איך לרכוש ולהתקין גריל גז בימי הקורונה

מציאות חדשה

המגיפה העולמית שנחתה עלינו בתחילת שנת 2020 שינתה את חיינו לחלוטין. האפשרות שלנו להסתובב במרכזי קניות גדולים והומי אדם נמנעה מאיתנו ולמעט קניית מזון חיוני, אין לנו אפשרות להגיע לחנויות, להסתכל, לגעת, להתלבט, להחליט ולקנות מוצרים. למעשה, הקורונה יצרה עבורנו מציאות צרכנית חדשה.

אמנם יש שיגידו שהקורונה לימדה אותנו להתייעל ולחסוך זמן ואנרגיה, אך כשמדובר במוצרים משמעותיים ויקרים, האינסטינקט שלנו עדיין אומר שצריך לראות מקרוב לפני החלטה על ביצוע רכישה.

 

מנגל גז

מנגל גז כבר מזמן הפך למוצר חיוני בכל בית, הקלות שבה ניתן להרים ארוחת "על האש" פשוט ממכרת, לא עוד לחכות זמן רב עד שהאש תהיה מוכנה, לא עוד לכלוך, לא עוד אווירת מדורה, מנגל גז נותן להנות מבשר בלי כל המאמץ מסביב. בייחוד בעת הזו, שבה כולנו נמצאים בבית ולומדים לבשל בעצמנו, המנגל גז הופך לחיוני אף יותר.

 

טיפים לרכישה במהלך הקורונה

בשלב הראשון, יש למדוד את המקום המיועד למנגל גז, נסו לדעת במדויק כמה מקום יש לכם עבורו. הדבר יסייע לכם לבצע סינון ראשוני, אם יש מקום מוגבל מספר האפשרויות יצטמצם ואתם כבר תהיו בדרך לבחירת המוצר הנכון עבורכם.

לאחר מכן, אנחנו ממליצים לבחור את הדגם והעוצמה של המנגל. בכל אתר אינטרנט שאליו תכנסו תוכלו להכיר מגוון אפשרויות של מנגל גז למרפסת הביתית. באתר תוכלו גם ללמוד על המאפיינים, הגודל והסוג של המנגל. אם המנגל מיועד לשמש משפחה גדולה יש לבחור מנגל עם עוצמה גדולה ו-4 מבערים לפחות. אם מדובר במנגל שמיועד לארוחות אינטימיות יותר, אפשר להסתפק גם בשניים או שלושה מבערים.

לא לשכוח, לבצע השוואת מחירים, אנחנו ממליצים להיעזר באתר ההשוואות "זאפ" שמתמקצע בכל הנוגע להשוואת המחירים.

בסוף התהליך, המנגל יגיע עד לפתח הבית, עם טכנאי מנוסה שיתקין את המנגל במקום שתבחרו.

 

בטיחות

בכל שנה נפצעים כ-30 אנשים בעקבות שימוש במנגל גז, על אף שהוא יותר בטיחותי מגריל פחמים, גם איתו צריך להיזהר. יש להקפיד ולבצע בדיקות בטיחות של מיכל הגז ושל הגריל עצמו אחת לכמה חודשים. יש לבדוק את תקינות הצינורות, דליפות וחיבורים. אם יוצא לכם להריח ריח חריף של גז, יש לקרוא באופן מידי לטכנאי שמבין.

 

שימו לב

מכיוון שאין ביכולתכם לראות ולבדוק את המוצר מקרוב, רצוי לרכוש את המנגל מחברה אמינה, מוכרת ומנוסה. למען האמת, ההמלצה הזו נכונה לכל רכישה באינטרנט ולא רק לגריל, אך חשוב ליישם אותה ברכישה של מוצר חשוב כמו מנגל גז מפני שהבטיחות והאיכות חשובה מאוד. לפעמים מפתה לקנות מוצר זול יותר, אך אנחנו ממליצים לא לבצע את הטעות ולפנות לחברה מוכרת ומוצלחת עם שירות לקוחות ואחריות לשנים ארוכות.

בשר

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »