כך תכינו את המשרד שלכם להובלה בדרך הנכונה

הובלה של משרדים קטנים וגדולים נחשבת לעניין מורכב שמצריך הכירות עם שלבים בסיסיים שצריך ליישם. מדריך זה עולה לאתר כדי לאפשר לכל בעל עסק להעביר את המשרד שברשותו במינימום זמן, טעויות ומאמץ. הישארו אתנו ותגלו איך עושים זאת מבלי לשבור את הראש.

 

קודם כל תערכו רישום מסודר

אם אתם רוצים להכין את המשרד שלכם לקראת ההובלה על הצד הטוב ביותר, עליכם קודם כל להכין רישום מסודר של כל הפריטים שקיימים במשרד, למשל:

  • מוצרי חשמל גדולים
  • שולחנות
  • כיסאות
  • מסכים
  • מחשבים ועוד

שכן, חברת ההובלה שתיבחר על ידיכם בהמשך תבקש לדעת כמה פריטים יש ברשותכם. הרי כך היא תוכל לבדוק את גודל המשאית המתאים ולדעת גם מה מספר אנשי הצוות שצפוי לקחת חלק בהובלה. נסביר בקצרה שאת השלב הזה ניתן לבצע תוך הסתייעות מצד העובדים שלכם. שכן, כל אחד יכול לערוך רשימה מסודרת של הפריטים שקיימים במשרדו האישי.

משרד

תפנו לחברה שמתמחה בהובלות למשרדים

עכשיו אתם יכולים לבדוק פרטים אודות חברה שמבצעת הובלות למשרדים באופן קבוע. שימו לב – אנו מדגישים כי הפנייה צריכה להתבצע אך ורק לחברה שעונה על קריטריון זה. שכן, זו מכירה בהליך ויודעת מה צריך לעשות כדי לבצע אותו על הצד הטוב ביותר. לא נשאיר אתכם באוויר בהקשר זה ונאמר שאם אינכם מכירים בחברה שכזו, תוכלו פשוט ללחוץ על הקישור הבא ולהגיע לאתר של חברה מומלצת: https://www.hhovalot.co.il.

 

תבדקו שיש לחברה שירותי אריזה ופירוק

תאמינו לנו שאתם לא רוצים להתעסק עם אריזת המסמכים והמכונות שיש במשרד. לכן, אתם צריכים לבדוק שהחברה שאליה פניתם מבצעת לא רק הובלת משרד, אלא גם אריזה, פירוק והרכבה. כך בעצם יתאפשר לכם לצאת מהמשרד הקיים ולעבור למשרד החדש במינימום מאמץ והתעסקות. שכן, החברה תבצע את רוב הפעולות המורכבות עבורכם.

הובלת משרד

תקבעו תאריך להובלה מול היומן

החלטה על מועד ההובלה זה לא עניין של מה בכך. אתם צריכים לעשות זאת יחד עם העובדים שלכם ולבדוק שבחרתם ביום שמתאים לכולם. נסביר שהחלטה לגבי ההובלה שלא באה לידי ביטוי תוך התייעצות, עלולה להוביל אתכם למפח נפש. שכן, אתם עשויים לגלות שביום ההובלה נקבעה ישיבה עם לקוחות גדולים וחשובים שאי אפשר לדחות. אם תיישמו את הטיפ שלנו ותקבעו את התאריך של ההובלה מול היומן של המשרד, אתם תפחיתו את הסיכוי להתרחשות של מצבים מסוג זה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך המקיף עם הטיפים החיוניים שיאפשרו לכם להכין את המשרד לקראת ההובלה בדרך הנכונה ובמינימום מאמץ. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה שנוגעת להליך המורכב, כך שנותר לנו רק לאחל לכם שתיישמו את הנכתב לעיל ושיהיה בהצלחה!

המשרד שלכם להובלה

תוכן עניינים