10 טיפים מקצועיים לניקוי שטיחים במשרד

ניקיון הפך לאובססיה בקרב אנשים רבים – הם לא מסוגלים להיות במקום שיש בו מעט אבק או מעט לכלוך.

האסטניסטיות היא כמו בן מוגזמת, אבל חשוב שלכל אחד יהיה חוש ניקיון בסיסי, במיוחד אם אתם בעלי עסק ויש לכם משרד.

המשרד שלכם הוא המקום בו אתם מבלים את רוב שעות היום שלכם, וגם העובדים שלכם נמצאים שם לא מעט – אז למה לא לדאוג לניקיון שלו? ולניקיון של השטיחים שנמצאים בו?

 

טיפ ראשון – כביסה – כן או לא?

הדרך המקובלת לנקות שטיחים היא כביסה – רבים חושבים שהניקיון האינטנסיבי של המכונה יסיר כל לכלוך, אבק וחיידק שהיו על השטיח. אמנם הכביסה מתאימה מאוד לחלק מהשטיחים, אך יש שטיחים שהכביסה הורסת אותם. כמו כן, לעיתים כביסה היא לא פתרון מספק, כיוון שיש ורך בחומרים מיוחדים שקוטלים חיידקים מסוימים, או בשאיבה יסודית של אבק. אם אתם רוצים לדעת מהי הדרך הטובה ביותר לתהליך ניקוי שטיחים במגדלי משרדים, כאדי שתפנו לחברת ניקיון.

 

טיפ שני – התאמה לסוג השטיח

לכל סוג של שטיח מתאים סוג אחר של ניקיון, לכן חשוב לבדוק מראש מה הניקיון המתאים לשטיח שיש לכם במשרד. ניתן לבדוק זאת דרך החנות בה קניתם את השטיח, בקריאה באינטרנט או על ידי יצירת קשר עם חברת ניקיון מקצועית. אם לא תשאגו להתאמה של סוג הניקיון לשטיח – אתם כנראה תהרסו את השטיח ותאלצו לקנות חדש.

 

טיפ שלישי – כל כמה זמן לנקות את השטיח?

טיפ נוסף שכדאי שתשימו לב אליו הוא תדירות הניקיון. יש שטיחים שצריך לנקות לעיתים קרובות, ויש שטיחים שהניקיון התדיר ייפגע בהם. בנוסף, אם יש שטיח שהולכים עליו הרבה פעמים או שהוא נוטה לספוג כתמים, כדאי לנקות אותו לעיתים תכופות.

 

טיפ חמישי – כדאי לפנות חברה מקצועית!

חברה מקצועית תדע להתאים את סוג השטיח לסוג הניקיון, והיא לא תפגע בשטיח שלכם. אם תאם רוצים ללכת על בטוח, כדאי לפנות לחברה מקצועית.

 

טיפ שישי – נוחות!

חברה מקצועית תגיע עד למשרד שלכם ותעניק שירות נוח ונעים. לשירות נוח ויעיל שחוסך ממכם להביא את השטיח לחברת הניקוי – אי אפשר לסרב!

 

טיפ שביעי – ניקיון לאורך זמן

חברה מקצועית שמתמחה בניקוי שטיחים תמליץ לכם כיצד לשמור על השטיח בשגרה. הניקיון לאורך השגרה הוא חשוב לא פחות מניקיון חד פעמי.

 

טיפ שמיני – מחירים הוגנים

חברה מקצועית תציע לכם מחיר הוגן תמורת השירות החשוב שהיא מעניקה – אז למה לא לנצל את זה?!

 

שני טיפים אחרונים!

הטיפ הראשון הוא – אל תחסכו בהוצאות חשובות בעסק שלכם, כמו ניקיון שטיחים יסודי. עדיף לפנות לחברה מקצועית ולא לבזבז זמן בניקיון עצמאי. והטיפ האחרון לכתבה הוא – השקיעו בניקיון המשרד שלכם, כי כל השקעה בעסק שלכם תביא אתכם יותר רחוק.

 

לאחר ניקיון

תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »