כללי ביטוח בניין משותף

.על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי אתם רוכשים ביטוח בניין משותף מקיף, עליכם לדעת את הכללים בכל הקשור להפעלה. המומחים של חברת ביטוח וועדים מסבירים

ביטוח בניין משותף –האם זה מתאים לכולם ובאיזה מצב כדאי להפעיל?

אם אתם מתגוררים בבניין משותף, אין כל ספק כי עליכם לבצע רכישה של ביטוח בניין משותף, וזאת על מנת למנוע מכם מפח נפש של ממש כתוצאה מנזק אשר נגרם למבנה ואשר יחייב אתכם לשאת בעלויות אשר עשויות להגיע לעשרות אלפי שקלים, במידה ואין לכם ביטוח. חשוב לזכור כי כיום ישנן לא מעט חברות אשר מאפשרות לכם לבצע רכישה של ביטוח בניין משותף אשר נועד להבטיח כי בכל אסון אשר יתרחש בבניין – גם אם מדובר בתקלה פשוטה יחסית או במקרה שמישהו נפגע בעת שהותו במבנה המשותף,תוכלו לקבל את המענה הנדרש מבחינת כיסוי ביטוחי. יחד עם זאת, ישנם כללים חשובים שאותם עליכם להכיר בכל הקשור להפעלה של ביטוח בניין משותף, וכעת נסביר.

מהם הכללים של ביטוח בניין משותף?

חשוב מאוד בעת התקשרות עם חברה מקצועית לביטוח לוודא כי אתם חתומים על חוזה מסודר, בו מפורטים כלל הסעיפים הביטוחיים אותם רכשתם, החל מביטוח צד ג' ועד ביטוח מעביד. בנוסף, כלל ברזל בכל הקשור לביטוח בניין משותף הוא הרחבה של הפוליסה בעבור וועד הבניין, וזאת על מנת למנוע תביעות אישיות אשר עלולות להיות מוגשות בהתאם לסעיף 65 בחוק המקרקעין. כלל נוסף אשר חשוב לשים לב הוא גובה הכיסוי, כאשר מומלץ מאוד לבחור בכיסוי כספי גבוהה אשר יבטיח כי לא תאלצו להוסיף כסף מכספכם, בעיקר במידה ומדובר בנזק משמעותי אשר עלותו נאמדת בעשרות אלפי שקלים. בנוסף חשוב מאוד לוודא כי במסגרת הביטוח שלכם אתם מקבלים גם כיסוי בעבור נזקים אשר עלולים להתרחש כתוצאה משריפה, הצפה ועוד, וזאת מתוך הנחת כי לעיתים יתרחשו מצבים אשר הם לא בשליטתנו, ולכן מומלץ מאוד להתקשר עם חברה מקצועית אשר מעניקה את המענה, בכל סיטואציה.

רוצים לקבל פרטים נוספים אודות כללים של ביטוח בניין משותף? המומחים של ביטוח וועדים כאן לשרותכם

חברת ביטוח וועדים הינה חברה לביטוח אשר מתמחה במתן ביטוח בניין משותף תחת קורת גג אחת ובמינימום של מאמץ וזמן, כך שתוכלו לקבל את המענה הנדרש בעבורכם בהתאמה אישית ובזמינות מלאה . צוות העובדים המסור ישמח לעמוד לרשותכם בכל עת באמצעות האתר הרשמי בכתובת https://www.building-ins.co.il, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם, כך שגם לכם תהיה את ההזדמנות לקבל ביטוח בניין משותף במסגרת כללים מוגדרים אשר יינתנו לכם ע"י נציגי החברה. זכרו, ללא ביטוח בניין משותף אתם חשופים לתביעות, ולכן מהרו לעשות זאת בכדי להבטיח את ביטחונכם.

תוכן עניינים