השכרת מתקן הרמה – מה צריך לדעת לפני?

מתקני הרמה מאפשרים ביצוע של עבודות שונות בגובה. למרות היעילות של מתקנים אלו, יש בעיה מסוימת לאנשים רבים בקנייה שלהם. בין אם מדובר על אנשים פרטיים או על חברות, גם אם הם מוצאים את עצמם משתמשים במתקני הרמה, הם לא בהכרח צריכים אותם לפרקי זמן ארוכים.

כדי להתגבר על המכשול הזה ניתן לשכור במת הרמה במקום לרכוש אותה, ובכך לחסוך כסף רב. אלו הדברים שצריך לדעת לפני השכרת מתקן הרמה.

 

מהם מתקני הרמה?

מתקני הרמה הם כלים שבאמצעותם ניתן לבצע עבודה בגובה בצורה נוחה, מהירה, יעילה והכי חשוב – בטוחה. עבודות בגובה יכולות לפגוש אותנו במקומות שונים. החוק קובע שכל עבודה שמתבצעת בגובה ויכולה לסכן את האובד בנפילה היא עבודה בגובה, אותה יש לבצע לפי הכללים שקבועים בחוק.

מתקני מאפשרים לעובדים לבצע את העבודות השונות שניתן לבצע בגובה לפי הכללים הקבועים בחוק, תוך כדי שמירה על בטיחות ותפוקת עבודה יעילה. מתקני ההרמה מרימים את העובד מהקרקע אל האזור בו יש לבצע את העבודה, כאשר העובד נקשר אל המתקן ויכול לבצע את עבודתו ללא שום חשש. מתקני הרמה ניתנים להשכרה עם חברות כמו ליפטר במות הרמה.

 

מהי העבודה שאתם צריכים לבצע?

לפני שאתם משכירים מתקן הרמה, יש כמה דברים שחשוב לדעת, כדי שתוכלו לבצע את ההשכרה בצורה הטובה ביותר. ראשית, חשוב שתבינו בעצמכם למה אתה זקוקים למתקן הרמה. מן הסתם, אם אתם שוקלים להשכיר מתקן הרמה אתם כנראה אמורים לבצע עבודה מסוימת בגובה, אך חשוב לבצע התאמה בין סוג העבודה לבין המתקן עצמו.

לדוגמא, אם אתם מתכננים לבצע עבודה בגובה מסוים עם מתקן הרמה, אתם תצטרכו לבחור מתקן הרמה שמגיע לאותו הגובה. לכן חשוב קודם כל להבין איזה עבודה צריך לבצע ומה האופי שלה.

 

סוגים שונים של מתקני הרמה

אומנם מתקני הרמה עובדים בצורה די זהה, בה העובד עולה על המתקן ובאמצעותו מגיע אל הגובה הדרוש, אך ישנם סוגים שונים של מתקני הרמה. הם נבדלים זה מזה בממדים שלהם, בגבהים אליהם הם מגיעים, ביכולת של כמות מסוימת של אנשים לעבוד על גביהם ובמקור האנרגיה שלהם.

לפני שאתם שוכרים מתקן הרמה, מוטב שתקראו על הסוגים השונים של מתקני ההרמה ותפתחו בקיאות יחסית במתקנים השונים. הדבר יאפשר לכם לבצע את הבחירה הנכונה והמותאמת ביותר לעבודה הספציפית שאתם רוצים לבצע.

 

לוחות זמנים

מצאתם את מתקן ההרמה הטוב ביותר עבורכם? עכשיו כדאי להבין מהם לוחות הזמנים לפני שמבצעים את ההשכרה. השכרת מתקני הרמה עובדת בצורה כזו שאתם צריכים לשלם לפי כמות הזמן שמתקן ההרמה נמצא אצלכם. לכן, לפני שאתם מתקשרים אל חברת ההשכרה, הבינו מהם לוחות הזמנים ולכמה זמן תצטרכו את מתקן ההרמה.

השכרת הרמה

 

תוכן עניינים