4 התקלות הנפוצות שאינסטלטור צריך לפתור

אצל ילדים, הרבה פעמים מלחמות מים נתפסות כדבר כיף ומשמח.

שפריצים של מים אחד על השני המרטיבים את כל הבגדים והנעליים, משמח אותם בלי סוף.

כשאנחנו גדלים, מפלס ההנאה ממלחמות מים יורד.

ואפילו עוד יותר כשמדובר במלחמת מים לא מתוזמנת, מול הבז המשפריץ לדוגמא, כשכל הבית עמוס בהמולת היום.

אבל לא רק הכיור פותח במלחמה באמצע היום – הנה 4 דברים שיגרמו לכם להתקשר לאינסטלטור.

 

ברז דולף

אחת הבעיות הנפוצות שיכולות להתרחש במערכת המים בביתכם, היא ברז דולף. ברז דולף הוא ברז שגם כשאומרים לו להפסיק הוא ממשיך. אמנם שגרת החיים לא תיהרס בגלל ברז שקצת מוציא מים, אך זה מצב לא נעים שצריך לפתור.

אמנם הפתרון לרוב הוא יחסית פשוט, ואפשר לעשות אותו לבד, אך כמו כל תקלה ביתית פשוטה, מי שלא מנוסה עלול להביא לבעיה חמורה אף יותר. קריאה קצרה לאיש מקצוע כמו אינסטלטור פרדס חנה, והפתרון הפשוט באמת יישאר כזה.

 

סתימה בכיור ובמקלחת

בעיה נפוצה נוספת היא שהמים לא יורדים בפתח הניקוז הקטן. בין אם בכיור, במטבח או בשירותים, או בין אם במקלחת, כאשר המים לא יורדים במהירות הסבירה (סבלנות, אחרי 5 שניות זה לא נחשב סתימה), כנראה שיש סתימה בניקוז. הצטברות של לכלוך שירדו לניקוז יחד עם המים, סתמו את המעבר ועכשיו נשאר לנקות אותו. יש כמה אפשרויות לניקוי – מפומפה, דרך חומרים כימיים, ועד מכשיר מיוחד שיש לאינסטלטור ואיתו הוא יכול לנקות עמוק בתוך הניקוז.

 

לחץ מים נמוך

בלחץ מים נמוך הבעיה לא חייבת פתרון מיידי. והאמת, גם לא חייבת פתרון בכלל, אם יש לכם את כל הזמן שבעולם לחכות למים שיואילו בטובם לצאת מהברז. אך הבעיה היא שהלחץ הוא נורא איטי, וזה פוגע באיכות החיים ובזרימת היומיום. זו בעיה שכיחה בבתים עם צנרת ישנה, שכנראה החלודה פגמה בלחץ. יש מקרים שבהם צריך לשטוף את הצנרת וזה יעזור, אך במקרים אחרים האינסטלטור יכול להתקין לכם גם משאבת לחץ מים שתגביר את הלחץ, ותהפוך את מלאכת שטיפת הכלים לפשוטה יותר.

 

נזילה

במקרה של נזילה המצב מתחיל להיות חמור יותר. בין אם זו נזילה שפתאום אתם מגלים באחד הקירות שבבית, או הצפה של ממש, זוהי קריאה דחופה לאינסטלטור שיבוא ויבדוק את הבעיה. דבר ראשון יש לסגור את ברז המים הראשי של הבית. אך כנראה שהבעיה חמורה יותר. וככל שהבעיה חמורה יותר, כך גם דחוף יותר לתקן אותה.

 

לסיום

לאף אחד זה לא נעים כשמשהו מסדר יומו משתבש. גם לא בצנרת. יש בעיות רבות שעלולות להתרחש בצנרת ובניקוז בביתכם שיום אחד ידרשו שיתקנו אותן. חלק מהמקרים הבעיה תהייה פשוטה ותצליחו לפתור לבד, אך ברוב הפעמים, ולמען ראשכם הנקי, עדיף שתזמינו איש מקצוע.

טכנאי דודים תקלות
טכנאי דודים תקלות
תוכן עניינים
בעלי מקצוע

הדברה למחסנים ומתקני אחסון

לחומרי הדברה יש תפקיד לא מבוטל בשמירה על אספקת המזון שלנו ובהגנה עליו מפני האיומים שמציבים מזיקים וחרקים. בעוד שלעתים קרובות אנו מקשרים בין חומרי

קרא עוד »