באילו פלטפורמות ניתן לבנות חנות אינטרנטית?

הקמה של חנות אינטרנטית אפשרית כיום באמצעות שלל פלטפורמות המאפשרות בנייה והקמה של חנות וירטואלית תוך פרק זמן קצר. מהן? להלן כל הפרטים.

פלטפורמות להקמה של חנות אינטרנטית

לאור העלייה המשמעותית בשימוש במסחר באינטרנט, קמו בשנים האחרונות עשרות פלטפורמות שונות אשר מאפשרות לבצע בנייה של חנות וירטואלית באופן קל, פשוט ויעיל. חשוב לזכור כי ישנם הבדלים משמעותיים בין הפלטפורמות השונות, אולם חשוב לזכור כי מערכות אשר הן על בסיס קוד סגור יהיו לרוב זולות יותר לבנייה של חנות אינטרנטית בסיסית, כאשר במקביל ישנן פלטפורמות אשר עלותן זולה עוד יותר וזאת לאור העובדה כי הן מאפשרות לבנות חנויות אינטרנטיות ללא צורך באיש מקצוע אשר המרכזיות שבהן הן לייב סיטי, וויקס, ביגקומרס וכו'. הפלטפורמה המרכזית אשר כיום בונה באמצעותה חנות אינטרנטית היא mangento אשר נחשבת לפלטפורמה הטובה ביותר, אולם חשוב לזכור כי הקמה של חנות וירטואלית בפלטפורמה הזו מחייבת עזרה של אנשי מקצוע אשר בקיאים בתחום, ישנם לא מעט מקומות בהם ניתן לקרוא על חברת AGHAI.

הסבר אינטרנטי

בניית חנות וירטואלית באמצעות Mangento

Mangento היא כיום הפלטפורמה המרכזית בה בוחרים רבים מבעלי העסקים כמו גם חברות אשר מתעסקות בתחום לשם בניית החנות הווירטואלית. מדובר בפלטפורמה אשר דומה מאוד לוורדפרס, אולם ההבדל המשמעותי הוא שמדובר בפלטפורמה אשר היא מסוג קוד פתוח ומאפשרת לבצע הקמה של חנות וירטואלית באופן קל, יעיל וגמיש. יתרון נוסף בשימוש בפלטפורמה הזו טמון באין ספור אפשרויות העיצוב, כמו גם האופציה לשלוט מרחוק על המערכת – כך שבעל עסק יכול לבצע שינויים ועדכונים תוך כדי עבודה ובהתאם לביצועים של החנות. בנוסף, ניתן להוסיף מוצרים שונים באופן קל ופשוט וכן להתקין מערכת של גבייה וסליקה של אמצעי תשלום, באופן מאובטח. מדובר במערכת יעילה ביותר אשר נחשבת כיום לפופולריות ביותר בכל הקשור לתחום המסחר המקוון, זאת כאמור לאור הגמישות הרבה שהמערכת מאפשרת כמו גם העובדה כי ניתן להוסיף עדכונים בכל עת באופן קל ויעיל.

בניית חנות וירטואלית באמצעות wix

הפלטפורמה של wix נחשבת לוותיקה יחסית בתחום, אולם היא נחשבת כאופציה הידידותית ביותר כיום לבנייה והקמה של חנויות וירטואלית, זאת לאור העובדה כי היא מאפשרת לבצע התאמה של עיצוב על ידי תבניות אשר מוכנות להתקנה. בנוסף, היא מתאימה מאוד לעסקים קטנים ובינונים וזאת לאור העובדה כי ניתן להוסיף מוצרים באופן קל ופשוט ומדובר במערכת אשר כמעט כל אחד יכול להפעיל, גם מבלי להיוועץ עם חברה מקצועית. מדובר בפלטפורמה בעלת קוד סגור אשר מאפשרת לבנות באופן אינטרקטיבי את החנות הווירטואלית באופן מהיר ויעיל מאוד. לכן, אם ברצונכם להקים חנות וירטואלית בדקו היטב איזו פלטפורמה מתאימה לכם כאשר אם מדובר בחברה גדולה מומלץ להיוועץ עם חברה מקצועית לתחום לשם קבלת מידע נוסף.

תוכן עניינים