי מה עושים עכשיו, חלק מהם כבר התקדמו עוד לפני כן והבטיחו לעצמם המשכיות עסקית שלא תלויה במשבר.

 

ההצגה חייבת להימשך

היות והעבודה צריכה להימשך, בעלי עסקים רבים מצאו פתרונות יצירתיים שאיפשרו גם לעצמם וגם לעובדים שלהם להמשיך לעבוד בצורה יעילה שקיימה את העסק בצורה רציפה. עסקים שמעסיקים חברה של שירותי מחשוב לעסקים נהנו מתמיכה מקוונת לאורך כל זמן המשבר, שישמש אותם גם הרבה אחריו.

 

מה נותנים לי שירותי מחשוב לעסקים?

בתור בעלי עסק, כשמדברים על מהפכה במשק הישראלי אתם רוצים להיות בצד הטוב של המהפכה. בעוד עסקים רבים מוצאים את עצמם, לצערנו, נסגרים או מקטינים את נפח הפעילות, שירותי מחשוב לעסקים מאפשרים עבודה מהבית וגישה ישירה לכל תכני המשרד, מה שמאפשר לעבודה להמשיך ולהתנהל בצורה תקינה – גם אם העבודה עצמה נעשית מרחוק.

כדי לא לעמוד במצבים של חוסר מוצא בזמן משברים, תכננו לעצמכם עוד היום תכנית שתעזור לכם להתמודד אל מול המשבר הבא. שיהיה בהצלחה!

שירות מחשוב

תוכן עניינים