אוהבים לעשות מנגל בבית? טיפים שישדרגו לכם את הארוחה

אין ישראלי שלא אוהב לעשות מנגל בבית, ובדיוק לשם כך אספנו בעבורכם את הטיפים אשר ישדרגו לכם את הארוחה, כך שתוכלו לספק על האש ברמה כמו במסעדה.

על האש איכותי – כיצד נעשה זאת?

אין כל ספק כי עם ישראל אוהב בשר, ועל כך יעידו נתוני צריכת הבשר אשר מתפרסמים מעת לעת. למעשה, הבשר מהווה כנראה את אחת הארוחות האהובות ביותר בכל בית בישראל, וכיום הוא מתאפשר בצורה קלה ופשוטה, כל זאת באמצעות מנגלים איכותיים אשר יכולים להעניק לבשר את הארומה כמו גם טעם איכותי וטעים לאין שיעור. יחד עם זאת, באמצעות מספר טיפים פשוטים ניתן לשדרג את הארוחה ולהפוך אותה לרמה של מסעדה, ובדיוק לשם כך אספנו מהמומחים של חברת וובר, אשר נחשבת כיום לחברה המובילה בענף הגריל את הטיפים שכל בשלן צריך להכיר:

סוגי בשר

  • שימוש במנגל איכותי – הדרך הטובה ביותר בה תוכלו להבטיח כי הבשר שלכם יתבשל ברמה גבוהה בדיוק כמו במסעדה היא ע"י שימוש במנגל איכותי אשר נמכר בחנויות מובחרות בלבד. כיום, ניתן לאתר ברחבי הרשת מנגל גז מומלץ, וזאת על מנת להבטיח כי הרכישה שלכם אכן תהיה כדאית ומשתלמת לצורך עשיית בשר ברמה גבוהה ומקצועית. כיום, החברה המובילה בתחום היא חברת וובר אשר מאפשרת לכם לרכוש גריל באיכות ובעיצוב יוצאים מן הכלל, כמו גם ברמת עמידות גבוהה מאוד. לפרטים נוספים, ניתן ליצור קשר במספר 9200* מכל נייד.
  • שימוש בחומרי גלם איכותיים – עצם העובדה כי אתם מארגנים מנגל בבית לא אומר כי אתם חייבים להתפשר על איכות הבשר, וזאת לאור העובדה כי כיום ניתן לרכוש מגוון רחב של בשרים טובים ואיכותיים – ובעיקר טריים. בשנים האחרונות ישנה ירידה דרסטית ברכישות של בשר קפוא, מפני שהגברת הייבוא של בשרים מכל רחבי העולם באיכות מצוינת עלתה, ועל כן מומלץ לבצע השוואת מחירים בין הרשתות השונות ולבחור בבשר הטוב ביותר אשר נמכר במחיר אטרקטיבי לכל כיס.
  • השרייה לזמן ארוך – השרייה של הבשר שלכם במרינדה אותה הכנתם מראש יכולה לשדרג באופן ממשי את הארוחה שלכם, כאשר מומלץ להשרות את השר למשך זמן ארוך אך להקפיד שלא להשתמש בהרבה שמן, משום שהדבר יכול להצית את הלהבה עוד יותר.
  • סדר בבשרים – על מנת שתוכלו להכין ארוחה כמו שצריך, מומלץ לבדוק מראש לכמה זמן עשייה מראש זקוק הבשר, וזאת לאור העובדה כי בשרים שומניים יש להוציא תוך מספר דקות ואילו ישנם נתחים אשר זקוקים לזמן בישול ארוך.
  • ירקות קלויים – ירקות אשר נקלים על הגריל ומקבלים את הטעם של הבשר מהווים את השדרוג המושלם לכל ארוחה, כמו גם מעניקים וטמנים וברזל אשר הם
  • חיוניים.

 דוכני המזון לאירועים שאתם חייבים להכיר לפרטים נוספים לחצו כאן

תוכן עניינים