כיצד תבחרו ארון למקלחת שמתאים לאחסון

משפצים את המקלחת אבל לא בטוחים איך לבחור נכון את הארון שתציבו בחדר? ניתן לכם כאן כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם לבחור את הארון הנכון ביותר עבורכם לאמבטיה.

 

מה הכי חשוב בארון למקלחת?

לפני שאנחנו בוחרים ארון ספציפי ולפני שמחליטים אם הוא מתאים או שלא מתאים לאחסון חשוב מאוד לשים לב למספר דברים –

  1. עמידות החומר ממנו עשוי הארון למים.
  2. ציפוי פורמייקה לארון.

עכשיו שאנחנו יודעים מה החומר המומלץ ממנו יהיה עשוי הארון צריך להתחיל להחליט – ארון לאחסון או ארון לנוי, בחרו את מה שמתאים לכם בהתאם לגודל השטח שיש לכם בחדר המקלחת או לבית עצמו. במקרים האלו לא מומלץ לקחת ארון גדול לאחסון –

  1. מעט מקום בחדר המקלחת
  2. מספיק מקום בחלל המקלחת לאחסון

 

ארון תלוי

ארון ללא רגליים שלמעשה תלוי על הקיר. הארון הוא הוא ארון שמקל מאוד על בני הבית בניקוי תחתיו וגם תופס פחת מקום כי הוא אינו על הרצפה. תוכלו לאחסן מתחתיו עוד דברים כמו כיסא נמוך, משקל, כלי עבודה וכו'. ארון תלוי יגיע עם מגירות או דלתות לפי בחירתכם, כמות השטח שלכם ונוחיותכם.

 

ארון עומד על רגליים

ארון דומה לארון התלוי רק שלארון העומד יהיו 4 רגליים ולאחסן תחתיו דברים יהיה לפי גודל הארון. ניקוי מתחת לארון על רגליים עשוי להיות פחות נוח בגלל הרגליים ולא מעט אנשים מוותרים עליו מהסיבות האלו בדיוק.

 

ארון ומראה בילט אין

אתם יכולים להוסיף מראה מעל הארון והכיור שתתקינו בחדר המקלחת אך לעיתים הדבר פחות נוח, ולכן יש לכם את האופציה של ארון המגיע עם מראה בילט אין נותן פתרון נוח במקום קדיחה בקיר.

 

התאימו את הארון שלכם לכיור

אם כבר יש לכם כיור למקלחת חשוב שתיקחו ארון שיתאים לכיור (בייחוד בכיורים המותקנים על השיש של הארון או הארון עצמו) יש כמה דברים חשובים לקחת בחשבון במקרה כזה וחבל שתפספסו ותקנו ארון מבלי לשים לב לפרטים החשובים הללו.

 

הפן העיצובי

כשאתם בוחרים ארון מקלחת אחרי שראיתם שהוא עומד בכל הנאים, הצרכים והדרישות שלכם שימו לב שהוא משתלב עם העיצוב הקיים (במידה וקיים) בחדר המקלחת כך הארון ישתלב בחדר.

 

לסיכום

לכל ארון פן עיצובי שונה ולכן חשוב לדעת מה ואיך רוצים שייראה חדר המקלחת, הצורך שלכם באחסון או גודל חדר המקלחת בו תציבו את הארון. גם סוג של ארון מקלחת (מגירות או דלתות נפתחות) תלוי בגודל החדר ולכן לפני כל קנייה חשוב מאוד להגיע לחנות עם מידות מדויקות של החדר. שימו לב כי אתם לא לוקחים ארון שעשוי להיהרס די מהר בגלל המים והלחות שיהיו בחדר בעזרת חומרים עמידים במים, ציפוי מתאים או ארון מעץ מלא.

קבינט

תוכן עניינים