טכנאי דוד שמש 24/7 בנוף איילון

מחפשים טכנאי דוד שמש 24/7 בנוף איילון? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

נחת רוח חשמל
מנחם דהוקי

נחת רוח חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.89
119
חוות דעת
התמחויות: קצרים , תיקונים , עבודות גדולות , מחירים הגונים , ייצור לוחות חשמל , שיווק לוחות חשמל , צוותים זמינים לעבודות sos , זמינות מיידית , מקצועיות
סלע שירותי חשמל ותקשורת
סלע חוברה

סלע שירותי חשמל ותקשורת

נבדק לאחרונה 14.03.2024
5
1
חוות דעת
התמחויות: התקנות לחנויות תאורה ויבואנים , מותן שירות לועדי בתים , איתור ותיקון קצרים , טיפול בלוחות חשמל , קריאות חירום , הגדלת לוחות חשמל לתלת פאזי , בדיקות ארכה , הכנה לביקורת חברת חשמל , עמדות טעינה לרכבים חשמליים , שירות אמין מהיר ומקצועי
פאזה אחרת פתרונות חשמל
אמיר גל

פאזה אחרת פתרונות חשמל

נבדק לאחרונה 12.03.2024
4.94
65
חוות דעת
התמחויות: איתור וגילוי קצרים , הגדלות מחד פאזי לתלת פאזי , החלפת לוחות חשמל , תליית גופי תאורה , הזזת נקודות חשמל , הכנה לביקורת של חברת חשמל , עמידה בלוחות זמנים , מחירים הוגנים , אחריות מלאה על כל עבודה
א.ל. חשמל
אלישע בן מאיר

א.ל. חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.93
40
חוות דעת
התמחויות: פיתרון בעיות , קצרים , לוחות חשמל , הכנת תשתית לבית פרטי , בתים חכמים , עמידה בזמנים , מחירים הוגנים
אליעזר סלם - פתרונות חשמל
אלעזר סלם

אליעזר סלם - פתרונות חשמל

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.97
270
חוות דעת
התמחויות: איתור וטיפול בקצרים , איתור וטיפול בעומסים , בגדלה מחד פאזי לתלת פאזי , חידוש והחלפת לוחות חשמל , בדיקות הארקה , התקנת גופי תאורה , התקנת שקעים , תאורת גן
א.ח.א חשמל וגנרטורים
אברהם חכים אוגלו

א.ח.א חשמל וגנרטורים

נבדק לאחרונה 06.02.2024
4.99
94
חוות דעת
התמחויות: חיבור גנרטורים למערכות הפעלה , אחזקה שוטפת של גנרטורים , תיקון לוחות חשמל , טיפול בקצרים , הזזת שקעים , הקמת תשתיות של חשמל , הגדלה מחד פאזי לתלת פאזי , טיפול בכל סוגי התקלות חשמל לבית , אחריות על כל עבודה , מחירם הוגנים
עידן החשמל
עידן לוי

עידן החשמל

נבדק לאחרונה 13.03.2024
4.88
138
חוות דעת
התמחויות: לוחות חשמל , גופי תאורה , טיפול קצרים , נקודות חשמל , ביקורת חשמל , החלפת לוחות חשמל , תשתיות חשמל למבנים , שעון שבת , הגדלה לתלת פאזי , חשמלאי ראשי מוסמך
חשמל לירן לקס
לירן לקס

חשמל לירן לקס

נבדק לאחרונה 17.03.2024
4.84
201
חוות דעת
התמחויות: פתרון לבעיות עומס , גילוי ואיתור קצרים , החלפת לוחות חשמל , החלפת שקעים והעתקת נקודות , הכנה לביקורת חברת חשמל , מחירים נוחים לכל כיס , אחריות מלאה על כל עבודה

תאמינו או לא אבל גם דודי שמש צריכים לפעמים שיביאו להם מים רותחים עם נענע באמצע הלילה כי הם לא מצליחים להירדם. דודי שמש אמנם לא פעילים במהלך הלילה אבל אתם המתקלחים בוודאי שכן ואם נתקלת בבעיה כזו או אחרת באמצע הלילה ואתם גרים בנוף איילון כדאי מאוד שתתקשרו לאחד מיד. אז איך ואיפה אפשר למצוא אותם, מה הם יכולים לתקן וכמה זה יעלה – על שאלת ה"מתי" נדמה שכבר ענינו – בכל שעה ובכל יום.

 

למה לקרוא לטכנאי

אם יש לכם תקלה כמובן. היום כבר לא צריך לחכות למחר, אם נתקלתם בתקלה, כל תקלה שהיא תוכלו להתקשר לטכנאי הדודים שלכם בנוף איילון ולהזמינו תיכף ומיד (במידה והוא לא עסוק בדוד שמש אחר). אם אתם צריכים להתקלח בשעות הקטנות של הלילה, נגמרה לכם ארוחת ערב מאוחרת ואת צריכים להכניס מדי או שעכשיו החלטתם לעשות כביסה אבל דוד השמש שלכם החליט שהוא לא מוכן לחמם יותר אלו הן סיבות מספיק טובות לא לדחות למחר, הנה כמה טיפים לבחירת טכנאי דודים בנוף איילון.

 

 

תקלות נפוצות בדוד השמש בנוף איילון

ישנן מספר תקלות בדוד השמש אשר דורשות טיפול מהיר כמו למשל נזילה, שריפת נתיך חשמלי, והתפוצצות לחץ בדוד המים. אלו תקלות שאין להקל בהן ראש וכדאי לתקן אותם באופן מידי. והנה ההסבר למה:

1תקלות נפוצות בדוד השמש ב

 

התפוצצות לחץ בדוד המים

כאשר הדוד מתפוצץ הוא מתחיל לנזול, במקרים מסוימים לאט ובמקרים אחרים בבת אחת ולכן על מנת למנוע הצפה על גג ביתכם או על גג הבניין כדאי לקרוא לטכנאי באופן מידי. דבר נוסף שבגינו כדאי לקרוא לטכנאי הוא שכאשר גג הבניין שלכם מוצף המים יכולים לחדור מבעד לבטון וליצור רטיבות, עובש וקילוף בתקרה של השכנים שלכם.

1התפוצצות לחץ בדוד המים

 

שריפת נתיך

נכון, שריפת נתיך היא דבר מסוכן אם כי במקרה כזה ישנו פחת שמגן מפני התחשמלות אך אין זה אומר שצריך להשאיר את המטלה הזו לבוקר, שריפת נתיך יכולה גם לשתק לכם חלק מהבית. שריפת הנתיך יכולה להיגרם אף היא מנזילה אל תוך הפלאנג' שבו מוכלים כל הרכיבים האלקטרוניים והחשמליים שמפילים את מקור האנרגיה של הדוד שלכם.

 

קולט שמש שבור או תקול בנוף איילון

אם קולט שמש ברזל שלכם תקול או שבור ככל הנראה שתצטרכו להחליף אותו בהקדם. קולט השמש בדוד הוא המרכיב העיקרי שמחמם את המים, הוא מעביר את המים דרך צינורות מפותלים שמתחממים כתוצאה מהמרת אור השמש לחום אשר נגרמת ממשטח ברזל בצבע שחור או כחול כהה. כאשר זגוגית הקולט שבורה היא אינה מכילה בתוך הקולט את החום וכל החום אובד או לחלופין כאשר יש נזילה או סתימה בצינורות – המים החמים אינם מצליחים להצטבר בתוך מיכל האגירה. בלי קולט שמש עלויות החשמל יעלו בכמה מונים ואיתם הזיהום הסביבתי.

על מנת שתבינו את סדר גודל המחירים שבעזרתם תוכלו לחסוך הוצאות ארוכות טווח הכנו לכם רשימה של עלויות קולטי שמש חדשים (לא כולל את התקנתם)

 

עלות קולט מחיר
עלות קולט שמש קטן בין 1600 ל2000 שקלים חדשים
עלות קולט שמש בינוני בין 1800 ל2300 שקלים חדשים
עלות קולט שמש גדול בין 2200 ל2500 שקלים חדשים

1קולט שמש שבור או תקול ב

 

איפה מוצאים טכנאי דודים 24/7 בנוף איילון

התשובה פשוטה – באינטרנט. באינטרנט תוכלו למצוא, בכל מיני אתרים, את הטכנאים המובחרים ביותר והמעוטרים ביותר בנוף איילון. חפשו את אלו עם הכי הרבה ביקורות טובות, וחמישה כוכבים וכמובן תבדקו את החיבור האישי.

1איך בוחרים את טכנאי הדודים הטוב ביותר ב

 

איך בוחרים את טכנאי הדודים הטוב ביותר בנוף איילון

עושים סקר שוק כמובן כי כולם רוצים להזמין טכנאי דוד זול. קודם כל בחנו את כל הטכנאים שקיבלו ביקורות באינטרנט ובחרו על פי מי שנשמע לכם הכי טוב, לאחר מכן התייעצו איתו בנוגע לבעיה שנוצרה לכם, בררו איתו מחיר והצעת מחיר ולבסוף הגידו לו מה כתובת מגוריכם בנוף איילון. אך שימו לב אם זהו טכנאי שעובד 24/7 כדי בטרם תתקשרו.

איפה מוצאים טכנאי דודים 24_7 ב1

 

לסיכום על טכנאי דודים בנוף איילון

ישנם מספר טכנאי דוד שמש פעילים בכל שעות היום שבעה ימים בשבוע שמוכנים לקפוץ אליכם בנוף איילון ולתקן כל דבר שרק תתנו להם גם נזילה בדוד שמש וכל מה שקשור בדודים. אל תשכחו לבקש הצעות מחיר ותוכלו להנות ממקלחת חמה ברגע שתחזרו הביתה למחרת.

תוכן עניינים