טכנאי דוד שמש 24/7 בבית אריה

מחפשים טכנאי דוד שמש 24/7 בבית אריה? ריכזנו עבורכם את בעלי המקצוע והחברות המומלצים ביותר לביצוע העבודה וההתקנה, כאלו שיודעים לשלב בין מקצועיות גבוהה, שירות אדיב ועמידה בתו האיכות הנוקשה של "המקצוענים", הזמינו עכשיו:

לא נמצאו בעלי מקצוע באזור זה

תאמינו או לא אבל גם דודי שמש צריכים לפעמים שיביאו להם מים רותחים עם נענע באמצע הלילה כי הם לא מצליחים להירדם. דודי שמש אמנם לא פעילים במהלך הלילה אבל אתם המתקלחים בוודאי שכן ואם נתקלת בבעיה כזו או אחרת באמצע הלילה ואתם גרים בבית אריה כדאי מאוד שתתקשרו לאחד מיד. אז איך ואיפה אפשר למצוא אותם, מה הם יכולים לתקן וכמה זה יעלה – על שאלת ה"מתי" נדמה שכבר ענינו – בכל שעה ובכל יום.

 

למה לקרוא לטכנאי

אם יש לכם תקלה כמובן. היום כבר לא צריך לחכות למחר, אם נתקלתם בתקלה, כל תקלה שהיא תוכלו להתקשר לטכנאי הדודים שלכם בבית אריה ולהזמינו תיכף ומיד (במידה והוא לא עסוק בדוד שמש אחר). אם אתם צריכים להתקלח בשעות הקטנות של הלילה, נגמרה לכם ארוחת ערב מאוחרת ואת צריכים להכניס מדי או שעכשיו החלטתם לעשות כביסה אבל דוד השמש שלכם החליט שהוא לא מוכן לחמם יותר אלו הן סיבות מספיק טובות לא לדחות למחר, הנה כמה טיפים לבחירת טכנאי דודים בבית אריה.

 

 

תקלות נפוצות בדוד השמש בבית אריה

ישנן מספר תקלות בדוד השמש אשר דורשות טיפול מהיר כמו למשל נזילה, שריפת נתיך חשמלי, והתפוצצות לחץ בדוד המים. אלו תקלות שאין להקל בהן ראש וכדאי לתקן אותם באופן מידי. והנה ההסבר למה:

1תקלות נפוצות בדוד השמש ב

 

התפוצצות לחץ בדוד המים

כאשר הדוד מתפוצץ הוא מתחיל לנזול, במקרים מסוימים לאט ובמקרים אחרים בבת אחת ולכן על מנת למנוע הצפה על גג ביתכם או על גג הבניין כדאי לקרוא לטכנאי באופן מידי. דבר נוסף שבגינו כדאי לקרוא לטכנאי הוא שכאשר גג הבניין שלכם מוצף המים יכולים לחדור מבעד לבטון וליצור רטיבות, עובש וקילוף בתקרה של השכנים שלכם.

1התפוצצות לחץ בדוד המים

 

שריפת נתיך

נכון, שריפת נתיך היא דבר מסוכן אם כי במקרה כזה ישנו פחת שמגן מפני התחשמלות אך אין זה אומר שצריך להשאיר את המטלה הזו לבוקר, שריפת נתיך יכולה גם לשתק לכם חלק מהבית. שריפת הנתיך יכולה להיגרם אף היא מנזילה אל תוך הפלאנג' שבו מוכלים כל הרכיבים האלקטרוניים והחשמליים שמפילים את מקור האנרגיה של הדוד שלכם.

 

קולט שמש שבור או תקול בבית אריה

אם קולט שמש ברזל שלכם תקול או שבור ככל הנראה שתצטרכו להחליף אותו בהקדם. קולט השמש בדוד הוא המרכיב העיקרי שמחמם את המים, הוא מעביר את המים דרך צינורות מפותלים שמתחממים כתוצאה מהמרת אור השמש לחום אשר נגרמת ממשטח ברזל בצבע שחור או כחול כהה. כאשר זגוגית הקולט שבורה היא אינה מכילה בתוך הקולט את החום וכל החום אובד או לחלופין כאשר יש נזילה או סתימה בצינורות – המים החמים אינם מצליחים להצטבר בתוך מיכל האגירה. בלי קולט שמש עלויות החשמל יעלו בכמה מונים ואיתם הזיהום הסביבתי.

על מנת שתבינו את סדר גודל המחירים שבעזרתם תוכלו לחסוך הוצאות ארוכות טווח הכנו לכם רשימה של עלויות קולטי שמש חדשים (לא כולל את התקנתם)

 

עלות קולט מחיר
עלות קולט שמש קטן בין 1600 ל2000 שקלים חדשים
עלות קולט שמש בינוני בין 1800 ל2300 שקלים חדשים
עלות קולט שמש גדול בין 2200 ל2500 שקלים חדשים

1קולט שמש שבור או תקול ב

 

איפה מוצאים טכנאי דודים 24/7 בבית אריה

התשובה פשוטה – באינטרנט. באינטרנט תוכלו למצוא, בכל מיני אתרים, את הטכנאים המובחרים ביותר והמעוטרים ביותר בבית אריה. חפשו את אלו עם הכי הרבה ביקורות טובות, וחמישה כוכבים וכמובן תבדקו את החיבור האישי.

1איך בוחרים את טכנאי הדודים הטוב ביותר ב

 

איך בוחרים את טכנאי הדודים הטוב ביותר בבית אריה

עושים סקר שוק כמובן כי כולם רוצים להזמין טכנאי דוד זול. קודם כל בחנו את כל הטכנאים שקיבלו ביקורות באינטרנט ובחרו על פי מי שנשמע לכם הכי טוב, לאחר מכן התייעצו איתו בנוגע לבעיה שנוצרה לכם, בררו איתו מחיר והצעת מחיר ולבסוף הגידו לו מה כתובת מגוריכם בבית אריה. אך שימו לב אם זהו טכנאי שעובד 24/7 כדי בטרם תתקשרו.

איפה מוצאים טכנאי דודים 24_7 ב1

 

לסיכום על טכנאי דודים בבית אריה

ישנם מספר טכנאי דוד שמש פעילים בכל שעות היום שבעה ימים בשבוע שמוכנים לקפוץ אליכם בבית אריה ולתקן כל דבר שרק תתנו להם גם נזילה בדוד שמש וכל מה שקשור בדודים. אל תשכחו לבקש הצעות מחיר ותוכלו להנות ממקלחת חמה ברגע שתחזרו הביתה למחרת.

תוכן עניינים