מאיזה גיל אפשר להסיר שיער בלייזר?

תחום הסרת השיער בלייזר ובאופן כללי תחום טיפוח הגוף, צבר תאוצה בשנים האחרונות: בין אם ברמת המכשור הגבוהה יותר, בין אם במספר החברות שמציעות שירותי הסרת שיער וכמובן באיכות והצלחת הטיפולים הללו. השאלה הנשאלת היא באיזה גיל ניתן להתחיל לבצע טיפולי הסרת שיער בלייזר?

הסרת שיער בלייזר

הסרת שיער בלייזר הינו תהליך שמאפשר לאנשים להרגיש עם עצמים יותר בנוח ובמקרים מסוימים גם להעלות את רמת הביטחון העצמי שלהם. אנשים שסובלים מעודף שיער בחלקים שונים בגופם, ומרגישים כתוצאה מכך לא אסתטיים או סובלים מהזעת יתר- יכולים לטפל בתופעה וליהנות מחיים "נורמטיביים ורגילים".

חלק גדול מהאוכלוסייה שבוחר לעשות טיפול הסרת שיער בלייזר, ובעיקר המין הנשי, עושה זאת מתוך סיבות אסתטיות לשם טיפוח הגוף. כיום, ניתן לבצע הסרת שיער בלייזר בכל חלקי הגוף- שיער בגב, שיערות בחזה לגברים, שיערות בידיים וברגליים לגברים ונשים וכמובן שיער ערווה בכל חלקי הגוף. ישנם לא מעט ילדים, נערים ונערות צעירים שסובלים מכמות שיער גדולה בגופם, והם מעוניינים לטפל בבעיה. השאלה הנשאלת היא מאיזה גיל ניתן להסיר שיער בלייזר?

למידע על הסרת שיער בלייזר, תוכלו להיכנס לאתר ולהתרשם מעשרות מאמרים שונים בנושא.

גיל להסרת שיער

הסרת שיער בלייזר והקשר לגיל המטופל

ישנם ילדים, נערים ונערות צעירים שסובלים מכמות שיער גדולה בגופם על אף גילם הקטן. ברוב המקרים מדובר בסיבות גנטיות ותורשתיות שהועברו מההורים אליהם. ככלל, כאשר מטופל מתחת לגיל 16 מגיע למרפאה להסרת שיער בלייזר, חשוב מאוד להגיע עם אחד ההורים.

חשוב לציין, שבניגוד למטופלים מבוגרים, בהם ההחלטה לטיפול נתונה אך ורק בידיהם, לא כך המקרה כאשר מדובר בילדים צעירים. הסיבה לכך היא אחת ויחידה- תהליך ההתבגרות של הילד לא הושלם. חלק מרכזי בתהליך ההתבגרות של הילד בא לידי ביטוי בגדילת שיערות בכל חלקי גופו, לרבות שיער על הפנים לבנים ושיערות ערווה לשני המינים. תהליך של הסרת שיער בלייזר, עשוי להביא למצב בעייתי אחד: השיער שיש על גוף המטופל יוסר ממנו בהצלחה, אך מכיוון שתהליך ההתבגרות אינו הושלם, ישנה סבירות מסוימות ששיער חדש יצמח על גופו והטיפול יהיה לא רלוונטי ואפקטיבי.

למעשה, אין הגבלה של גיל בטיפולי הסרת שיער בלייזר. כאשר גיל המטופל מתחת לגיל 16, חשובה ההתדיינות בין בעל המקצוע המטפל לבין הורה הילד. במקרים מסוימים, יידרש להביא אישור רפואי מרופא משפחה שמכיר את המטופל הצעיר, על מנת למנוע מצבים בהם הטיפול עשוי לפגוע בילד. ככלל, הטיפול יעיל ומוכח בכל הגילאים השונים, כולל מקרים של ילדים צעירים שביקשו לבצע את הטיפול. כמו בכל סוג טיפול כזה או אחר, כאשר מדובר בילדים צעירים, נדרשת חשיבה נוספת על השלכות הטיפול העתידיות.

תוכן עניינים