מדרסים אורטופדיים להפחתת כאבים ברגליים ובגב

מדרסים הם חלק מארגז הכלים של האורתופד, אותם מכניסים לתוך הנעל, כדי לפזר את עומס משקל הגוף על כף הרגל בצורה בריאה יותר. מדרסים איכותיים יעזרו לכם גם לייצב את המנח של כף הרגל בצורה נכונה יותר, מה שיכול להפחית תהליכי שחיקה בכף הרגל, כאבי גב ורגליים. יחד עם זאת, שוק המדרסים אינו מפוקח ואפשר בקלות להתבלבל ולרכוש מדרסים מיצרן לא אמין וממוכר לא מקצועי. אז איך אפשר לוודא שקניתם מדרסים טובים באמת?

 

איך בוחרים מדרסים מתאימים?

מדרסים איכותיים, שנרכשו בצורה נכונה – בחיפה, בירושלים, בתל אביב, או בכל מקום אחר בארץ, יכולים לסייע בפתרון, או בהקלה על בעיות ברכיים, ירכיים, גב וכמובן כפות הרגליים, אם כי חשוב לזכור שעל כל אדם, פעולת המדרסים משפיעה באופן שונה מעט.

יחד עם זאת, כדי לוודא שאתם רוכשים מדרסים איכותיים, שבאמת יועילו לכם ויקלו על הבעיות האורטופדיות שלכם, חשוב להתייעץ עם אורתופד בעל ניסיון, שיוכל לספק לכם הפניה לרכישת מדרסים. אורתופדים כאלה נמצאים בכל חלקי הארץ, כך שוכלו למצוא אורתופד מנוסה בין אם אתם גרים בעיר גדולה כמו ירושלים.

 

תושבי ירושלים כבר מזמן יודעים שכדי למצוא אורתופד טוב מחפשים אורתופד בירושלים 144 בגוגל

נעליים

 

חשוב להבין שמדרסים איכותיים הם מוצר מומלץ מאוד, שמספק הקלה משמעותית על כאבים שונים ואף מסייע לטפל בבעיה שגרמה להם, אך מדרסים שנרכשו ללא מחשבה, עלולים לגרום גם לנזק. לכן חשוב לרכוש את המדרסים לאחר התייעצות עם אורתופד ולא לנסות לגשת למכון הקרוב לביתכם ולרכוש על דעת עצמכם – בין אם אתם גרים בירושלים או לא.

 

איך תדעו אם אתם זקוקים למדרסים?

יש כמה סימנים מובהקים, המעידים על הצורך במדרסים:

  1. כאבים בכף הרגל
  2. מנח לקוי של הרגל, כמו פלטפוס, הבדל באורך הרגליים, או קשת גבוהה של כף הרגל
  3. כאבי ברכיים, כאבי גב, או כל כאב אחר, המופיע לאחר עמידה ממושכת

 

כל אחד מהמצבים האלה יכול להשתפר במידה משמעותית עם השימוש במדרסים, אך רק לאחר התייעצות עם אורתופד וקבלת מרשם מפורט.

 

אמצעים נוספים לבחירה בטוחה של מדרסים איכותיים

  • יצרן מדרסים נחשב, שיש לו המלצות ממכרים שלכם, בדרך כלל יהיה גם אמין ויוכל לספק לכם מדרסים טובים.
  • בדקו גם המלצות ברשת וחפשו איש מדרסים, שמבין את הנחיות הרופא ויכול לבצע בדיקה מלאה ומספקת לפני התאמת המדרסים.
  • שימו לב שמבקשים מכם להגיע לפגישה מתואמת מראש, לצורך ביצוע בדיקה מסודרת.
  • עוד סממן שיעזור לכם לזהות מכון מדרסים אמין, הוא השימוש באמצעים מסודרים למדידת הרגל, כמו למשל חבישת גבס, תחבושת פולימרית, או סריקה ממוחשבת.

 

לסיכום – מדרסים טובים לכף רגל בריאה

בסופו של דבר, על שני דברים חשובים עומדת בחירה נכונה של מדרסים אורתופדיים איכותיים – על אורתופד מנוסה, שייתן לכם את המרשם הנכון ועל איש מדרסים מומלץ, שיספק לכם מדרסים איכותיים, במחיר סביר, שיקל על הכאבים ועל יתר הבעיות האורתופדיות שלכם.

תוכן עניינים