כך תעצבו את הביתן הכי מושך בתערוכה!

תערוכות וכנסים מהווים הזדמנות עסקית להשגת לידים ולהעלאת רמת החשיפה למותג שלכם. על מנת לנצל היטב את המומנטום יש להציע ביתן מרשים, מדבר ומושך במיוחד. ביתן אמור להפגין נוכחות עסקית, לגרום למבקרים להתעניין בו ולייצג קונספט מסוים שיתכתב עם ערכי המותג. כל זה נכון בהחלט. השאלה היא, איך עושים את זה? להלן המדריך לעיצוב הביתן בתערוכה בה' הידיעה.

 

שלבי עיצוב ביתן מרשים בתערוכה

שלב 1: הגדירו את מבנה הביתן

חשוב להצטייד בשלב הראשוני במפת התערוכה הכוללת את המיקום המדויק של הביתן שלכם בתערוכה כפי שסוכם עם מארגני האירוע. כך תוכלו להכיר את צורת הביתן העתידי המהווה רכיב חשוב בעיצוב הביתן. צורת הביתן ומיקומו מאפשרים לכם לתכנן היטב את מבנה הביתן מתוך מודעות לקירות הרלוונטיים, לשכנים הצמודים לביתן ולזוויות הראות הטובות ביותר מהן ניתן לראות את הביתן, המגדירות לכם את אזורי העיצוב המרכזיים.

עיצוב ביתנים לתערוכות

בתערוכה קיימים מספר סוגי ביתנים:

  • ביתן ר' – ביתן פינתי המורכב משני קירות ושתי חזיתות פתוחות.
  • ביתן אי – ביתן פתוח לכל כיווני התערוכה המורכב מארבע חזיתות פתוחות.
  • ביתן חצי אי – ביתן המורכב מקיר בודד ושלוש חזיתות פתוחות.
  • ביתן ח' – ביתן המורכב משלוש קירות וחזית אחת פתוחה.

 

שלב 2: בחרו בין ביתן מודולרי לביתן עץ

ניתן לחלק את אופי בניית הביתן ל-2: ביתן מודולרי וביתן מעץ:

  • ביתן מודולרי – ביתן לשימוש חוזר המושתת על סוגים שונים של פרופילים קבועים אותם ניתן לפרק ולחבר בגדלים שונים לצורך התאמת הביתן לכנסים ותערוכות במיקומים שונים.
  • ביתן עץ – עבודת נגרות המאפשרת לרוב שימוש חד פעמי, מותאמת לגודל הרצוי עבור תערוכה ספציפית.

עיצוב ביתנים לתערוכות

שלב 3: שכרו חברת עיצוב ביתנים למקסום הביתן שלכם

מומלץ מאוד להיעזר בשירותיה של חברת עיצוב מקצועית המתמחה בתחום עיצוב ביתנים לתערוכות ליצירת הביתן המושלם עבורכם שיסחוף לידים רבים. חשוב לבחור בחברת עיצוב מיומנת בעלת ניסיון וותק בעיצוב מבנים לתערוכות. יש לוודא כי העיצוב מושך המתכתב עם ערכי החברה ועם המסר אותו תרצו להעביר בתערוכה לצד שימוש מספק בשפת העיצוב של המותג על מנת שתזוהו עם מסרי הביתן.

 

טיפים חשובים לעיצוב ביתן לתערוכה

  • טרם עיצוב הביתן והקמתו חשוב להיצמד לאסטרטגיה שיווקית מקצועית ולאפיין את קהל היעד של הביתן. או במילים פשוטות: שאלו את עצמכם: מהו פרופיל הלקוח הפוטנציאלי אליו תרצו לפנות באמצעות הביתן? אילו פתרונות אתם מציעים לו? ומדוע שיפנה רק אליכם? שאלות בסגנון זה יסייעו לכם במיקוד הסגנון העיצובי של הביתן.
  • יצרו ערך. העניקו רווח וערך מוסף ללקוח המגיע לבקר בדוכן, אלו יכולים להיות הנחות, מבצעים, מזכרות קד"מ או כל גימיק אחד שישכנע את הלקוח שמוטב לו לבקר בביתן שלכם.
  • סמנו את הלידים החמים במהלך האירוע על מנת ליצור איתם קשר לאחר התערוכה בצורה מסודרת. מהם לידם חמים? לידים חמים הם מבקרים בביתן שהביעו עניין ישרות במוצר או בשירות, לעומת מבקרים שבאו רק להציץ מקרוב או לקבל כיבוד שחולק בביתן.
  • התאימו את עיצוב הביתן לקהל היעד של התערוכה. חשוב לדעת כי קהלי היעד שונים מתערוכה לתערוכה כך שיתכן שהביתן הקודם שלכם נדרש לשדרוג או חידוש על מנת להתאים לתערוכה הבאה המדברת לקהל יעד שונה לחלוטין.

 

עיצוב ביתן מושלם לתערוכה – מסכמים

עיצוב ביתן לתערוכה זהו תהליך מתמשך הכולל אסטרטגיה שיווקית, אפיון, מיתוג ועיצוב בהתאמה מדויקת לצרכיו של קהל היעד הרלוונטי. מומלץ להתייעץ עם מומחים מקצועיים בתחום על מנת להגיע לתוצאה האופטימלית.

עיצוב ביתנים לתערוכות

תוכן עניינים