טיפים לשימוש נוח בחגורת הגברה

אז כיצד משתמשים בחגורת הגברה, והאם ישנם טיפים שיכולים להפוך את השימוש בחגורות אלו להרבה יותר נוח?

אז כן, קבלו כמה טיפים לשימוש במערכות הגברה ניידות ואלחוטיות, כולל חגורות הגברה איכותיות. כל המידע הכי רלוונטי לפניכם.

בין אם אתם מדריכי טיולים, מרצים באוניברסיטה או אנשי במות והופעות, חגורות הגברה הן מה שאתם צריכים בכדי לייצר סאונד איכותי ונקי. כמו שכולנו יודעים, מאוד קשה להאזין לאדם כזה או אחר אשר נעזר בפתרונות הגברה לא איכותיים. למעשה, אם נחדד את זה אפילו עוד יותר במילים, לא משנה עד כמה המצע של האדם מולכם הוא מצע איכותי ומעניין, אם הוא משתמש במערכת הגברה לא איכותית, פשוט לא יהיה ניתן להנות מהמסרים שלו, מסקרנים ככל שיהיו.

 

בחרנו חגורת הגברה מקצועית, כיצד משתמשים בה?

כעת, לאחר שבוחרים חגורת הגברה איכותית או מדונה מקצועית, חשוב גם לדעת לגבי כמה טיפים לשימוש נכון בפתרונות הגברה אלו. למשל, המיקרופון לעולם לא יכול להיות צמוד לפה שלכם. שימו לב, פתח חלל הפה צריך להיות מרוחק במרחק של לפחות 35 ס"מ מהמיקרופון עצמו, ככה שאתם לא תנשפו ותנשמו באוזני המאזינים לכם.

כמו כן, כשאתם הוגים מילים עם אותיות כמו פ' או ס' ו-צ', אתם לא "תצפצפו" באוזני המאזינים שלכם. מילים הכוללות את האותיות האלו בדרך כלל מבוטאות באופן חותך, שיכול ממש אפילו להכאיב לאנשים באוזניהם. אם המיקרופון יהיה מרוחק מספיק, הרי שאותם צפצופים ועיוותים בצליל לא ייווצרו מלכתחילה. אם לא מדובר במדונה, ייתכן שאתם משתמשים בחגורת הגברה שהמיקרופון שלה נצמד לחולצתכם. גם כאן הכלל הוא זהה, את המיקרופון יהיה עליכם למקם במרחק מספק מהסנטר שלכם ומחלל הפה.

 

עד כמה המיקרופון צריך להיות מרוחק מהפה?

בואו נסביר את זה בעזרת דוגמה פשוטה. למשל, אם אתם לובשים חולצת כפתורים, אז יהיה כדאי למקם את המיקרופון בערך במיקום של הכפתור השני והשלישי בחולצה שלכם. לגבי החגורה עצמה, אם היא חגורת הגברה אלחוטית, אתם אפילו לא חייבים לענוד אותה על גופכם.

אם אתם מעבירים הרצאות וסדנאות כאלו ואחרות, אתם יכולים פשוט להניח את מערכת ההגברה עצמה (הרמקול) בפינה כלשהיא על השולחן שלכם. כמובן, אם אתם מדריכי טיולים, אתם תשתמשו במערכות הגברה וחגורות הגברה שלא מצריכות ממכם לסחוב רמקולים בנפרד. הרי זה יהיה מגוחך וממש לא יעיל או נוח. מחפשים אחר מחירים של מדונה אלחוטית שמתאימה למורים ומרצים במכללות ובאוניברסיטאות?

בדקו עוד היום מה יש לענק הסאונד להציע לכם. שימו לב, ענק הסאונד גם מספקים ייעוץ לפני רכישת מערכות הגברה אלחוטיות, ניידות ועוד. בהצלחה, אל תתפשרו על איכות הסאונד שמלווה את הפעילות המקצועית שלכם!

 

תוכן עניינים